==>>NLRazorSkinBuildV2<==

ik heb alles geprobeerd het lukt mij niet op laptop niet en op mijn Telefoon niet ik zal wel iets niet goed doen ik krijg dat menu niet van Neptune en Placenta als ik op afspelen druk doet ie niks
 
  • Like
Reacties: Angelo1990
Oke, probeer het volgende dan eens:
Programma addons=>extended info mod=>configureren=>algemeen en dan delete cache en clear simple selector gevolgd door Oke.
Vervolgens naar video addons=>metalliq=>configureren=>algemeen=>rerun totalsetup. Nu krijg je een pop-up met de vraag do you want to remove your existing players first? Kies hier ja. Vervolgens weer configureren=> algemeen=> activeer alle spelers.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----


Hallo Slikt....
Bedankt voor de snelle reactie en de oplossing...
Op deze manier krijg ik de opties wel...
Nu ben ik helemaal tevreden.:cool:
 
Laatst bewerkt:
ik heb alles geprobeerd het lukt mij niet op laptop niet en op mijn Telefoon niet ik zal wel iets niet goed doen ik krijg dat menu niet van Neptune en Placenta als ik op afspelen druk doet ie niks
Hhmmm...dit is toch echt de enige manier. Of de zip ff opnieuw install op een fresh kodi en dan opnieuw.


---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----



Hallo Slikt....
Bedankt voor de snelle reactie en de oplossing...
Op deze manier krijg ik de opties wel...
Nu ben ik helemaal tevreden.:cool:

Haha lol, deze oplossing was eigenlijk voor scoopydoo bedoelt. Maar grappig dat je probleem hiermee verholpen is.
 
  • Like
Reacties: ScoopyDoo2017
moet ik neptune en placenta zelf toevoegen of doet hij dat allemaal zelf Bij Activeer alle spellers?
 
moet ik neptune en placenta zelf toevoegen of doet hij dat allemaal zelf Bij Activeer alle spellers?
Er staan geen addons in deze build. Zelf dien je addons erin te zetten. Vervolgens activeer je deze middels activeer alle spelers.
Je bent vrij om te kiezen welke addons. Maar zoals je terug kunt lezen werken diverse addons niet met de play knop. Dan dien je metalliq te kiezen in het scherm van de film.
Addons die het oa doen. Neptune placenta rebirth Gaia.
 
ik snap hem onder tussen ik heb blamo net erbij gezet nu heb ik ze wel neptunes en plancenta dankje voor de hulp
 
  • Like
Reacties: Slikt
ik snap hem onder tussen ik heb blamo net erbij gezet nu heb ik ze wel neptunes en plancenta dankje voor de hulp
Super:happy_thumbup: btw placenta start niet met play maar door metalliq te kiezen in het film/serie menu.
Nog een tip, als het scherm links opent dan kun je vanuit daar met 1 klik als je op films staat naar series switchen. De mogelijkheden zijn enorm.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net deze build erop gezet maar krijg gaia niet erop, geen idee of het aan de build ligt of aan gaia zelf

Fijne build thx !

De add-ons die niet onder automatisch afspelen staan kan je die wel ergens toevoegen ?
 
Laatst bewerkt:
Gaia is momenteel even niet te krijgen. Sinds de update van eergisteren ligt ie eruit.
Elke addon kun je zelf toevoegen, je zal deze dan of moeten activeren binnen metalliq of zelf toevoegen aan het startscherm.
Post automatically merged:
 
Laatst bewerkt:
Zeer strakke build! Heel mooi gemaakt Slikt!

Enig idee hoe ik die instellingen addons shortcut kan refreshen? De shortcuts naar nieuwe video addons werken niet meteen.
Klopt het dat bij het terugkeren vanuit een spelende stream, de stream verkleint maar de rest van het scherm zwart blijft?
Ook heb ik games toegevoegd aan het homescreen, maar ik kan nergens vinden waar ik de viewtype kan veranderen en/of ik deze met metalliq kan browsen. Het browsen met de standaard viewtype is niet zo overzichtelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste bedankt voor je reactie,maar snap eigenlijk niet helemaal wat je allemaal bedoelt?
 
Ik bedoel in dit "Instellingen" scherm:
You must be registered for see images attach

Hier werkt enkel "Extended Info Mod Instellingen" en "Metalliq Instellingen". De andere addon instellingen die later zijn toegevoegd werken niet. Er gebeurd niets bij het klikken van één van de onderste 5 addon instellingen


Op het startscherm heb ik "Games" toegevoegd. Enig idee hoe ik de viewtype kan veranderen als ik in "Games" ga?
You must be registered for see images attach


Verder werken de snelkoppelingen naar de addons vanuit metalliq niet allemaal. Neptune Rising & Rebirth werken maar Placenta & Incursion werken enkel vanuit hun eigen browser. Ze stoppen met zoeken van uit metalliq, terwijl ze wel werken vanuit hun eigen browser.

Ik heb geprobeerd om cache & selector van Extended info mod leeg te maken en dan opnieuw rerun total setup & player setup van metalliq te doen.

Als ik iets aan het afspelen ben en ik ga terug, wordt het scherm zwart:
You must be registered for see images attach

Heb jij dat ook voor?
 
Draait deze build ook stabiel op de Raspberry pi 3 ? Eigenlijk zijn er voor mij tot nu toe maar 2 skins die soepel draaien op Rpi3 en dat zijn de stock skin en de Arctic: Zephyr.

Ik ben dus heel benieuwd wat de ervaringen zijn op low end devices voordat ik alles weer overhoop ga halen ;-)
 
Je eerste vraag: Dat scherm heb ik nog nooit gezien?Als ik naar addons ga =>video addons en selecteer hier een addon kan ik deze configureren.

You must be registered for see images attach


2e vraag: Vieuw type kan met de Pellucid skin niet geselecteerd worden helaas.
3e vraag: Als je in extended bent kies je ipv afspelen metallic,het is 1 extra handeling maar zo speelt ie wel af.
4e vraag: Je kunt eens proberen om deze optie aan te zetten:

You must be registered for see images attach


@Kodi-user: De Pellucid Skin is heel snel,het enige wat misschien niet soepel gaat lopen is extended.
 
Eerst en vooral enorm bedankt voor je build en de hulp!

1: Dat scherm kan je zien als je op de pagina van een film of een serie bent, en op "Instellingen" klikt (rechts naast de knoppen "Afspelen", "Library", "Metalliq". Screenshot:
You must be registered for see images attach

Ik dacht dat jij deze zelf gemaakt had als handige shortcut naar video addons instellingen. Het had heel handig geweest als deze shortcuts werken :)

2: Ok, spijtig. Voordeel is dat die skin inderdaad wel loopt als een trein.

3: Ok, Incursion & placenta werken op deze manier heel soms. Als ik een source kies probeert KODI die af te spelen en dan stopt het. Er verschijnt geen player en het lijkt alsof er nooit iets aangeklikt is geweest. Ik ga nog even testen of dit aan de addon ligt of aan de skin.
Ik denk dat ik gewoon Real-Debrid moet aanschaffen voor betere sources...

4: Ok nu stopt de video, is een klik minder dan op stop klikken.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Heb zojuist deze meegenomen waarvoor dank! Ziet er top uit!

Ik krijg hem alleen niet helemaal werkend, steeds wanneer ik op afspelen klik krijg ik de pop up MeteliQ fout, controleer het log voor meer info.
Stappen zoals je ze hier beschreef heb ik al 2 keer uitgevoerd..

Programma addons=>extended info mod=>configureren=>algemeen en dan delete cache en clear simple selector gevolgd door Oke.
Vervolgens naar video addons=>metalliq=>configureren=>algemeen=>rerun totalsetup. Nu krijg je een pop-up met de vraag do you want to remove your existing players first? Kies hier ja. Vervolgens weer configureren=> algemeen=> activeer alle spelers.

Iemand een oplossing voor mij?
 
Ik vind deze skin fantastisch
Heb zojuist deze meegenomen waarvoor dank! Ziet er top uit!

Ik krijg hem alleen niet helemaal werkend, steeds wanneer ik op afspelen klik krijg ik de pop up MeteliQ fout, controleer het log voor meer info.
Stappen zoals je ze hier beschreef heb ik al 2 keer uitgevoerd..

Programma addons=>extended info mod=>configureren=>algemeen en dan delete cache en clear simple selector gevolgd door Oke.
Vervolgens naar video addons=>metalliq=>configureren=>algemeen=>rerun totalsetup. Nu krijg je een pop-up met de vraag do you want to remove your existing players first? Kies hier ja. Vervolgens weer configureren=> algemeen=> activeer alle spelers.

Iemand een oplossing voor mij?

Heb je wel een TMDB API key gemaakt en ingevuld in metalliq config? Dit doen en daarna opnieuw de stappen uitvoeren, dan moet "afspelen" wel werken.

https://kodi-forum.nl/threads/je-eigen-tmdb-api-code-aanmaken-voor-covenant-exodus-elysium.5301/
 
  • Like
Reacties: Slikt en Robin St