(Offline) CreativeTvBox (Dutch)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is wel een heel drastische oplossing voor een beetje opschoonwerk .
@Creative Tv Box mag mij wel benaderen via pm ,zodat we samen eens gaan kijken opjectief (de moderator beslist ) wat er weg moet.
Waarom moeilijk doen, kijk even objectief. Wat heeft niets met hun build te maken en word gezien als "sluikreclame" "Delete" opgelost .
Met een evt een melding als bericht tussendoor van de evt mod. Aantal berichten opgeruimd .
toch geen hele discussie onderling/ nieuw topic voor nodig toch. :koffie:
 
Zou kunnen Roberto, maar dat is niet de burgerlijke weg om zo maar gaan strepen in hun werk waar ze hun ziel en zaligheid in hebben verwerkt amen :)
 
Iemand een idee hoe ik de ondertiteling kan uitzetten bij creatieve tvbox? Heb hem aangezet en loopt niet synchroon en kan het ook niet goed zetten ( geen optie voor).
Nu heb ik nog steeds ondertiteling die vroeger in beeld komt dan het gesproken.
Kijk liever zonder verder maar vind geen oplossing.

Thnxx
 
Iemand een idee hoe ik de ondertiteling kan uitzetten bij creatieve tvbox? Heb hem aangezet en loopt niet synchroon en kan het ook niet goed zetten ( geen optie voor).
Nu heb ik nog steeds ondertiteling die vroeger in beeld komt dan het gesproken.
Kijk liever zonder verder maar vind geen oplossing.
Dit is voor mij een reden om op dit moment niet te kiezen voor Creative tv box. Ook vind ik het vervelend dat ik niet direct kan zien of er überhaupt wel een (nl)ondertiteling actief is op dat moment. Verder ziet de build er fantastisch uit. Ben er nog steeds niet uit welke build ik wil gebruiken of helemaal geen build dat kan ook nog.
Vandaag weer een update gehad trouwens en hoopte dat dit opgelost was.
 
  • Like
Reacties: Vlamke
Zelf heb ik nu de kaos build erop gezet.
Valt tegen tegenover de creative.
Denk dat ik gewoon weer alles zelf handmatig erop ga zetten. @Creative Tv Box een mail gestuurd met de vraag Hoe ik de ondertiteling uit kan zetten,krijg geen reactie terug :(
 
Iemand een idee hoe ik de ondertiteling kan uitzetten bij creatieve tvbox? Heb hem aangezet en loopt niet synchroon en kan het ook niet goed zetten ( geen optie voor).
Nu heb ik nog steeds ondertiteling die vroeger in beeld komt dan het gesproken.
Kijk liever zonder verder maar vind geen oplossing.

Thnxx

Dit is voor mij een reden om op dit moment niet te kiezen voor Creative tv box. Ook vind ik het vervelend dat ik niet direct kan zien of er überhaupt wel een (nl)ondertiteling actief is op dat moment. Verder ziet de build er fantastisch uit. Ben er nog steeds niet uit welke build ik wil gebruiken of helemaal geen build dat kan ook nog.
Vandaag weer een update gehad trouwens en hoopte dat dit opgelost was.

Zelf heb ik nu de kaos build erop gezet.
Valt tegen tegenover de creative.
Denk dat ik gewoon weer alles zelf handmatig erop ga zetten. @Creative Tv Box een mail gestuurd met de vraag Hoe ik de ondertiteling uit kan zetten,krijg geen reactie terug :(

Ik weet niet of Creative TV Box gebruik maakt van Covenant maar je kunt bij de Covenant instellingen uitzetten dat die van te voren automatisch ondertiteling moet downloaden. (Zie het stuk "Automatisch ondertiteling downloaden in Covenant" in dit topic en schakel het dan uit i.p.v. aan)
Verder kun je ondertiteling ook uitzetten tijdens het spelen van een bepaalde film of serie. Je kunt dan zelfs een andere ondertiteling installeren als het niet synchroon loopt.

Voorbeeld:
You must be registered for see images


You must be registered for see images


Mochten jullie hier verder nog vragen over hebben GRAAG EEN NIEUW TOPIC MAKEN IN VRAGEN :)
 
Zelf heb ik nu de kaos build erop gezet.
Valt tegen tegenover de creative.
Denk dat ik gewoon weer alles zelf handmatig erop ga zetten. @Creative Tv Box een mail gestuurd met de vraag Hoe ik de ondertiteling uit kan zetten,krijg geen reactie terug :(

De Nederlandse ondertitels staan idd altijd aan en zo ingesteld op nl. Dit omdat wij een Nederlandse build zijn en meer gericht zijn in het nl. Je kan altijd de subs uitzetten via de juiste addon dan settings en zet de subs uit. Dit is een kleine moeite en je kijk dan alles zonder subs. Ik hoop je vraag voldoende beantwoord te hebben.
 
  • Like
Reacties: Spinix
De Nederlandse ondertitels staan idd altijd aan en zo ingesteld op nl. Dit omdat wij een Nederlandse build zijn en meer gericht zijn in het nl. Je kan altijd de subs uitzetten via de juiste addon dan settings en zet de subs uit. Dit is een kleine moeite en je kijk dan alles zonder subs. Ik hoop je vraag voldoende beantwoord te hebben.
Ook In kodi zelf is dit uit te zetten
 
Mij gaat het niet om het uitzetten, ik wil het juist aan hebben maar je kunt het niet synchroniseren. Dat vind ik jammer want soms is er geen een sub wat synchroon loopt.
Ik weet niet of Creative TV Box gebruik maakt van Covenant maar je kunt bij de Covenant instellingen uitzetten dat die van te voren automatisch ondertiteling moet downloaden. (Zie het stuk "Automatisch ondertiteling downloaden in Covenant" in dit topic en schakel het dan uit i.p.v. aan)
Verder kun je ondertiteling ook uitzetten tijdens het spelen van een bepaalde film of serie. Je kunt dan zelfs een andere ondertiteling installeren als het niet synchroon loopt.

Voorbeeld:
You must be registered for see images


You must be registered for see images


Mochten jullie hier verder nog vragen over hebben GRAAG EEN NIEUW TOPIC MAKEN IN VRAGEN :)

Lees mijn post.. Je kunt daar een andere sub downloaden of de subs synchroom laten lopen.
 
Wellicht is deze vraag al gesteld maar ik kan het zo snel niet terugvinden. Hoe kan ik real-debrid instellen in de Creative TV Box?
 
Bedankt voor deze link. Moet ik dan eerst de Creative build verwijderen om in het kodi hoofdscherm te kunnen komen? (sorry ben nog noob:sorry:)
 
Hoe kom ik in het Kodi hoofdscherm als ik in de Creative Build ben?
Om je real debrid in te stellen , kan je gewoon doen vanuit je add on die je gebruikt.
Bv: Exodus / Covenant .
Ga naar tab Gereedschap / dan naar Accounts dan in rechter balk naar beneden scrollen naar Ulr resolversettings .
Dan naar Universele resolvers en wederom in rechter balk naar beneden scrollen zoeken naar Real debrid
Prioriteit instellen op 90 dan niet vergeten Ok te klikken.
Dan autoriseren Real debrid .
 
De gebruikersnaam en wachtwoord werken bij mij niet, ik heb al verschillende malen ingelogd maar nee!
Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.