Espero
Expert
- 12 aug 2017
- 1.144
- 190
- 216
En die xsarius is dus beter of...Als er een update was kwam die gewoon binnen. Heb hem al een tijdje niet aangesloten, is nu mijn backup voor het geval die Xsarius weer raar doet.
En die xsarius is dus beter of...Als er een update was kwam die gewoon binnen. Heb hem al een tijdje niet aangesloten, is nu mijn backup voor het geval die Xsarius weer raar doet.
Nee Xsarius koop ik nooit meer, software heeft nooit lekker gelopen. Na een update loopt hij altijd vast en moet je een harde reset geven om hem weer door het boot proces te krijgen. Met TiviMate is hij bruikbaar maar zo gauw hij het begeeft komt er hier nooit meer één binnen.En die xsarius is dus beter of...
Vreemd...dus je gebruikt een bagger apparaat.terwijl je een prima spelende box laat liggenNee Xsarius koop ik nooit meer, software heeft nooit lekker gelopen. Na een update loopt hij altijd vast en moet je een harde reset geven om hem weer door het boot proces te krijgen. Met TiviMate is hij bruikbaar maar zo gauw hij het begeeft komt er hier nooit meer één binnen.
Die utp poort is gewoon een voordeel. En met TiviMate werkt hij gewoon.Vreemd...dus je gebruikt een bagger apparaat.terwijl je een prima spelende box laat liggen
koop gewoon de Kinhank G1 een shield killerIk heb de xiaomi mi eerste generatie in de serre en de Xiaomi met Google tv in de slaapkamer.deze 2 werken allebij perfect.
Soms nog beter dan de formuler z11 pro Max in de woonkamer.
Maar als er een van de Xiaomi de geest begeven koop ik de Google streamer erbij.
In inder geval een mooie prijskoop gewoon de Kinhank G1 een shield killer
10/100 ethernet poort. Geen gigabit. Rest ziet er wel goed uitkoop gewoon de Kinhank G1 een shield killer
Na installatie gelijk een update naar android 14 plus systeem update ,, een topperShield killer?
Dat zal nog wel meevallen...
Updatebeleid? Zal wel vies tegenvallen, voor mij iig geen chinese dozen meer.
Effe ter verduidelijking ik heet natuurlijk geen " Chris woerts" , God zijn dank.
Tuurlijk niet KrisEffe ter verduidelijking ik heet natuurlijk geen " Chris woerts" , God zijn dank.
Hoe zit het met de Play Store die is nog steeds niet als daadwerkelijk app icoon zichtbaar zoals in de eerste generatie.Of de nieuwste versie van de Mi Box S 3rd Gen . Die wel eigenlijk de specs heeft die de nieuwe Shield zo moeten hebben . https://www.mi.com/global/product/xiaomi-tv-box-s-3rd-gen/specs .