m3u bestand aangepast, maar dan

Splif

Forumlid
29 dec 2016
11
0
1
64
Hallo

Ik heb het m3u bestand van hiptv aangepast en alle meuk uit apenlanden en zo er uitgehaald en opgeslagen as is.
Vervolgens heb ik het in een map geplaatst op mijn raspberie pi en in de pvr client de url verwijzing veranderd naar lokaal en toen......

gebeurde er niets meer...

Of ik doe iets verkeerds (wat veruit de meest aanwijsbare oorzaak zal zijn) of ik doe iets verkeerds.

Kan iemand hier mij vertellen wat ik dan wel moet doen?

alvast bedaaaaaankt..

Je doet in principe alles goed.
Maar na een reboot van Kodi geen zenders meer ?
Waarschijnlijk heb je een fout gemaakt in je bestand.... Ergens een , of ; of " te veel of te weinig...

ik heb er eerlijk gezegd nog geen tijd voor gehad.., dus een eerlijk nee. echter heeft Plenkske het antwoord gegeven denk ik. Het is alleen nog fff uitzieken wat je precies uit het m3u bestand moet halen.. een leesteken of karakter te veel en de syntax klopt niet meer.

succes en laat even weten of het gelukt is!

Ik snap alleen niet waarom je gaat knippen en plakken. Je kan toch in Kodi een groep aanmaken. Dan zie je alleen nog je favorieten zenders. Dat scheelt je veel werk en is in 3 minuten gedaan. Mocht je de andere zenders zoals vietnam1 (wie wil dat nou niet op zijn tijd :banaan:) nog willen zien ga je weer naar alle kanalen.

klopt maar ik wil uit het bv nl aanbod een hoop meuk weghalen.. ik heb wel een aantal zenders en series in de favorieten gezet.