Nieuwe Android (TV) box 2025

@mrmiyagi Als je geen andere launcher gebruikt. Er is een optie via een Play Store ATV Shortcut. Je download en sideload dan een bestand Playstore_ATV apk en je krijgt dan na installatie een snelkoppeling in je app overzicht naar de playstore.

• Like
Reacties: mrmiyagi

Nieuwe Formuler box. Ziet er goed uit. Benieuwd wanneer die leverbaar is

Nieuwe Formuler box. Ziet er goed uit. Benieuwd wanneer die leverbaar is
Wow mooi ding, nu nog een mooie prijs

Ben nog wel benieuwd hoe formuler omgaat met updates...

Ik denk dat ie rond 11 september verkrijgbaar is en 189 euro gaat kosten. Ik weet niet dat is slechts een voorgevoel 🤷🏼‍♂️

• Like
Reacties: B. web
Hier vanaf 10-09:
Heeft geen Android certificatie, slechts Android 12 . Ja een echte box met my tv online voor iptv , voor gecertificeerde apps minder . Maar als je fan bent van dit bedrijf/product succes. Vind wel een hoop centen voor de beperktere mogelijkheden. Er zijn betere apparaten voor minder euro' s .

• Like
Reacties: B. web
Heeft geen Android certificatie, slechts Android 12 . Ja een echte box met my tv online voor iptv , voor gecertificeerde apps minder . Maar als je fan bent van dit bedrijf/product succes. Vind wel een hoop centen voor de beperktere mogelijkheden. Er zijn betere apparaten voor minder euro' s .
Goedkopere ja, maar Betere....zoals?

Lijkt me juist perfect voor Iptv. Stremio erbij en klaar

Maar het gaat hier niet over IPTV, maar over een Android systeem, IPTV hebben hun eigen topics waarin dat besproken kan worden.

Dus mocht je die discussie aan willen gaan plaats het dan in een IPTV gerelateerd topic, daar is dit topic niet voor bedoeld😉

Maar het gaat hier niet over IPTV, maar over een Android systeem, IPTV hebben hun eigen topics waarin dat besproken kan worden.

Dus mocht je die discussie aan willen gaan plaats het dan in een IPTV gerelateerd topic, daar is dit topic niet voor bedoeld😉
Nee hoor, zeker geen iptv discussie maar het gaat me puur om het kastje.
Heb nog nooit een Formuler gehad. En als ik er toch 1 ga aanschaffen kan ik net zo goed die Z12 kopen.
Die 3 tientjes meer tov een z11 pro max doen het hem ook niet.
Support voor DOLBY Vision, 128 gb en die nieuwe remote is me dat geld wel waard.

Nee hoor, zeker geen iptv discussie maar het gaat me puur om het kastje.
Heb nog nooit een Formuler gehad. En als ik er toch 1 ga aanschaffen kan ik net zo goed die Z12 kopen.
Die 3 tientjes meer tov een z11 pro max doen het hem ook niet.
Support voor DOLBY Vision, 128 gb en die nieuwe remote is me dat geld wel waard.
Je geeft zelf met de vorige reactie aan dat het perfect is voor IPTV, dan betrek je IPTV hier in, en als het geen relatie tot IPTV is, dan is dat gedeelte van die reactie totaal nutteloos, en draagt dan ook niks bij.

Dan kan je dat beter achterwege laten 🤷🏼‍♂️

Je geeft zelf met de vorige reactie aan dat het perfect is voor IPTV, dan betrek je IPTV hier in, en als het geen relatie tot IPTV is, dan is dat gedeelte van die reactie totaal nutteloos, en draagt dan ook niks bij.

Dan kan je dat beter achterwege laten 🤷🏼‍♂️
Dat klopt inderdaad. Laten we het dan ermaar op houden dat ik denk dat het een prima kastje is voor diverse doeleinden

• Like
Reacties: Arjan E.
De Google 4k streamer, heeft ook Dolby Vision met Dolby Atmos en hdr en hdr10+ ,32 GB . En is ook een stukje goedkoper. Ik denk dat het hebben van een streaming box met 128 GB meer een lokkertje is , ik denk het meer een verkoop praatje is.