MyTVOnline

Goedenavond,

Na de invallen (+storingen) afgelopen tijd merk ik dat er geen nieuwe films en series op de vod sectie wordt gezet. Ik maak trouwens gebruik van Mytvonline.

Hebben meerdere mensen hier last van en zoja, waarom komt er niks nieuws meer op?

- Niels


Na het neerhalen van Xtream Codes moesten alle IPTV providers opzoek naar een nieuw panel. Het Panel wat Mytvonline nu gebruikt werkt de VOD nog niet goed vandaar dat je geen tot weinig VOD hebt. Volgens mij zijn ze nu wel aan het testen maar geen idee wanneer dit weer allemaal online komt en of het uberhaubt nog online komt.
 
het is nu ook nog steeds niet goed met mytvonline het probleem is groter dan men dacht hoop voor ze dat ze het snel oplossen anders kost het ze klanten denk ik , ik heb zelf als backup een abbo afgesloten bij onze chinese vrienden en draait al sinds juni zeer goed alle nederlandse zenders inc. sportzenders en met epg kostte toen ong 20 euro voor een jaar dus ik snap niet waarom dat het hier niet zo goed gaat met iptv en dat ze in china geen probleem hebben, ik hoop dan ook dat ze het hier snel kunnen oplossen
 
het is nu ook nog steeds niet goed met mytvonline het probleem is groter dan men dacht hoop voor ze dat ze het snel oplossen anders kost het ze klanten denk ik , ik heb zelf als backup een abbo afgesloten bij onze chinese vrienden en draait al sinds juni zeer goed alle nederlandse zenders inc. sportzenders en met epg kostte toen ong 20 euro voor een jaar dus ik snap niet waarom dat het hier niet zo goed gaat met iptv en dat ze in china geen probleem hebben, ik hoop dan ook dat ze het hier snel kunnen oplossen
Er zijn ook Nederlandse aanbieders die geen problemen ondervinden
 
ja heb ik ook gelezen. De vraag is alleen, voor hoe lang
Waarom nu zo negatief vraag ik me dan weer af?
Het is overmacht sommige dingen het is niet allemaal maar van "ff" want dan zou iedereen wel beginnen met IPTV.
Klant loopt 0% risico zolang ze de handdoek niet in de ring gaan werpen en wat ik begreep gebeurt dit dus ook echt niet.
Klanten van het "team" krijgen alle dagen vanaf de takedown gecompenseerd dus wat is nu het probleem?Uiteindelijk krijg je gewoon de periode waar je voor hebt betaald...noem 1 andere leverancier die dit ook doet?Geeft gewoon aan dat ze nog steeds voor de volle 150% achter hun service staan.
Het is niet alleen een panel / servertje het is ook een watchdog die dingen offline haalt genaamd ABUSE...dus overmacht waar je op een bepaald moment even de grip op kan verliezen als je druk bent met het herinrichten.
 
  • Like
Reacties: Reijer en jovo1963
euh... ik ben niet negatief, maar het valt gewoon op dat ze de problemen moeilijk kunnen oplossen. Maar jij beoordeel het terug als negatief, zoals meerdere keren zo geweest is. We mogen hier niks verkeerds zeggen over mytvonline of jij bent op jou tenen getrapt...
 
euh... ik ben niet negatief, maar het valt gewoon op dat ze de problemen moeilijk kunnen oplossen. Maar jij beoordeel het terug als negatief, zoals meerdere keren zo geweest is. We mogen hier niks verkeerds zeggen over mytvonline of jij bent op jou tenen getrapt...
Ik ben niet op mijn tenen getrapt maar de Belgische omschrijving is anders als NL.
"ja heb ik ook gelezen. De vraag is alleen, voor hoe lang " dit is niet positief..
"Ja heb ik gelezen en nu hopen we dat eindelijk de problemen opgelost zijn voor ze"
Dit leest al een stuk positiever...als voor hoelang?
 
ok, het is zoals jij het ziet, maar daarvoor moet je mij niet negatief noemen.
Ik heb daar helemaal niks mee verkeerds bedoeld, maar ik weet uit iemand van het forum zelf dat de problemen bij mytv nog lang niet opgelost zijn, en dat hij ook afvraagt hoe lang de server het nu zal uithouden.
Maar ja, je leest het hoe jij het wilt...
 
ok, het is zoals jij het ziet, maar daarvoor moet je mij niet negatief noemen.
Ik heb daar helemaal niks mee verkeerds bedoeld, maar ik weet uit iemand van het forum zelf dat de problemen bij mytv nog lang niet opgelost zijn, en dat hij ook afvraagt hoe lang de server het nu zal uithouden.
Maar ja, je leest het hoe jij het wilt...
Vertel dan ook eerlijk van wie van het forum jij die informatie hebt ;)

Anders zijn dit gewoon loze aannames, of start eens een topic op het forum aldaar voordat je het hier post. Jij weet niet waar hun problemen uit bestaan, onmogelijk of jouw informatie is netzo betrouwbaar als dat jouw uitspraak is dat de problemen nog lang niet opgelost zijn.

We hebben daar toch echt weer prima beeld hoor, dus geen enkel probleem te bekennen (je kunt lullen wat je wilt, maar kom dan met feiten) En niet dingen roepen zoals in het andere topic dat je gehoord hebt dat zelfs een admin is vertrokken, want dat is bullshit. Zoals ik in dat topic al zei, benader de juiste personen. Dingen die je via via hoort/ leest doen toch nergens toe, een tijdje wat dingen op internet over het account robbert1987 verspreiden en moet je eens zien met wat voor mening de mensen over jouw klaar staan (neem dit niet te letterlijk, ben er zeker van dat robbert1987 een prima gozer is waar je echt leuk een biertje/ glaasje fris? mee kunt drinken)
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Waar kan ik een mytvonline afsluiten.
Heb nu cobra iptv v2 maar heb constant problemen hiermee.
Dus wil veranderen naar mytvonline.

Grt
 
Waar kan ik een mytvonline afsluiten.
Ik wil je toch graag wijzen op onze regelgeving :

Let op: Het is hier niet toegestaan om links te delen naar websites van IPTV providers, ook mag de verkoop van IPTV niet via dit forum!
 
Bestaat hier al eigen app versie voor ? Heb hem op Tivimate draaien maar vind het niet zo overzichtelijk