KODI Offline gebruiken.

djfox741

Gevorderd
6 feb 2017
76
13
6
73
Hallo, misschien weet iemand dit.

Vorige week was het internet eruit maar dacht ik, kijk wel een film met KODI op de Nvidia Shield TV Pro, niet dus kreeg KODI niet opgestart hij vertikte het gewoon, is toch niet zo dat ik speciaal internet verbinding moet hebben om KODI lokaal te kunnen gebruiken?

KODI staat geinstalleerd intern op de Shield. Ben benieuwd naar het antwoord.

En die film staat dan op het interne geheugen van de nvidia shield. Vaak wordt er verbinding gemaakt met internet voor artwork. En misschien heb je een bibliotheek die film info op wil halen of add ons die op updates willen controleren. Je leest wel bij meer dat Kodi dan vastloopt zonder internet. Maar het schijnt wel mogelijk te zijn, hier wat info:

En die film staat dan op het interne geheugen van de nvidia shield. Vaak wordt er verbinding gemaakt met internet voor artwork. En misschien heb je een bibliotheek die film info op wil halen of add ons die op updates willen controleren. Je leest wel bij meer dat Kodi dan vastloopt zonder internet. Maar het schijnt wel mogelijk te zijn, hier wat info:
Dank voor je antwoord, zal wat meer info geven.

Op de Shield zelf staat niks dan alleen wat app's die ik heb verhuist van de HDD, KODI stond [nu op Shield] op de externe HDD maar ook een USB Stick aangesloten op Shield, ook staat er op de Shield, Ziggo app, NOS etc. dat die niet lopen zonder internet begrijp ik maar Kodi bleef zwart en gebeurde niks ook de andere online aps deden niks, dus heb ik de film maar met X-Plore vanaf de USB Stick gekeken.

Zal dan wel met wat bibliotheek toestanden zijn of wat dan ook al gebruik ik dat niet of dat hij automatisch updates wil halen.

Gelukkig staan er nog andere tools op waar ik dan het e.e.a. mee kan kijken.

Bedankt in iedergeval voor je moeite en tot later misschien ...

• Like
Reacties: B. web
Ik begrijp het niet zo goed, bij mij werkt kodi altijd zonder internet. Streamen natuurlijk niet,
maar je kan toch gewoon je films kijken die in je bibliotheek staan.
Daar heb je geen internet voor nodig.
En kodi heeft toch geen Internet nodig om op te starten.
In windows niet.

Ik begrijp het niet zo goed, bij mij werkt kodi altijd zonder internet. Streamen natuurlijk niet,
maar je kan toch gewoon je films kijken die in je bibliotheek staan.
Daar heb je geen internet voor nodig.
En kodi heeft toch geen Internet nodig om op te starten.
In windows niet.
Dankje voor je reaktie,

Ja dat dacht ik ook maar KODI stond op de HDD en heb Kodi nu op de shield gezet maar zou het nog eens moeten proberen als ik het internet eraf haal.