Kodi problemen

Ik. Na automatische update naar 20 zie ik op mijn harde schijf die aan mijn shield hangt geen mp4 bestanden meer, de rest nog niet geprobeerd, ik wilde een mp4 afspelen dus ik heb er vlug ff VLC op gezet. Nu hier op het forum op zoek naar een oplossing
 
  • Like
Reacties: Stef71
Kodi 20 geeft veel problemen!?
Bij verschillende mensen en verschillende apparaten crached Kodi 20 gewoon.
Soms stopt ie gewoon direct na het opstarten en soms na een paar seconden een film of serie afspelen.
 
Kodi 20 geeft veel problemen!?
Bij verschillende mensen en verschillende apparaten crached Kodi 20 gewoon.
Soms stopt ie gewoon direct na het opstarten en soms na een paar seconden een film of serie afspelen.
Hier geen centje pijn.

Verse installatie met Umbrella en RD.

Back up addon Shadow. Laatste plugin Shadow is speciaal aangepast voor kodi 20. Wel geinstalleerd (nog) niet gebruikt.

Meeste crashes komen door updaten van 19 naar 20 oude meuk die meekomt en niet overweg kan met de "nieuwe" vereisten van 20.
 
Helaas ook met een schone installatie stopt Kodi 20 nog steeds, ook met diverse addons.
Met 19.5 werkt het wel goed.
 
Hier ook de Shield en Firestick. Eigenlijk geen enkel probleem meer op Kodi 20. Addons Wutu, Umbrella en Homelander.
 
Hier een Shield, firestick, google tv en geen probleem met Kodi 20
Post automatically merged:

Goedemorgen ,
Ik heb een macbook air m1 na een update naar Ventura 13.2 kan ik Kodi wel downloaden en uitpakken,maar als ik daarna de Kodi app symbool druk reageert Kodi niet. wie kan mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Mijn zoon heeft mijn oude Nvidia Shield gekregen en hij kreeg problemen toen Kodi V20.0 er plotseling opstond.
Hij draaide altijd met Kodi 19,8 maar die zichzelf een update gegeven.
De Nvidia shield meegenomen naar huis en er was inderdaad niets mee te beginnen,welke film bij onwillekeurige addon liep na 3-5 mijn vast.
Kodi verwijderd en opnieuw weer kodi 20.0 geinstalleerd,addons ,R.D enz maar het probleem bleef nm vastlopen.
Kodi weer verwijderd,systeem opgeschoond en kodi 19.8 geinstalleerd en de nodige addons en R.D .
Zelfs nu werkt kodi 19.8 ook niet perfect . telkens vastlopers en ook nu maakt niets uit welke film en welke addon.
Gebeurt het vast lopen alleen bij Nvidia shield of ook bij andere mediaplayers.
Heb zelf ook nog een Ematic AGT419 en daar was ook zomaar Kodi 19.8 zomaar Kodi 20.0
Op mijn eigen Nvidia Shield TV Pro draait nog steeds op kodi 19.8 en geen problemen en ondanks nu nog geen problemen
zit ik zelf te denken aan een probleem met Nvidia Shield en niet aan Kodi welke versie ook.
 
Heb je toevallig in de google playstore updates automatisch aan staan . Wellicht is daar door je kodi 20 geüpdatete . Alleen weet ik niet zo goed waar je kodi 19.8 vandaan komt , omdat de laatste versie 19.5 is . Tenzij 19.8 een kodi fork/clone is . En ja bij kodi 20 dien je in de instellingen van de shield het volgende te doen : shield instellingen - apps - kodi - en ga naar onder en klik op machtigingen ., en deze staat standaard op toestaan , verander deze setting in altijd toestaan .
Post automatically merged:

@floppie : . wellicht heb je hier iets aan , als het gaat om een kodi versie .
 
Laatst bewerkt:
Post automatically merged:

Goedemorgen ,
Ik heb een macbook air m1 na een update naar Ventura 13.2 kan ik Kodi wel downloaden en uitpakken,maar als ik daarna de Kodi app symbool druk reageert Kodi niet. wie kan mij helpen?
Post automatically merged:

Gevonden, op de Site Troypoint onder kodi install op de mac.

How to Reset Kodi on Mac​

Once you have Kodi installed on your Mac it’s important to understand how to reset the app to.
 
Heb je toevallig in de google playstore updates automatisch aan staan . Wellicht is daar door je kodi 20 geüpdatete . Alleen weet ik niet zo goed waar je kodi 19.8 vandaan komt , omdat de laatste versie 19.5 is . Tenzij 19.8 een kodi fork/clone is . En ja bij kodi 20 dien je in de instellingen van de shield het volgende te doen : shield instellingen - apps - kodi - en ga naar onder en klik op machtigingen ., en deze staat standaard op toestaan , verander deze setting in altijd toestaan .
Post automatically merged:

@floppie : . wellicht heb je hier iets aan , als het gaat om een kodi versie .
Wat de kodi versie aangaat heb je groot gelijk.
Heb het verkeerd gelezen of geschreven wat het is kodi v 19.3
 
Ik heb hier een shield 2015 model. Daar heb ik 1.5 of 2 jaar geleden de koelpasta van vervangen. (kreeg ook rare kuren, fabrieks instellingen hielp zelfs niet)

Bedoel te zeggen hoeft niet perse software matig te wezen. Was ook een bak stof van binnen trouwens.

Dus misschien fabrieks reset proberen. Hopen dat dat helpt.

Koelpasta vervangen stelt overigens niet heel veel voor hoor mocht dat de "redding" moeten worden.