Kodi of Iptv??

Remco072

Forumlid
4 sep 2016
12
2
6
56
Hallo ik zit al een tijdje te bedenken of ik Iptv moet nemen of een Kodi box moet aanschaffen.
Ik wil mijn Foxsport abonnement bij Ziggo opzeggen (€18,- per maand) en wil via een andere weg Foxsport kijken in (F)HD en zonder bufferen/haperen. Aan een iptv abonnement zitten dan weer jaarlijkse kosten en blijft de vraag of de zenders wel constant gestreamd zullen worden.
Je krijgt dan wel een paar duizend zenders maar mij gaat het voornamelijk om Foxsport.
Hoe perfect werkt dan een Kodi box en als je hierop Foxsport zou willen kijken op een drukke wedstrijddag gaat dit vlekkeloos in goede kwaliteit van het beeld en zonder bufferen. Wij hebben een Samsung smart tv Ultra HD wat standaard een super scherp beeld geeft.
Wie kan mij overtuigen en het juiste advies geven?
Ik hoor graag van je.

Groeten,

Remco

Het is 200. Euro of 85. Euro is maar net wat je wil kijken naar ziggo met alleen foxsport of iptv voor 85. Euro met soms buffering en veel sport zenders nl
Duitse engels en ga zo maar door. Ik kies voor iptv.
Groetjes

De vraagstelling klopt mijn inziens niet helemaal.
IPTV of Kodibox...?

IPTV kijk je o.a. via een Kodibox.
Je kan evt ook gratis streams kijken via Kodi. Meestal wel in SD en met buffers.
Voor goede kwaliteit heb je een IPTV abonnement nodig.

• Like
Reacties: Plenkske
Op je Samsung TV via Playstore de app SmartIPTV installeren, activeren en een IPTV abo nemen. Via je PC/Laptop middels SIPTV.eu de m3u file uploaden en veel kijkplezier beleven. Ik gebruik zelf HIPTV abo en heb met de m3u editor de overbodige landen er uit gehaald. Keuze is aan jou. Veel suc6
Satsparks

Bij Rapid hoef je de landen niet met een tool uit de lijst te halen.
Je kan in het dashboard van Rapid gewoon aanvinken welke landen je wilt zien.