Add-on NLZiet

Adriaan55

Forumlid
22 sep 2018
5
2
6
70
Naam
Adriano55
ID
Plug-in widevine
Repository
Dutch iptv
Categorie
Programma add-on
Welke versie van Widevine moet draaien om NLziet of Ziggo te gebruiken binnen Dutch iptv

Versie weet ik zo niet. Een tip is via de Retrospect add-on de recente Widevine versie installeren voor onder andere NPO. Retrospect add-on installeren uit de kodi repo. Vervolgens Widevine installeren via Retrospect > instellingen > met de InputStream Adaptive Helper.

Heb jouw oplossing via de retrospect uitgevoerd. Helaas blijft het onmogelijk om NLziet te kijken. Overigens geldt dat ook voor Ziggogo tv en Videoland.
Oh ja wellicht belangrijk te melden dat ik Kodi Nexus gebruik.

De kodi add on Dutch iptv is een onofficiële kodi plugin die zo te zien niet zo goed wordt onderhouden. Als je wel een Android mediaspeler hebt. Met de officiële android apps uit de playstore werkt het vast beter.

• Like
Reacties: Adriaan55
Ik draai Kodi Nexus op een Windows laptopje. Zal ik verder op zoek moeten hoe ik daar een Android speler op zou kunnen laten draaien.

Android via Windows kan theoretisch met een Android-emulator zoals BlueStacks. Maar is erg omslachtig, duurt lang om op te starten. NLziet kan je ook kijken via een browser op je laptop. Nog beter koop je bijvoorbeeld voor rond de €60 een Chromecast met Google TV of een Xiaomi TV Box S (2nd Gen). Werkt allemaal veel prettiger.

• Like
Reacties: Adriaan55
Android via Windows kan theoretisch met een Android-emulator zoals BlueStacks. Maar is erg omslachtig, duurt lang om op te starten. NLziet kan je ook kijken via een browser op je laptop. Nog beter koop je bijvoorbeeld voor rond de €60 een Chromecast met Google TV of een Xiaomi TV Box S (2nd Gen). Werkt allemaal veel prettiger.
Oké dank zal verder op zoek gaan.

• Like
Reacties: B. web