Vraag Nuvio 1ste indruk

B. web

VIP
16 feb 2017
1.771
888
216
Hieronder alvast wat eerste indrukken van de app Nuvio.
Wordt het een goede opvolger van Stremio? Welke add ons gebruiken jullie op Nuvio?

Wow, na enige testen kan ik alleen maar zeggen WOW, dit zal een zeer grote concurrent worden van Kodi, ook als vervanger voor Stremio

Ben er ook even mee aan het "klooien" app heeft zeer zeker potentie.

Zitten wat dingetjes in wat beter kan. Maar ziet er redelijk goed uit tot nu toe iig...

Is ergens een how to om deze naast Kodi te installeren, vraag ik niet voor mezelf hoor, maar voor een aardige buurman😂😂😂😜😎

@FOX123 De Nuvio app staat gewoon in de playstore. Dus dat is voor je buurman niet zo'n probleem. Voor add ons en zo voor Nuvio kan je bijvoorbeeld even op Reddit zoeken naar Nuvio of Nuvio guide.

@FOX123 en mocht je al een Stremio gebruiker zijn. Dan kan je met Nuviosync eea overnemen van Stremio naar Nuvio.

Zelf heb ik Nuvio geïnstalleerd op Windows en Android TV. Ik vond een guide op Reddit met onder andere Aio. Uiteindelijk heb ik Aio uitgeschakeld en gebruik nu Torrentio. Kan geïnstalleerd worden met dezelfde Torrentio link als die ik in Stremio gebruik. Verder de add ons Xperience en Opensubtitles v3.

Deze app is helemaal geweldig zoals reeds eerder gezegd, helaas werkt het niet direct op een Samsung tv met Tizen os, daar moet eerst wat voor geaan worden maar is dus wel mogelijk

Als men wil kan ook de vertaling van de content naar het Nederlands worden omgezet en trakt werkt ook super