(Offline) Kodi 17 krypton Estuary mod build

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

FranKodi

Gast
BELANGRIJK : Download eerst de laatste kodi 17 nightly build om mijn build goed te kunnen laten werken....

NU EEN EXTRA MENU ITEM MET VOETBALKANALEN

DUS UPDATE DE BUILD AF EN TOE

HOE??
IN DE ARESWIZARD
KIES EERST VOOR FRESH START EN NA EEN REBOOT WEER DE BUILD DOWNLOADEN

Update : De wizard werkt gelukkig, wel moet je als je hem hebt geïnstalleerd bij Skin handmatig op de Skin Estuary Mod zetten en dan word de build zichtbaar....
Ik heb dit alleen getest op de Apple tv 4 dus of dit ook moet bij andere besturingssystemen weet ik dus niet zeker.......Succes....

Hoi belangstellenden,

Ik ben klaar met het maken van een Kodi 17 estuary mod build
Hieronder een kleine impressie

Hij staat inmiddels in de Areswizard onder FranKodi
Voor diegenen die de areswizard niet op kodi hebben staan en willen weten hoe men deze erop kan installeren,
heb ik eerder al eens een tutorial op dit forum hiervoor geschreven
hier de link : http://kodi-forum.nl/threads/ares-wizard.434/#post-2150
buildnaam is :

FranKodi 17 Beta3 Build Estuary Mod

Verder is het belangrijk dat je Kodi 17 Beta 3 eerst installeert alvorens deze build op je wat dan ook te downloaden....


Succes.....


















Heb de addon mp3streams ook werkend gekregen

Ik hoor graag wat ik ben vergeten en wat evt beter of anders zou kunnen volgens jou

maar je mag me ook bedanken, het waren velen nachtelijk uurtjes zweten iig



Hoor graag van jullie....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: Clyde75
Dat ziet er weer top uit Frank ,misschien een aandachtspunt zou kunnen zijn iptv van bijvoorbeeld rapid en andere ... haha , wat bij de vorige idities op de nodige problemen stuiten
 
Ziet er super uit! Let wel, gebruik kodi nu pas een week, en met standaard skin, zonder veel addons (wel exodus), maar een iptv sectie zie ik ook wel zitten. Is de enige reden dat ik kodi heb leren kennen.
 
ziet er goed uit, ik gebruik zelf nu nog de frankodi skin en ben daar tevreden over, ik zou persoonlijk de sportsectie weglaten omdat de meeste streams vaak toch niet werken of haperend. Daarvoor in de plaats mischien een sectie tv live.

Ik denk er persoonlijk over om een nieuw streamkastje te kopen, ik heb nu zon goedkoop dingetje van tv live (Tv2k), doet zijn werk maar was naar mijn mening een miskoop. Ik denk erover om een iptv account te nemen maar vind het zo ontzettend omslachtig om eerst 1500 zenders door te bladeren om vervolgens bij de nederlandse zenders te komen, bovendien ben ik niet zo n wizzkid dat ik dat kan veranderen. Gewoon nederland 1 op 1 etc etc.

Ben wel erg blij met dit forum, altijd leuk om tips te lezen van anderen.

ik zou zeggen ga zo door :)

groetjes dick
 
Normaal hoef je niet eerst 1500 kanalen te doorspitten. Je kunt gewoon een land selecteren wat je wilt bekijken. Dus ik klik op Nederland, en dan krijg je ook alleen de nl sectie waar ned 1 op 1 staat etc.

Edit: Ik praat dan over rapidiptv
 
  • Like
Reacties: dick1966
Ik ga hem vandaag online zetten
Kodi 17 beta 3 moet je ervoor draaien
 
Dat ziet er weer top uit Frank ,misschien een aandachtspunt zou kunnen zijn iptv van bijvoorbeeld rapid en andere ... haha , wat bij de vorige idities op de nodige problemen stuiten

Top Lex

Wat bedoel je hier precies mee?
 
Nou dat was meer een probleem wat Bert tegen kwam,en wat ik van hem opving. .... zelf heb in dat niet getest
 
Ik liep gisteren nog tegen wat problemen aan... ben aan het afronden
 
ik krijg op een of ander manier niet areswizard geinstaleerd op kodi 17 dus dan maar terug naar kodi 16 ;)
 
Nee hoor je moet deze link gebruiken


Zonder co en www
 
Klopt dat het even niet lukt
Ik heb problemen op archive.org met de metadata aldaar, heb mail gestuurd of ze het willen fixen....wordt dus vervolgd....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.