Nvidia Shield update

Welke extra reclame?

Laten we voorop stellen dat ik een nieuwe update uitleg nagenoeg niet lees... Dus ik heb dit hoogstwaarschijnlijk gemist dan.. 😬
 
Ooooh dat... Hier iig niet.. Auto Update in Playstore uit..

Android tv home NIET laten updaten en geen centje pijn...

Ik dacht al dat ik wat gemist had over nog meer reclames.. Deze is heul simpel te omzeilen iig..
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Vandaar dat ik het al zo raar vond ik heb ook meerdere dingen uit gezet in Playstore idd.
Deze update van vandaag is wel geïnstalleerd.
 
Vandaar dat ik het al zo raar vond ik heb ook meerdere dingen uit gezet in Playstore idd.
Deze update van vandaag is wel geïnstalleerd.
Deze gaat buiten je playstore om..

Dit is puur een systeem update..

Maar ook deze kun je gewoon uitzetten natuurlijk..

Maar dan moet je bij :
Instellingen
Apparaat voorkeuren
Over
Systeem upgrade
Auto upgrade uitschakelen
 
Oh deze update is ook niet automatisch gegaan 😉
Er gaat niks automatisch hier wil dat zelf in de hand houden waar mogelijk 😁
Heb deze bewust gekozen maar toch bedankt voor de uitleg misschien heeft iemand anders er ook wat aan👍
 
Oh deze update is ook niet automatisch gegaan 😉
Er gaat niks automatisch hier wil dat zelf in de hand houden waar mogelijk 😁
Heb deze bewust gekozen maar toch bedankt voor de uitleg misschien heeft iemand anders er ook wat aan👍
Ah ok op die manier..

Hier gaat ook niks automatisch behalve mijn vrouw.. (leest hier toch niet mee, dus nu durf ik wel)

Maar zoals je al zei de launcher update ging er wel automatisch doorheen...

Dus als zei het persee willen (nvidia of Google) douwen ze het toch wel door je strot hoeveel schuifjes je ook op uit hebt staan..

Soort van schijnveiligheid tot dat hun het zat zijn
 
Mis je dan geen bug-fixes als je de update niet doet?
Dat is wel zo natuurlijk... Vaak worden er problemen/bugs gefikst in een update..

Maar een update kan ook weer andere problemen met zich mee brengen zie het mi box topic bijvoorbeeld...

Dus een update wil niet altijd zeggen dat dit goed is..

Gisteren de update gedaan was bijna klaar...

Werd er gevraagd wilt u automatische update in of uitschakelen ik wou uitschakelen aanklikken..

Werkte mn ab niet meer... 🤷‍♂️ na veel gemoor en gemartel er doorheen gekomen...Met mn foon

De ab update gedaan die kwam erachteraan en verder geen problemen meer gehad..

Toeval...? Geen idee..
 
1e probleem is hier ook een feit, kodi addon backup werkt niet meer, geeft zowel lees als schrijf probleem op usb drive
 
koppeling naar kodi en wat andere apps in hoofdscherm af en toe gewoon helemaal zoek??? na opnieuw box opstarten is het er weer
 
Helaas (en gelukkig) ben ik niet de enige met problemen na deze laatste update, er schijnt veel problemen te zijn met lezen/schrijven naar de usb drive,waar toevalig o.a kodi opstaat zoals ik het heb, maar heb nog geen goede oplossing kunnen vinden, dus bagger update kan niet anders zeggen...
 
Probeer eerst eens de usb stick in de andere poort, heb ik ook gedaan net, proberen waard
 
Er is zojuist een uitgebracht. Met de volgende fixes:

Code:
Second HotFix (33.1.0.264 deployed 1/20/2022) :

 
[2019 SHIELDs] Includes Plex Media Server app which resolves issues with external storage
Resolves Issues with interlaced content playback
Fixes CEC volume control sometimes increments and decrements by 2
Remove creation of default Android phone type folders (Ringtones, Downlods, Photos, Movies, etc) added to USB portable storage
Update Match Refresh Rate String with Beta in all locations
Remove preview thumbnail when taking a screen shot with the menu button
Resolves Long press of Brand button on Xbox one controller does not invoke Stadia more than once
Resolves IR volume control is disabled when USB DACs are in use

Blij dat 50fps weer werkt. 😀
 
  • Like
Reacties: sumitomo
Maar zo te zien zijn de problemen na deze android 11 update dramatisch, zie de website van Nvidia
 
  • Like
Reacties: sumitomo