Nieuwste versie IPTV Smaters pro V4.0.2 voor "alle" platformen.

Goedemiddag ik heb nu iptvsmarters pro 1.04 op mijn samsung tv uit 2021 .
Ik heb al bij de samsung store gekeken maar daar kan ik de nieuwere versie niet vinden .
Hoe kan ik als nog de nieuwste versie installeren of moet deze nog op de samsung store gezet worden.
Alvast vriendelijk bedankt.

Goedemiddag ik heb nu iptvsmarters pro 1.04 op mijn samsung tv uit 2021 .
Ik heb al bij de samsung store gekeken maar daar kan ik de nieuwere versie niet vinden .
Hoe kan ik als nog de nieuwste versie installeren of moet deze nog op de samsung store gezet worden.
Alvast vriendelijk bedankt.
u zo ook de apk buiten playstore gewoon kunnen instaleren op u samsung

zelf gebruik ik een mod versie op de samsung a51 dat draait super

@kappa84 het gaat om een Samsung TV en die heeft een eigen besturingssysteem Tizen. Je kunt geen Android apps op een TizenOS tv installeren. @Tommie65 zal moeten wachten of er een Tizen versie gaat komen.

Voor een Samsung tv kan je kijken op de website van iboplayer.pro

IPTV Smarters Pro komt met een vernieuwde versie en dan zonder een VR versie.
Hopelijk komt Tivimate met een VR versie of een werkende apk voor Quest 3 ,huidige versies werken niet op.

Vooralsnog Smarters Player Lite enige die werkt op Quest 3.

Ik heb een Samsung TV(Tizen) Ik heb de gewone iptv smarters. Een goede app trouwens met multisubs van alle continenten. Kan je niet van alle apps zeggen. Maar de proefperiode is voorbij. Nu moet ik betalen, dat wil ik. Maar moet met visa/mastercard in us dollars. Wie weet er een foefje hoe het eventueel in euro's kan? Alvast bedankt !

Ik heb een Samsung TV(Tizen) Ik heb de gewone iptv smarters. Een goede app trouwens met multisubs van alle continenten. Kan je niet van alle apps zeggen. Maar de proefperiode is voorbij. Nu moet ik betalen, dat wil ik. Maar moet met visa/mastercard in us dollars. Wie weet er een foefje hoe het eventueel in euro's kan? Alvast bedankt !
Een prepaid creditcard bv N26 is gratis, kan je van je eigen nl rekening met ideal overmaken naar prepaid.

Nieuwste versie IPTV Smaters Pro V4.0.2 voor "alle" platformen.
Voor de liefhebbers hier te downoaden.
Hier te downloaden:
Is deze app een betaal versie ? Streamen naar mijn Apple TV lukt niet helaas

• Like
Reacties: sumitomo
Is deze app een betaal versie ? Streamen naar mijn Apple TV lukt niet helaas

IPTV installeren op Apple TV:
Open de Apple App Store op je Apple TV.
Zoek naar IPTV-apps (bijv. IPTV Smarters, GSE Smart IPTV).
Selecteer en installeer de IPTV-app.

P.S.
Waarom wacht deze op goedkeuring van de moderator,...... het is een legaal IPTV programma..... ( Staat ook in de playstore )

• Like
Reacties: Car56
P.S.
Waarom wacht deze op goedkeuring van de moderator,...... het is een legaal IPTV programma..... ( Staat ook in de playstore )
Omdat dit een IPTV topic is, alles wat met IPTV te maken heeft wordt eerst gekeurd door een moderator, dit om te voorkomen dat er door slimmeriken gebruik wordt gemaakt van de legale topics om hun illegale links neer te plempen, met alle mogelijke gevolgen van dien.

In jouw geval dus niks mis met de info die je geeft, maar jij bent dus nu een van de goeden die onder de kwaden moet lijden helaas.

Omdat dit een IPTV topic is, alles wat met IPTV te maken heeft wordt eerst gekeurd door een moderator, dit om te voorkomen dat er door slimmeriken gebruik wordt gemaakt van de legale topics om hun illegale links neer te plempen, met alle mogelijke gevolgen van dien.

In jouw geval dus niks mis met de info die je geeft, maar jij bent dus nu een van de goeden die onder de kwaden moet lijden helaas.
Oke duidelijk....... (y)(y)(y)(y)(y)

IPTV installeren op Apple TV:
Open de Apple App Store op je Apple TV.
Zoek naar IPTV-apps (bijv. IPTV Smarters, GSE Smart IPTV).
Selecteer en installeer de IPTV-app.

P.S.
Helaas is mijn Apple TV de 3e generatie en heeft geen Apple Store . Ik bedoel ook meer een app op mijn iPad om via mijn Apple TV te streamen naar de TV

dank je Arjan

• Like
Reacties: Arjan E.
Helaas is mijn Apple TV de 3e generatie en heeft geen Apple Store . Ik bedoel ook meer een app op mijn iPad om via mijn Apple TV te streamen naar de TV
Mischien help dit:
Op een Apple TV of smart-tv kun je weergeven wat er op het scherm van je iPad te zien is. Open het bedieningspaneel op je iPad. en kies vervolgens je Apple TV of een smart-tv met AirPlay 2 als afspeelbestemming. Als er een AirPlay-toegangscode wordt weergegeven op het scherm, voer je de toegangscode in op je iPad.

Vooralsnog Smarters Player Lite enige die werkt op Quest 3.
Welke heb jij in gebruik ik heb er hier 2 1 met een rond logo versie 5.1 en de andere met rechthoekige.

Eerste weet ik niet meer waar ik die vandaan heb en die is het fijnste naar mijn gevoel ?

Laatst bewerkt: