Kodi probleem

Rudolf

Donateur
3 nov 2016
274
269
16
77
Kodi vindt alleen Torrentio bestanden, maar als ik die probeer te openen loopt de zaak vast, als ik Torrentio verwijder uit de providers zie ik helemaal geen bestanden meer.

Kan je meer info geven over welke add on je gebruikt? Heb je het bijvoorbeeld over FEN Light AM, Umbrella of een andere add on? En gebruik je Real Debrid? Al eens ingelogd en gekeken tot wanneer je debrid service nog geldig is?

Kan je meer info geven over welke add on je gebruikt? Heb je het bijvoorbeeld over FEN Light AM, Umbrella of een andere add on? En gebruik je Real Debrid? Al eens ingelogd en gekeken tot wanneer je debrid service nog geldig is?
Hoi
Ik gebruik Fen Light, Umbrella en the crew, bij allen is het hetzelfde ook na herinstallatie van Kodi, real DEbrid is nog geldig tot maart 2026.

Werkte het gisteren nog wel of een tijd Kodi niet gebruikt? Check of er updates voor add ons zijn die bijgewerkt kunnen worden en dan Kodi eens opnieuw opstarten.
Je zou voor FEN Light kunnen overstappen naar FEN Light AM, die versie krijgt updates. Verder kan je nog eens de instellingen nalopen van Coco scrapers en dergelijke, even googlen op "Best Kodi Addons". Dan zie je daar de actuele add ons. En er wordt stap voor stap uitgelegd hoe je Coco scrapers en real debrid moet instellen.
Mocht het dan nog niet werken dan misschien eens Kodi verwijderen en opnieuw beginnen met een schone Kodi en FEN Light AM.

Check ook even of je de nieuwste versie hebt, CocoScrapers 1.0.39 (Update). Eventueel repo adres daarvan checken / aanpassen voor de laatste update.

Check ook even of je de nieuwste versie hebt, CocoScrapers 1.0.39 (Update). Eventueel repo adres daarvan checken / aanpassen voor de laatste update.
Met een schone Kodi begonnen, Fen Light AM en cocoscrapers en real debrid geinstalleerd, maar het blijft ook nu vastlopendownload.jpeg

Dus je kan wel een stream starten, maar daarna loopt het vast? En als je dan terug gaat en eens een andere stream kiest. In de instellingen van Fen Light AM kan je ook de kwaliteit bij Playback instellen en beperken tot 1080 of 720.

call the midwife.png

Je kan ook eens een DNS Changer gebruiken. Zoeken in de Google Playstore op DNS en je vind dan bijvoorbeeld de app Purple DNS. Instellen op de DNS-servers van Google 8.8.8.8 en 8.8.4.4 of Cloudflare 1.1.1.1 en 1.0.0.1

Dus je kan wel een stream starten, maar daarna loopt het vast? En als je dan terug gaat en eens een andere stream kiest. In de instellingen van Fen Light AM kan je ook de kwaliteit bij Playback instellen en beperken tot 1080 of 720.

Bekijk bijlage 9687

Je kan ook eens een DNS Changer gebruiken. Zoeken in de Google Playstore op DNS en je vind dan bijvoorbeeld de app Purple DNS. Instellen op de DNS-servers van Google 8.8.8.8 en 8.8.4.4 of Cloudflare 1.1.1.1 en 1.0.0.1
Niks lijkt te helpen, Torentio lijkt alles te domineren. Heb nu herhaaldelijk kodi verwijderd en opnieuw geinstalleerd, probleem blijft, ik geef het op en wacht op een nieuwe kodiversie, bedankt voor het meedenken.

Het zal vermoedelijk niet aan Kodi zelf liggen. Eerder bijvoorbeeld aan de instellingen van CocoScrapers, welke providers je daar aan hebt gezet.

Naast Torrentio kan je ook proberen aan te zetten:
Comet
Mediafusion

Weet niet of je ook al eens een andere serie of film hebt geprobeerd? Of heb je dit probleem steeds bij dezelfde aflevering van een serie? Dan zou je eens kunnen inloggen op de website van real debrid voor het legen van de cache van real debrid:

De RD-cache staat op RD, dus je kunt er toegang toe krijgen via de RD-website. Daar kun je alles verwijderen wat je wilt.
"Inloggen op RD, naar Torrents gaan en die verwijderen heeft gewerkt."