(Offline) NL NetflixSkinBuild***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door blijvend gedoe met ondertiteling de boel covenant vandaag opnieuw ingesteld.
Nu krijg ik alleen iedere keer als ik een film selecteer vanuit het hoofdscherm de mededeling dat er geen streams beschikbaar zijn (terwijl er tijdens het zoeken wel veel gevonden worden. Enig idee wat ik hieraan kan doen??

Als ik binnen covenant zelf ga zoeken kan ik wel gewoon verder. Bij de instellingen heb ik afspelen op 'map' staan, maar ook bij dialoog en automatisch afspelen heb ik hetzelfde probleem
 
Ik heb even de skin geïnstalleerd en covenant op map gezet.
Kies een film vanaf het hoofdscherm en deze speelt gewoon af. Dus waarom die het bij jou niet doet is me een raadsel?
Wil binnenkort de skin aanpassen want covenant begint me een beetje de keel uit te hangen met zijn instellingen om deze draaiende te houden. Maar dat staat los van jou probleem.
 
Ik heb even de skin geïnstalleerd en covenant op map gezet.
Kies een film vanaf het hoofdscherm en deze speelt gewoon af. Dus waarom die het bij jou niet doet is me een raadsel?
Wil binnenkort de skin aanpassen want covenant begint me een beetje de keel uit te hangen met zijn instellingen om deze draaiende te houden. Maar dat staat los van jou probleem.

Ja, covenant is een top add on, maar wel met een hoop mankementen iedere keer. Wellicht verhelpt het probleem zich vanzelf. En anders wacht ik je aanpassingen af!
 
Ik zal vast niet de eerste zijn die dit probleem heeft maar kan het zo snel nergens vinden in de tutorials of elders op het forum:
Ik heb deze netflixbuild een tijd naar tevredenheid gebruikt, de laatste dagen werkte het allemaal niet zo soepel meer en besloot vandaag even de hele boel opnieuw te installeren. Echter, wanneer ik kodi verwijder krijg ik blijkbaar geen clean install want na opnieuw opstarten en een schone installatie krijg ik weer deze build. Wat het nu lastig maakt is dat, welke optie uit het menu ik ook kies, alles op zwart gaat. Ik kan dus ook niet binnen kodi dingen terugzetten of verwijderen.
Heeft iemand een idee hoe ik de pc (W10) weer helemaal kodivrij krijg om een echte schone installatie te doen?
 
Convenant draait op dit moment niet zo lekker,diverse instellingen dien je te doen wil ie weer goed lopen en Real-Movies werkt alleen nog maar icm real-debrid account helaas.
Als je de nieuwe topics doorleest zie je voor convenant diverse oplossingen.
Ikzelf heb geen windows,hoe je een clean install moet doen kun je wellicht even een nieuw topic van maken of de zoekopdracht raadplegen.
 
Na enig zoekwerk toch gelukt. Elders op het forum gevonden:
" Druk de Windows toets + R ter gelijkertijd in en typ: %appdata% en druk op enter.
In het nieuwe venster moet je dan het mapje Kodi verwijderen"
Er is dus nog ergens een kodimap op de pc die handmatig verwijderd moet worden. Weer wat geleerd:)
 
  • Like
Reacties: Slikt
Sinds vandaag blijft in het hoofdscherm de lijsten van populaire films, nieuwe films, animatie, documentaires, populaire en nieuwe series leeg.
Is hier iets aan te doen?
 
Sinds vandaag blijft in het hoofdscherm de lijsten van populaire films, nieuwe films, animatie, documentaires, populaire en nieuwe series leeg.
Is hier iets aan te doen?
Deze zijn gekoppeld aan covenant,zal straks eens kijken wat dit kan veroorzaken.
Ben ook bezig met andere addons in de skin te testen voor betere resultaten in de streams. Komt goed:leuk:
Bied door omstandigheden geen support meer aan deze skin.........sorry:(.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.