MyTVOnline

momenteel zou het waarschijnlijk beter zijn via alie, want MTO heeft momenteel te veel problemen
Op Allie staan vele aanbieders, ook daar zullen aanbieders zijn die de boel nog niet op orde hebben. Zelf heb ik een voorkeur aan een Nederlandse aanbieder liefst eentje die een groot deel van het NL pakket in eigen beheer heeft (Local), ondersteuning via forum of telegram.
 
Maar zijn er ook aanbieders die wel alles op orde hebben nu? Heb het idee dat het overal nog niet echt helemaal 100% is. Heb ook wat Alie testjes gedaan maar die zijn niet altijd even goed.
 
Maar zijn er ook aanbieders die wel alles op orde hebben nu? Heb het idee dat het overal nog niet echt helemaal 100% is. Heb ook wat Alie testjes gedaan maar die zijn niet altijd even goed.
catch up is bij de meeste panels niet mogelijk, sommige ondersteunen ook geen radio streams.
Series en VOD zijn vaak nog niet volledig terug. Op dat punt dus nog niet 100% maar er zijn aanbieders die na een conversie niet of nauwelijks down zijn geweest, af en toe een uitval van een zender hadden we voorheen ook.
 
Unlimited HD bedoeld hij volgens mij :)

Ik weet niet aan wie de vraag gericht was maar ik heb als alternatief tijdelijk unlimited indd.. Gisteren stabiel kunnen kijken en 30% VOD aanbod. Hier zijn ze nog mee bezig kreeg ik door.

Draai het pas 1 dag dus kan nog niet echt een oordeel vellen, gezien MTO ook dagen stabiel draait...
 
Nou, het was meer in het algemeen. Alle reacties zijn uiteraard welkom. Zover bedankt. Misschien komen er nog meer reacties.
 
Ik weet niet aan wie de vraag gericht was maar ik heb als alternatief tijdelijk unlimited indd.. Gisteren stabiel kunnen kijken en 30% VOD aanbod. Hier zijn ze nog mee bezig kreeg ik door.

Draai het pas 1 dag dus kan nog niet echt een oordeel vellen, gezien MTO ook dagen stabiel draait...
Ik ben hun nu ook aan het testen maar bij hun zijn ook nog wel wat zenders op zwart en het zappen tussen zender duurt bij mij soms even voor ze doorkomen. En de zenderkwaliteit is niet beter dat bij andere leveranciers. Ik ben hun ook nog maar net aan het testen dus is ook nog even wachten hoe het precies draait.
 
Ik ben hun nu ook aan het testen maar bij hun zijn ook nog wel wat zenders op zwart en het zappen tussen zender duurt bij mij soms even voor ze doorkomen. En de zenderkwaliteit is niet beter dat bij andere leveranciers. Ik ben hun ook nog maar net aan het testen dus is ook nog even wachten hoe het precies draait.

Ik heb hier echt geen enkel probleem met zappen en tot nu toe werkt het gehele Nederlandse bouquet.. welke zenders staan bij jou bv op zwart Domol?

Draai trouwens op een Formuler z8 met 100 mb glasvezel verbinding.

Qua beeldkwaliteit scheelt het indd niet veel. Heb toch wel het idee dat met deze stream de kleuren mooier uit komen, maar kan natuurlijk ook komen doordat ik amper tv heb kunnen kijken in fatsoenlijke kwaliteit afgelopen 1.5 maand..

Zometeen GF portal maar eens aanslingeren en kijken hoe stabiel dat draait
 
Vergelijk de bitrates maar eens tussen de verschillende FHD+ / FHD / HD NL streams. Met sportwedstrijden zie je wel degelijk verschil
 
Ik heb hier echt geen enkel probleem met zappen en tot nu toe werkt het gehele Nederlandse bouquet.. welke zenders staan bij jou bv op zwart Domol?

Draai trouwens op een Formuler z8 met 100 mb glasvezel verbinding.

Qua beeldkwaliteit scheelt het indd niet veel. Heb toch wel het idee dat met deze stream de kleuren mooier uit komen, maar kan natuurlijk ook komen doordat ik amper tv heb kunnen kijken in fatsoenlijke kwaliteit afgelopen 1.5 maand..

Zometeen GF portal maar eens aanslingeren en kijken hoe stabiel dat draait
Op dit moment werkt het idd weer beter en de zenders nu ook. Maar heb der net even een uur via mytvonline gekeken en toen ook geen problemen ondervonden. Heb deze er bij genomen als back-up.
Post automatically merged:

Vergelijk de bitrates maar eens tussen de verschillende FHD+ / FHD / HD NL streams. Met sportwedstrijden zie je wel degelijk verschil
Uhm dat ga ik persoonlijk niet merken kijk alleen f1 en dat kijk ik ook via de f1 tv kanaal en die draait bij mytvonline gewoon prima en qua beeld is hij super goed.
 
Denk wel dat jet het gaat merken, rechtstreeks van satelliet of via via F1, of zelfs 4K afgelopen weekend met 25000 bitrate, als je die verschillen niet kan zien, wordt het tijd voor andere TV :p
 
Denk wel dat jet het gaat merken, rechtstreeks van satelliet of via via F1, of zelfs 4K afgelopen weekend met 25000 bitrate, als je die verschillen niet kan zien, wordt het tijd voor andere TV :p
Ja maar jouw doelgroep heeft de luxe van dikke internet verbindingen..MTO levert veel aan landen waar nog gewoon DSL lijntje aanwezig is en geen FUP.
Maar kreeg net door dat ze vanavond gaan beginnen met VOD en Series toevoegen al dacht ik dat VOD voorrang kreeg omdat niet iedereen Series kijkt.
En ook de eigen streams gaan toegevoegd worden dus ook deze kwaliteit gaat gewoon max doorgegeven worden (mits je een dikke verbinding hebt)
 
Is My-Tv-0nline onderdeel van IPTV-Plaza, of andersom misschien? Of is dat een en dezelfde?
 
Oke duidelijk. Heb ooit IPTV-Plaza een tijdje gehad en die beviel goed. Bedankt.
 
Goedenavond,

Na de invallen (+storingen) afgelopen tijd merk ik dat er geen nieuwe films en series op de vod sectie wordt gezet. Ik maak trouwens gebruik van Mytvonline.

Hebben meerdere mensen hier last van en zoja, waarom komt er niks nieuws meer op?

- Niels