MyTVOnline

bartje__

Actief
10 sep 2016
33
9
Had een reserve/extra accountje nodig en gezien de leuke aanbieding op het forum van MyTVonline daar een abonnement afgesloten. Vraag me alleen ag of
er meer mensen zijn die bij de NL4K+ zenders van MyTVOnline bij SIPTV Stream error! meldingen krijgen. Soms na een aantal retryings wordt de stream wel geopend. HD zenders gaan wel goed.
Vermoed dat het aan SIPTV ligt. Hier ook klant gehad met problemen met SIP. Nu met android wel goed.
SIPTV is niet echt ideaal om mee te kijken heb ik gemerkt. Investeer in een goede androidbox zoals formuler.
Ook is VOD veel mooier afgewerkt hiermee en werkt ook catchup goed.
 

dreamshare

Expert
30 aug 2017
735
236
Had een reserve/extra accountje nodig en gezien de leuke aanbieding op het forum van MyTVonline daar een abonnement afgesloten. Vraag me alleen ag of
er meer mensen zijn die bij de NL4K+ zenders van MyTVOnline bij SIPTV Stream error! meldingen krijgen. Soms na een aantal retryings wordt de stream wel geopend. HD zenders gaan wel goed.
Dit is echt een probleem bij gebruik van SIPTV gebruik je deze op je Smarttv of op een box?
Probleem is het "beperkte" geheugen..het inkrimpen van je m3u wil nog wel eens een oplossing bieden..

TVs have limited memory available for app storage, so if your playlist is too big (~5 Mb), it will fail to save in TV's memory.
Why do I get "Stream failed", "Cannot connect", "Buffering..." messages with my playlist that works on my computer and other devices?
Try example test list first, then make sure all your stream links work (not dead) and codecs are supported by your TV. Every TV make and model are totally different and may or may not support specific stream formats:
 

schaive

Actief
20 feb 2017
46
7
Heb nu een test lopen van mytvonline, maar hapert regelmatig. Tot nu toe nog geen succes.

Draait op een formuler 7+
 

jovo1963

Donateur
27 sep 2017
46
17
Denk dat het beter is om dit te melden in het form van mytv.....en wellicht even contact opnemen met je reseller....kan zijn dat er werkzaamheden zijn.
 

bartje__

Actief
10 sep 2016
33
9
Idd ze zijn druk aan een oplossing aan het werken en ontkennen de problemen ook niet Robbert. Niet naschoppen ;-)
 

robbert1987

Senior
20 mrt 2018
338
37
Idd ze zijn druk aan een oplossing aan het werken en ontkennen de problemen ook niet Robbert. Niet naschoppen ;-)
euh...bartje, waarover heb je het? ik heb toch niks gezegd, buiten dat het mss aan de internetverbinding kan liggen. Is dat soms verkeerd?
 

dreamshare

Expert
30 aug 2017
735
236
Heb nu een test lopen van mytvonline, maar hapert regelmatig. Tot nu toe nog geen succes.

Draait op een formuler 7+
Voor de beeldvorming hapert regelmatig??Alles of bepaalde pakketten?
We hadden afgelopen dagen problemen met het BE pakket die is gisteren overgezet op een server buiten NL tot nu toe hebben we geen buffers meer gehad.
Tijdens deze test is er helaas geen catchup mogelijk op BE daardoor.
Als je op het gehele pakket haperingen hebt dan scheelt er toch wel wat aan je internet verbinding.
Dubbelpost samengevoegd:

Loopt hier ook niet echt lekker, zenders vallen continu uit, is bekend bij Mytvonline en er wordt aan gewerkt.
Als goed is dan is het probleem gefixt we krijgen vanuit andere delen van Europa nu weer te horen dat de problemen bij hun zijn verholpen.
 

Patje0105

Forumlid
10 mei 2016
7
0
Ik heb zelf ook 2 formuler boxen en vind ze echt super werken. Wat vindt jij er niet goed aan dan?
Internet thuis is stabiel. Op Formuler valt signaal soms weg, terwijl laptop signaal behoudt. EPG wordt niet altijd ingelezen. Beeld en geluid slaat soms over, komt dan weer terug op enkele seconden geleden terwijl ik bufferen uit heb staan. Tips zijn altijd welkom. Ik ben naar een 2e kastje aan t kijken
 

bartje__

Actief
10 sep 2016
33
9
Internet thuis is stabiel. Op Formuler valt signaal soms weg, terwijl laptop signaal behoudt. EPG wordt niet altijd ingelezen. Beeld en geluid slaat soms over, komt dan weer terug op enkele seconden geleden terwijl ik bufferen uit heb staan. Tips zijn altijd welkom. Ik ben naar een 2e kastje aan t kijken
Toch niet via wifi verbonden toevallig?
 

dreamshare

Expert
30 aug 2017
735
236
Nee vaste lan verbinding naar router
Dubbelpost samengevoegd:


Ziggo complete, hij haalt 135 mb/s constant.
Jij schrijft "dubbel" als ik namelijk je post lees dan zeg je dat signaal soms wegvalt?Een bedraad signaal wat ineens weg is??Dan zou ik toch even je bekabeling goed nalopen.
Nooit even om snel te testen via wifi verbonden gehad?
Heb je wel in je android menu wifi compleet uitgezet??
Een Formuler kan namelijk heel slecht omgaan als er 2 soorten verbindingen actief zijn op de box...verbonden of niet verbonden dat maakt niets uit.