Kodi werkt niet

Tuukert

Forumlid
28 sep 2020
13
0
1
23
Hallo, ik heb sinds sinds vorige week kodi. Hier heb ik Exodus en Venom opstaan. Alleen als ik stream wil afspelen staat er: Backplay failed. En dan staat er wel een hele rij aan streams, maar als ik er een wil afspelen lukt dat niet en staat er No streams available. Hoe moet ik dit oplossen?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Mvg Tuuk
 
Hallo, ik heb sinds sinds vorige week kodi. Hier heb ik Exodus en Venom opstaan. Alleen als ik stream wil afspelen staat er: Backplay failed. En dan staat er wel een hele rij aan streams, maar als ik er een wil afspelen lukt dat niet en staat er No streams available. Hoe moet ik dit oplossen?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Mvg Tuuk
Ga er van uit dat je geen debrid service gebruikt, venom werkt dan sowieso niet meer na de update van deze week. Exodus zou ik ff niet weten, maar ik denk dat je het toch in de richting van een debrid service moet zoeken.
 
Tja @Tuukert dan weet ik het ook niet meer.
Probeer anders eens kodi en de the crew addon op een pc or android telefoon te installeren, gewoon om eens te testen of het dan wel werkt.

Als je bij google 'the crew addon kodi' zoekt zijn de eerst 4 ofzo resultaten correct, en vind je een goede uitleg hoe het moet, is dit de methode die jij volgt?

Heb jij the crew repo 0.3.1 en the crew addon 0.0.92a geinstaleerd?
 
  • Like
Reacties: Slikt
Zoals hierboven al wordt aangegeven ☝️ kun je de volgende addons ook proberen als het om free links gaat.
Tempest or Scrubs V2.
 
Is dit inmiddels opgelost? Ik gebruik Kodi al jaren icm RD en vaak No Limits of Xanax. Ik kreeg sinds 2 weken zelfde meldingen; no stream Available terwijl er zeker 100+ streams verschenen.. ook populaire films.

heb zojuist clean install gedaan, kodi 18.8 icm No Limits en RD.. probleem blijft. Ben best technisch, heb al diverse fora bezocht maar nog geen oplossing..

iemand hier een clue? Thans
 
Probeer eens een schone installatie zonder No Limits. Dus alleen een of twee losse addons. bv The Crew en Venom. Deze in combinatie met RD. Kijken wat ie dan doet.
 
Ik ga even een rare vraag stellen; wat voor apparaat gebruikt TS?

Er wil hier en daar wel iets blijven hangen, zeker met kant en klare boxjes of builds!

Verwijder Kodi gewoon via het apparaat waar je mee aan het emmeren bent, en installeer Kodi helemaal van 0 af.

En ga daarna handmatig repo's toevoegen, niet van die gekke kant en klare dingen.