Kodi nu ook beschikbaar op Xbox one

Hier meer informatie:


Kodi 18 wordt trouwens echt geweldig als ik al dit goede nieuws mag geloven :D
 
Hier meer informatie:


Kodi 18 wordt trouwens echt geweldig als ik al dit goede nieuws mag geloven :D
Ja de Xbox one is de 18 versie.en werkt echt geweldig. En met iptv ook niet echt veel problemen mee ondervonden.
 
SMB file sharing werkt nog niet, maar voor diegenen op het windows platform met een lokale movie library, hier een uitleg over NFS file sharing op het windows platform:

You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Trakt en real debrit werken nog niet. Nu moet ik wel nog uitzoeken hoe ik mijn vpn kan laten wetken op de xbox
 
  • Like
Reacties: Jackdehak
Geweldig, was hij er ook voor de ps (3)? Ik meende niet.......
Nop, daarom deze slimme set van Microsoft om de Kodi developers te helpen. Mensen die nu twijfelen tussen een PS4 of Xbox kunnen nu best makkelijk een keuze maken ;)
 
  • Like
Reacties: Micko
Nop, daarom deze slimme set van Microsoft om de Kodi developers te helpen. Mensen die nu twijfelen tussen een PS4 of Xbox kunnen nu best makkelijk een keuze maken ;)
Altijd xbox gehad, al vanaf de eerste uitgave. Draaide nog xbmc op bij mij alleen had je toen nog geen vette addons. Alleen voor lokale content was ie goed.
 
  • Like
Reacties: Plenkske en Spinix
Altijd xbox gehad, al vanaf de eerste uitgave. Draaide nog xbmc op bij mij alleen had je toen nog geen vette addons. Alleen voor lokale content was ie goed.
Toen die tijd was streamen ook nog helemaal niet populair, iedereen downloadde alles en bewaarde het lokaal.

Heb je nu ook de Xbox One @TGR6.6.6 en heb je Kodi al getest?
 
Toen die tijd was streamen ook nog helemaal niet populair, iedereen downloadde alles en bewaarde het lokaal.

Heb je nu ook de Xbox One @TGR6.6.6 en heb je Kodi al getest?
Ja, xbox one. Heb Kodi erop staan maar nog niks mee gedaan ?. Wat me wel gelijk opviel is de grote van de app. Kodi download was iets van 225MB. Zo groot zijn de meeste builds ?
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ja, xbox one. Heb Kodi erop staan maar nog niks mee gedaan ?. Wat me wel gelijk opviel is de grote van de app. Kodi download was iets van 225MB. Zo groot zijn de meeste builds ?
Zal inderdaad wel een hoop code inzitten om Kodi goed werkend te krijgen op de Xbox. Gelukkig hoef je je op de Xbox geen zorgen te maken over de grootte van Kodi.
 
Zal inderdaad wel een hoop code inzitten om Kodi goed werkend te krijgen op de Xbox. Gelukkig hoef je je op de Xbox geen zorgen te maken over de grootte van Kodi.
Oh, nee helmaal niet. Al gaat het met spellen downloaden ook hard met de ruimte. Heb een EA pass maar die spellen moet je natuurlijk compleet downloaden. Binnenkort Kodi maar eens opzetten.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik heb 'm recent geinstalleerd en ben super tevreden. Kodi draait heerlijk en t is krachtige hardware, dus perfect!
 
  • Like
Reacties: TGR6.6.6
Ik heb 'm recent geinstalleerd en ben super tevreden. Kodi draait heerlijk en t is krachtige hardware, dus perfect!
Ja? Lopen de addons ook een beetje? Of gebruik je lokale content. Ben er zelf nog steeds niet aan toe gekomen ?