Nieuwe repo voor The Pyramid

Misschien een hele domme vraag, maar waar kan ik zoeken op series? Ik keek altijd Vikings op Covenant, maar daar zijn de afleveringen door elkaar gegooid. Nu kan ik deze serie niet terug vinden op Pyramid. Films heeft een aparte afdeling, daar geen probleem maar series kan ik nergens terug vinden.

• Like
Reacties: Gerrie040
Gisteren werkte Pyramid niet, en kreeg de melding dat er een probleem,was met de log?
Nog iemand?

• Like
Reacties: marocino
Ik heb Pyramid oook geinstalllerd , zo ook de automatische ondertiteling
Open Subs,org en een 2e maar ik krijg bij welke film dan ook dezelfde ondertiteling te zien.
Om nu elke keer weer met de AB handmatig te zoeken is niet erg practisch

The Pyramid Kodi addon is an excellent source for well-round content in all areas. Read more information below.
January 14th: The Pyramid Kodi addon has been updated to v1.72 with support for the Xbox One one!

Heb ook ineens de Pyramid addon geïnstalleerd.
Hij zet er niet automatisch de NL subs bij zoals bij de andere addons.
Wel moet je dit manueel even ingeven, en worden de juiste subs direct gevonden.
De 4K Movies werken goed en zelfs beter dan met Bennu, heb nu bijna altijd 5.1 en 7.1.
Streams worden snel gevonden en vlot weergegeven.

38, member: 22817"]Heb ook ineens de Pyramid addon geïnstalleerd.
Hij zet er niet automatisch de NL subs bij zoals bij de andere addons.
Wel moet je dit manueel even ingeven, en worden de juiste subs direct gevonden.
De 4K Movies werken goed en zelfs beter dan met Bennu, heb nu bijna altijd 5.1 en 7.1.
Streams worden snel gevonden en vlot weergegeven.[/QUOTE]
Lopen zoeken voor onderti

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Niet voor elkaar te krijgen , subtitels op pyramide niet te krijgen ,
Bij andere add, ons alles oke , ook handmatig invoeren werkt niet
o_O:unsure:

Laatst bewerkt:
IK zit op een forum van the pyramide is een goed onderhouden add on ook met retro games acces. tevens zijn er verschillende builds te proberen daar. Ik werk er graag mee. Maar ieder zijn eigen ding.

• Like
Reacties: sumitomo
sinds gisteren doet pyramid het niet meer (failed connection with server, name or service not known) zit op v1.76

de piramide add on is gestopt ze hebben bezoek gehad van de overheid, spinflix ook noibsandnerds zijn ook gestopt er is een grote jacht aan de gang in de UK

Noobs and nerds repo is offline teamzt repo ook en look in glass repo is ook offline

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

http://dimitrology.com/2018/02/15/popular-kodi-repos-taken-down-after-received-cd-letters/

Laatst bewerkt:
The Pyramid werkt bij mij niet meer sinds begin deze week. Ik heb de zero tolerance wel geupdate, maar daar staat deze ook niet meer tussen;
- Is The Pyramid nog te vinden in een andere repo?
- Hoe kan ik een repo/addon verwijderen uit Kodi, zodat ik niet iedere keer fout meldingen krijg

Thanks!