==>>NLRazorSkinBuildV2<==

Ook de leiding van dit forum wil zijn dank uitspreken voor het stukje creativiteit wat U tentoonspreidt op dit platform :D
 
Mooi, eindelijk weer eens een niet schreeuwende skin...
Bedankt !
Dat was idd ook bedoeling, ipv een startscherm waar alles opzit nu gewoon 4 buttons en vanuit daar navigeer je naar elke gerne,populaire films, best gestemd en nog meer. Het grote voordeel van deze Razor versie is dat je nu kunt kiezen met welke addon je de media wilt bekijken ipv 1.
 
  • Like
Reacties: barry666
Ziet er prachtig uit.bedankt.
Bedankt:)

Layout heeft wat veranderingen ondergaan.
- Films en series zijn samen gevoegd in startscherm.Selectie gemaakt dat alleen: all movies en all Series te zien zijn.
-Power off is toegevoegd aan beginscherm
-YouTube verwijderd van startscherm,liep niet lekker.Kan wel gekozen worden onder Films&Series.
-Addons die niet werkte met extended zo gemaakt dat deze af te spelen zijn middels de button "metalliq" ipv "play" button te selecteren.
-Zip bestand voor de build gereduceerd naar 30 mb om een snelle install te verkrijgen.

**Enjoy** (y)
 
  • Like
Reacties: spyderprice
Mbv de Pellucid skin heb ik een lay-out gemaakt welke een lichtgewicht kodi oplevert. Het enige wat men zelf hoeft te doen is addons welke je wilt zelf installeren en hierna activeren binnen de addon Metalliq. Uitleg hierover staat onderaan.
**Voordat je begint dien je een clean install kodi te doen**

Als eerste download je de zip:


Het startscherm ziet er iets anders uit na een update. Films&Series zijn samen gevoegd en power off is toegevoegd.
You must be registered for see images attach

Instellingen scherm:
You must be registered for see images attach

Film hoofdmenu scherm:
You must be registered for see images attach

Als je een film geselecteerd hebt krijg je alle info te zien,incl recommended en trailers alsmede de acteurs en nog veel meer.Deze zijn allemaal te "klikken" en zodoende kun je alle kanten op.
You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach

In het film hoofdmenu scherm zit aan de linker kant een balk waarmee je kunt navigeren door de submenus van de films. Hier is wederom heel veel mogelijk oa genres filmstudio acteurs en noem het maar op.Als voorbeeld:filmstudio=>marvel=>marvel studios.
You must be registered for see images attach

Dit zelfde geld natuurlijk ook voor Series.
You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach

Zoeken gaat ook super makkelijk,vaak hoef je maar de eerste 3-4 letters in te tikken en dan worden de suggesties al getoond.
You must be registered for see images attach

Youtube staat er ook op en deze werkt wederom geweldig makkelijk.
You must be registered for see images attach


Zoals al in begin topic is aangegeven dien je zelf addons te installeren. Zodra je je gewenste addon geïnstalleerd hebt (of meerdere) ga je naar:
Mijn addons=>video addons=>Metalliq.
Als je deze opent kies je :algemeen=>Activeer alle spelers. Nu even wachten tot ie klaar is.
You must be registered for see images attach

Als je nu een film/serie kiest zie je dat je addons in het beeld zijn verschenen (zie rood) in dit voorbeeld neptune en placenta.
You must be registered for see images attach

Als je nu afspelen kiest krijg je de volgende keuze: kies waarmee je de film/serie wilt afspelen en klaar!!
You must be registered for see images attach


Veel plezier met deze release en mochten er vragen,opmerkingen of iets anders zijn dan hoor ik dit wel.
hij doet het niet bij mij

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Hij Doet Het Niet Doe ik Iets Verkeerd ?
 
Laatst bewerkt:

Toch een vraagje.....
Ik ben zo brutaal geweest om mijn iptv erin te plaatsen...
Alleen mis ik dan het menuutje wat verschijnt als ik met de muis links van het scherm sta...
Zet ik hem terug naar de standaard layout is het er wel... Zie bijlage...
Mis ik iets of zit het er niet in...

alvast bedankt voor reactie
 

Bijlagen

  • screenshot000.png
    screenshot000.png
    480,3 KB · Weergaven: 69
  • Like
Reacties: Slikt
hij speelt zijn films niet af ik krijg dit niet te zien placenta en neptune

Begrijp niet helemaal wat je bedoelt, wat krijg je niet te zien?

Toch een vraagje.....
Ik ben zo brutaal geweest om mijn iptv erin te plaatsen...
Alleen mis ik dan het menuutje wat verschijnt als ik met de muis links van het scherm sta...
Zet ik hem terug naar de standaard layout is het er wel... Zie bijlage...
Mis ik iets of zit het er niet in...

alvast bedankt voor reactie
Je mag er alles inzetten ;). Ik vermoed dat de Pellucid skin dit niet ondersteund. Niet alle skins hebben dezelfde mogelijkheden namelijk.
 
Als je nu een film/serie kiest zie je dat je addons in het beeld zijn verschenen (zie rood) in dit voorbeeld neptune en placenta. ik krijg dat menu niet te zien
 
Oke, probeer het volgende dan eens:
Programma addons=>extended info mod=>configureren=>algemeen en dan delete cache en clear simple selector gevolgd door Oke.
Vervolgens naar video addons=>metalliq=>configureren=>algemeen=>rerun totalsetup. Nu krijg je een pop-up met de vraag do you want to remove your existing players first? Kies hier ja. Vervolgens weer configureren=> algemeen=> activeer alle spelers.