Kijk even bij iptv review zou ik zeggen.Goedemorgen,
Ik heb vorig jaar een Android box gekocht (h 97 pro+)
Hier zat iptv op, maar sinds eergisteren is dit gestopt.
Hoe krijg ik nu weer iptv?
Mvg
Ik heb eens gekeken, waar kan ik zien welke provider ik had op mijn Android box?Kijk even bij iptv review zou ik zeggen.
Kan je dat mischien niet zien aan je m3u link of aan je portaal adres? En anders wordt het bij een andere leverancier een nieuw abbonement afsluiten.Ik heb eens gekeken, waar kan ik zien welke provider ik had op mijn Android box?
Mss kan ik mijn abonnement verlengen.
Mvg
Denk in de instellingen van perfect player moet daar ergens een bestand of link instaan waar door hij de zenders binnen haalt.Ik weet niet echt waar ik dat kan vinden.
Ik kijk tv via perfect player.
Moet ik dat in dat programma zoeken of in de instelling van de Android box zelf zoeken?
En als je het niet kan vinden dan zou je toch een nieuwe leverancier moeten zoeken.Ik ga ff zoeken
A oké ja die naam zegt mij persoonlijk niet veel dus weet niet of ze nog zouden bestaan. En tegenwoordig heb je ook zo veel aanbieders.Ik heb t gevonden
Premium iptv
Degene die het vorige keer heeft geleverd is niet meer bereikbaar, dus nu moet ik wat anders hebben denk ik.Ga gewoon terug naar degene die het je de eerste keer ook heeft geleverd.