M3u Editor(s) van Ernst Reidinga

The Brook

Expert
15 okt 2016
262
108
216
Daar mijn harde schijf gesneuveld is, incl. de Partities waar de backups van de programma's onpstaan ( ik weet het stom,stom.), ben ik ook de M3u programma's kwijt , welke ik enkele jaren heeft aangschaft. Daarom mijn vraag:
Heeft iemand en kan iemand mij deze programma's toe sturen. Graag de de "oude"en "nieuwe versie" , het liefst de nieuwste versie, want daar kan je de VOD en Series automatisch in een groep laten plaatsen. Ik zal er heel blij mee zijn. ( Ik heb een persoonlijk licentie. )
Alvast hartelijk dank.

@Reidinga is nog wel eens online op het forum. Ik heb laatst ook contact met hem gehad voor wat anders maar wegens tijdgebrek heb ik dat project in de ijskast moeten zetten :(.

Mocht @Reidinga een hosting zoeken voor zijn programma (download) of hosting voor zijn web versie dan stelt Kodi-Forum.nl deze graag beschikbaar :)!!

@Reidinga is nog wel eens online op het forum. Ik heb laatst ook contact met hem gehad voor wat anders maar wegens tijdgebrek heb ik dat project in de ijskast moeten zetten :(.

Mocht @Reidinga een hosting zoeken voor zijn programma (download) of hosting voor zijn web versie dan stelt Kodi-Forum.nl deze graag beschikbaar :)!!
Ik heb laatst toen hij reageerde op het forum , gelijk gereageerd via het forum en te gelijk een conversatie gestart, maar tot nu toe niets vernomen.. 😞
Heb jij toevallig nog een versie van Ernst voor mij....????

Lukt het ook niet contact te leggen via Github?

Anders ff op worldoftv site registreren, geplaatst dec 2022

Lukt het ook niet contact te leggen via Github?

Helaas, kan nergens een "linkje" vinden, om kontakt op te nemen...............
[automerge]1673980906[/automerge]
@The Brook dit is wat ik nog heb misschien heb je er iets aan?

Geweldig , hardstikkesteenvriendelijkbedankt deze was ik allemaal kwijt en werkt met mijn Licentie, dus kan weer vooruit. ( V1.0 ).
Nu zoek ik nog V1.2 , met deze versie is het ook mogelijk om VOD en Series automatisch in mappen te plaatsen.
[automerge]1673981264[/automerge]
Anders ff op worldoftv site registreren, geplaatst dec 2022
Hardtsikke bedankt voor de tip , heb mij geregistreerd en daar staat V1.2 op ( degene die ik ook zoek ) , maar moet ik 50 likes plaatsen, dat kan even duren.
Of heb jij zoveel credits en kan je deze dan voor mij posten.???
In ieder geval bedankt voor de tip. :happy_thumbup::happy_thumbup:

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: mrmiyagi
@The Brook Helaas heb ik geen credits dus dat kan idd wel ff duren, wel goed dat je het hebt gevonden want ik had een link geplaatst naar het progje maar er staan wat cracks op de site en dat is hier ten strengste verboden 😀

@The Brook Helaas heb ik geen credits dus dat kan idd wel ff duren, wel goed dat je het hebt gevonden want ik had een link geplaatst naar het progje maar er staan wat cracks op de site en dat is hier ten strengste verboden 😀
Ah je hebt dus begrepen waarom de hyperlink is verwijderd. 😉

@Reidinga tobt nogal met zijn gezondheid naar wat wij weten. Eerder was hij hier regelmatig dan wel dagelijks aanwezig.

Dit is de laatste tijd dus niet meer het geval.
Hij heeft verder totaal geen verplichtingen of connecties met ons/dit forum.

@The Brook , bedoel je deze m3u Editor?
overview1.png

Zo ja, wanneer je nog de key hebt van Ernst, werkt de key ook op deze editor, deze is ook door hem gemaakt.

@The Brook , bedoel je deze m3u Editor?
overview1.png

Zo ja, wanneer je nog de key hebt van Ernst, werkt de key ook op deze editor, deze is ook door hem gemaakt.
Ja dat weet ik ,dat is V1. het is "eigenlijk de "Rode"versie van Ernst. Degen die ik nog zoekt is de V1.2 de "blauwe" versie.
In ieder geval bedankt voor het mee zoeken. 👍

Prbeer de editor te downloaden maar geen link die nog werkt, key heb ik maar heeft er iemand een link die nog werk?

Prbeer de editor te downloaden maar geen link die nog werkt, key heb ik maar heeft er iemand een link die nog werk?
Deze heb ik nog, probeer maar of ze werken... zijn er 2..... ( Rode en Blauw )

• Like
Reacties: ronaldschouten
Deze heb ik nog, probeer maar of ze werken... zijn er 2..... ( Rode en Blauw )
Thx voor de snelle reactie, rode werkt goed maar de blauwe loopt elke keer vast.