MyTVOnline

Ja ook de beste wensen gewenst.
Ik heb de afgelopen dagen veel films gekeken maar gewoon met geluid en ondertiteling?
Als je nu even aangeeft bij welke film(s) je dit hebt ervaren dan kunnen we dit even controleren...
Maar dat je schrijft bij bijna geen enkele film:eek: dan hadden al die andere mensen dit toch ook moeten ervaren en geloof me dan waren er zat complains gekomen op ons forum..en die hebben we niet gehad op een enkeling na die wat melde maar die problemen heb ik eigenlijk direct verholpen.
En met welke app??of box kijk jij naar de IPTV?
Dag Dreamshare
Ik kijk via Mag256. Ik heb bijna alle films onder de categorie "War" geprobeerd. Overal staat de NL ondertiteling aktief, maar er verschijnt niets op het scherm.
Ik heb van alles gedaan. Van 'Reload portal' tot opnieuw selecteren van ondertiteling. Zonder resultaat echter. Maar als niemand dit probleem ervaart, zal het toch ergens bij mij liggen. Alleen weet ik niet wat ik nog kan proberen.
 
Dag Dreamshare
Ik kijk via Mag256. Ik heb bijna alle films onder de categorie "War" geprobeerd. Overal staat de NL ondertiteling aktief, maar er verschijnt niets op het scherm.
Ik heb van alles gedaan. Van 'Reload portal' tot opnieuw selecteren van ondertiteling. Zonder resultaat echter. Maar als niemand dit probleem ervaart, zal het toch ergens bij mij liggen. Alleen weet ik niet wat ik nog kan proberen.
Ja pff nou vervelend om te melden dat inderdaad de MAG nogal problemen heeft met bepaalde nieuwe codecs waardoor je problemen hebt met geluid.
En ja je zult antwoorden ik heb hier nog nooit eerder problemen mee gehad....nee dat klopt maar de techniek blijft zich verder ontwikkelen en de mensen die de films en series downloaden gebruiken de nieuwste codecs ...helaas blijft Infomir achter met een software update voor de MAG boxen.
Ik heb wel eens films opnieuw voorzien van andere codecs maar dat is echt geen beginnen aan dat is dubbel werk allemaal...alle boxen zoals Formuler hebben geen enkel probleem met de nieuwste codecs
 
Ja pff nou vervelend om te melden dat inderdaad de MAG nogal problemen heeft met bepaalde nieuwe codecs waardoor je problemen hebt met geluid.
En ja je zult antwoorden ik heb hier nog nooit eerder problemen mee gehad....nee dat klopt maar de techniek blijft zich verder ontwikkelen en de mensen die de films en series downloaden gebruiken de nieuwste codecs ...helaas blijft Infomir achter met een software update voor de MAG boxen.
Ik heb wel eens films opnieuw voorzien van andere codecs maar dat is echt geen beginnen aan dat is dubbel werk allemaal...alle boxen zoals Formuler hebben geen enkel probleem met de nieuwste codecs
Ok. Thanks. Nu weet ik tenminste waar het probleem vandaan komt.
Gelukkig zijn de TV-zenders geen probleem en dat is nog steeds het voornaamste.
 
Ik merk dat het inladen van de kanalen bij mij opmerkelijk langer duurt dan bij mijn vorige providers (+/- 5 minuten vs +/- 1 minuut). Eens ingeladen merk ik voorlopig geen problemen en is het beeld zelfs top, dus het is ook niet meer dan een tikkeltje vervelend.

Ik ga er van uit dat dit probleem bij mij ligt, maar any hints? Bij het doorscannen van dit topic het voorstel gelezen van de google DNS in te stellen?

Ik kijk trouwens vanuit België met een mxpro via Kodi.
Post automatically merged:

Ik merk dat het inladen van de kanalen bij mij opmerkelijk langer duurt dan bij mijn vorige providers (+/- 5 minuten vs +/- 1 minuut). Eens ingeladen merk ik voorlopig geen problemen en is het beeld zelfs top, dus het is ook niet meer dan een tikkeltje vervelend.

Ik ga er van uit dat dit probleem bij mij ligt, maar any hints? Bij het doorscannen van dit topic het voorstel gelezen van de google DNS in te stellen?

Ik kijk trouwens vanuit België met een mxpro via Kodi.
Ondertussen al een keer een ander device geprobeerd. Duurt daar ook wat langer op maar dan weer niet half zo lang als op mijn mxpro.
 
Laatst bewerkt:
Ik merk dat het inladen van de kanalen bij mij opmerkelijk langer duurt dan bij mijn vorige providers (+/- 5 minuten vs +/- 1 minuut). Eens ingeladen merk ik voorlopig geen problemen en is het beeld zelfs top, dus het is ook niet meer dan een tikkeltje vervelend.

Ik ga er van uit dat dit probleem bij mij ligt, maar any hints? Bij het doorscannen van dit topic het voorstel gelezen van de google DNS in te stellen?

Ik kijk trouwens vanuit België met een mxpro via Kodi.
Post automatically merged:

Ondertussen al een keer een ander device geprobeerd. Duurt daar ook wat langer op maar dan weer niet half zo lang als op mijn mxpro.
Ok dat lang inladen herken ik niet....als ik Smarters IPTV opstart dan heb ik alles binnen seconde of 20 geladen (ik doe geen epg)
We hebben nieuwe epg vermoed dat die file zo groot is om in te laden is op de server ongeveer 60MB.
 
Gisteren de EPG uitgezet, bleek toch geen verschil te maken. Dit weekend nog eens wat andere zaken proberen, vreemd fenomeen.

Verder een vol uur het 4K kanaal van Ziggo Select gekeken gisteren, zonder ook maar enige hapering/buffering (buiten heel kort bij het schakelen naar het kanaal). Iets wat ik bij andere providers toch niet altijd het geval durfde te zijn. Dus het doet prima wat het in de essentie moet doen ;-)
 
sinds een paar dagen werkt de epg van mytvonline niet meer volledig veel nederlandse kanalen geen guide meer in kodi en perfectplayer wie heeft er ook problemen mee?
 
sinds een paar dagen werkt de epg van mytvonline niet meer volledig veel nederlandse kanalen geen guide meer in kodi en perfectplayer wie heeft er ook problemen mee?
Ik weet niet welke url je gebruikt voor de EPG, maar als je de url van je m3u pakt en deze aanpast heb je een url voor de epg waar ik zie dat er wel nederlandse epg op zit:

Je account url ziet er ongeveer zo uit:


Verander deze naar:


verschil zit dus in de "get.php" die vervangen wordt door "xmltv.php" en het stuk "&type=..." en alles daarachter mag er vanaf. Zo heb je een goed werkende EPG url, dezelfde EPG informatie die je krijgt in IPTV Smarters APP. Het helpt ook om in kodi even je cache te legen, zodat hij de epg opnieuw inlaadt.
 
  • Like
Reacties: Rudolf en SenRav
Ik weet niet welke url je gebruikt voor de EPG, maar als je de url van je m3u pakt en deze aanpast heb je een url voor de epg waar ik zie dat er wel nederlandse epg op zit:

Je account url ziet er ongeveer zo uit:


Verander deze naar:


verschil zit dus in de "get.php" die vervangen wordt door "xmltv.php" en het stuk "&type=..." en alles daarachter mag er vanaf. Zo heb je een goed werkende EPG url, dezelfde EPG informatie die je krijgt in IPTV Smarters APP. Het helpt ook om in kodi even je cache te legen, zodat hij de epg opnieuw inlaadt.

Alles was zo ingevuld zoals je hier beschreven hebt had ook een mailtje gestuurd naar mytv. mailtje terug gekregen hadden wat problemen met de epg zou snel opgelost worden en inderdaad sinds vanochtend alles weer normaal
 
  • Like
Reacties: Reidinga
ik heb sinds test line ontvangen, heel vlotte ervaring. VOD werkt perfect
Dit is voor mij een top alternatief voor al de andere.
 
Mensen we zijn momenteel offline gehaald omdat er een inbreuk is gedaan op onze servers.
We zijn bezig de boel te herstellen onze excuses hiervoor.

Laatste Info:
Helaas is er van alles gesloopt in de database.
Om dit alles te herstellen zullen we toch een flink aantal dagen wat werk moeten gaan verzetten.
Ik hoop dat jullie er begrip voor kunnen opbrengen we zullen ervoor zorgen dat we zo min mogelijk last gaan veroorzaken.
Wel weten we nu dat de beveiliging toch niet voldoende was ook hier zullen we even flink wat energie in gaan stoppen zodat dit niet meer kan gebeuren.

Iedereen moet weer online zijn maar nog niet alles werkt...
Na eigen test werkt er inderdaad nog veel niet alleen zijn ze wel weer online.