netflix hangt op shield

mario151265

Gevorderd
4 okt 2016
65
7
6
60
hoi iedereen,

ik heb al lange tijd een shield.
deze draait perfect.
echter 2 problemen:
in perfect player laden de iptv zenders wel,maar de lijst blijft leeg
en het tweede: netflix blijft constant hangen.
netflix staat ook op mijn ziggo box en daar geen probleem.

alle raad is welkom
bedankt

Grote verschil is dat je op je Ziggo box Netflix via de coax krijgt en op de Shield via de netwerkkabel.
Binnen Netflix in settings kan je kijken wat je internetspeed is dat kan je even testen.

Gebruik je een VPN met iptv?

@mario151265 Er is een nieuwe update uit voor de Shield,Versie 6.3 Voor de gamecontroller is er nu Versie 1.17. Ook voor Afstandsbediening is er een update versie. 1.28. Maar is nu alleen beschikbaar als je jouw Shield hebt geregistreerd, heb je dat niet gedaan kan je nog niet updaten.

Laatst bewerkt:
@mario151265 Er is een nieuwe update uit voor de Shield,Versie 6.3 Voor de gamecontroller is er nu Versie 1.17. Ook voor Afstandsbediening is er een update versie. 1.28. Maar is nu alleen beschikbaar als je jouw hield hebt geregistreerd, heb je dat niet gedaan kan je nog niet updaten.

hoi,ik gebruik geen vpn en hij is bekabeld aangesloten.
dus de snelheid is ruim 150 mbps
en waar moet ik de shield registreren?
bedankt

Het zijn vage klachten eerlijk gezegd heb ik er nog nooit van gehoord ik zou dan ook niet weten in welke hoek je dit zou moeten zoeken als je de beschikking hebt over een snel netwerk.
Je hebt een stabiele verbinding neem ik aan want je snelheid kan wel goed zijn maar Ping time-outs kunnen zomaar zorgen voor haperingen binnen Netflix.
Je Ziggo box maakt gebruik van coax de Shield niet in die hoek zou ik het dan ook zoeken.

Laatst bewerkt:
Je vraag toch maar even verplaatst omdat het iptv euvel het meest in het oog springt .
Toch maar weer even verplaatst naar Kodi > Vragen aangezien het wel binnen Kodi blijft.

in perfect player laden de iptv zenders wel,maar de lijst blijft leeg
Is je IPTV abbo nog wel geldig? Het kan zijn dat deze verlopen is. Even testen of die M3U url nog wel werkt op je PC. Zorg uiteraard ook dat je de laatste versie van Kodi hebt. :)
en het tweede: netflix blijft constant hangen.
netflix staat ook op mijn ziggo box en daar geen probleem.

Hangen als in? Je zou de app eens helemaal kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Of even naar instellingen gaan > Apps > Netflix > Cache legen.

Toch maar weer even verplaatst naar Kodi > Vragen aangezien het wel binnen Kodi blijft.

Is je IPTV abbo nog wel geldig? Het kan zijn dat deze verlopen is. Even testen of die M3U url nog wel werkt op je PC. Zorg uiteraard ook dat je de laatste versie van Kodi hebt. :)

Hangen als in? Je zou de app eens helemaal kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Of even naar instellingen gaan > Apps > Netflix > Cache legen.
hoi,bedankt
heb zojuist eens de shield van de stroom afgehaald en het modem van ziggo gereset.
kijken of het nu wel goed loopt.
trouwens een stomme vraag:
is het normaal dat de shield warm aanvoelt als hij uitstaat????
als ik de hand op de bovenkant plaats dan voelt de shield best warm aan
alvast bedankt

In mijn herinnering staat staat dat die warmte ontwikkeling van de Shield hier eerder aan de orde is geweest. Kan er alleen niks van terugvinden helaas :( dus dit kan voorkomen.

Mijn Shield word nooit echt warm en als hij in stand-by staat is hij gewoon koel.

het warm worden is al opgelost
aan de onderkant zitten een soort van koelingsgaatjes,hier had zich stof gevormd.
dit zag ik pas nadat ik de shield had opgetild,dat kon je zo niet zien.
nu nog even het iptv probleem oplossen.
netflix bleef gisteren niet hangen,ben benieuwd vandaag.
iedereen bedankt voor het meedenken

Dus voortaan bij het stofzuigen de Shield niet vergeten :p succes bij het iptv probleem wij horen het wel.

Als ik op de shield netflix wil kijken dan blijft netflix in het opstartscherm hangen.
Het rode bolletje blijft draaien.
Op al mijn andere aparaten, smartphone, ipad, deskcomputer, draait netflix goed.
Ik heb de shield terug gezet naar fabrieksinstellingen
Dit heeft niet geholpen
Ook als ik netflix via mijn smartphone wil casten naar de shield krijg ik steeds maar het laadlogo van netflix in beeld.
Andere apps zoals youtube en kodi werken prima op de shield.
Voorheen heeft netflix altijd goed gewerkt op de shield.
Is mijn shield kapot? (nog geen half jaar oud)

Mocht je Shield stuk zijn (wat ik niet denk) heb je natuurlijk garantie.
En de app van Netflix al een keer verwijderd en hergeinstaleerd via playstore?

Dank voor jullie reactie
Ik heb de cachegeheugen gewist
Ik heb de gegevens gewist
Ik heb netflix gedwongen gestopt
Ik heb netflix uitgeschakeld
Ik heb mij afgemeld bij alle aparaten
Kan netflix helaas niet verwijderen op de shield.