Nieuwe Android (TV) box 2025

En die xsarius is dus beter of...
Nee Xsarius koop ik nooit meer, software heeft nooit lekker gelopen. Na een update loopt hij altijd vast en moet je een harde reset geven om hem weer door het boot proces te krijgen. Met TiviMate is hij bruikbaar maar zo gauw hij het begeeft komt er hier nooit meer één binnen.

Nee Xsarius koop ik nooit meer, software heeft nooit lekker gelopen. Na een update loopt hij altijd vast en moet je een harde reset geven om hem weer door het boot proces te krijgen. Met TiviMate is hij bruikbaar maar zo gauw hij het begeeft komt er hier nooit meer één binnen.
Vreemd...dus je gebruikt een bagger apparaat.terwijl je een prima spelende box laat liggen

Ik heb de xiaomi mi eerste generatie in de serre en de Xiaomi met Google tv in de slaapkamer.deze 2 werken allebij perfect.
Soms nog beter dan de formuler z11 pro Max in de woonkamer.
Maar als er een van de Xiaomi de geest begeven koop ik de Google streamer erbij.

Ik heb de xiaomi mi eerste generatie in de serre en de Xiaomi met Google tv in de slaapkamer.deze 2 werken allebij perfect.
Soms nog beter dan de formuler z11 pro Max in de woonkamer.
Maar als er een van de Xiaomi de geest begeven koop ik de Google streamer erbij.
koop gewoon de Kinhank G1 een shield killer

Shield killer?
Dat zal nog wel meevallen...

Updatebeleid? Zal wel vies tegenvallen, voor mij iig geen chinese dozen meer.

Op dit moment is de Shield tv pro nog steeds een topper, maar de Google 4k streamer komt redelijk in de buurt. Ook is de laatste versie van de Fire Stick 4k 2nd gen goed alternatief om te streamen. Nu de Nintendo Switch 2 uit is en als die aan de verwachtingen gaat doen, dan hoop ik dat er ergens volgend jaar een nieuwe er Nvidia Shield komt . Alleen zal deze wel een stuk duurder zijn gezien de prijs van de Switch 2 . Nu is de huidige Shield tv pro rond de 220 euro , ik denk dat de volgende Nvidia Shield tv rond de 300 en 350 euro gaat kosten gezien de huidige stand en prijzen . Maar dit is ook maar een indicatie, want ik heb natuurlijk ook geen glazen bol 😉 .

Effe ter verduidelijking ik heet natuurlijk geen " Chris woerts" , God zijn dank 🤣 .

Of de nieuwste versie van de Mi Box S 3rd Gen . Die wel eigenlijk de specs heeft die de nieuwe Shield zo moeten hebben . https://www.mi.com/global/product/xiaomi-tv-box-s-3rd-gen/specs .
Hoe zit het met de Play Store die is nog steeds niet als daadwerkelijk app icoon zichtbaar zoals in de eerste generatie.
Of is daar een foefje voor ?

De tip van @ateam278 om reclame zooi te weren hebben ze ook iets op gevonden of kunnen die startscherm updates toch uit gezet worden.

Dit lijkt niet op de manier te gaan zoals eerder omschreven ?

@mrmiyagi Het is iets algemeens in Google TV. De gebruikersinterface van Google TV verbergt de Play Store-app. Je kunt deze nog steeds openen met de Google Assistent toets en microfoon op je afstandsbediening via spraak: Open Play Store

Je kan de Playstore app ook vinden via instellingen > Apps > alle Apps > Systeemapps.

Je kan een andere Launcher proberen, bijvoorbeeld Flauncher of Projectivy Launcher. En eventueel Launcher Manager 1.0.4 gebruiken.

• Like
Reacties: mrmiyagi