onder titeling

sjaak46

Actief
28 sep 2017
30
5
6
79
hoi all
van de ondertiteling klopt niks soms niks dan weer wel

hoi all
ik heb niet alijd ondertiteling dan weer wel
maar het loopt niet gelijk met de film

gr sjaak46

Dan moet je even een andere ondertiteling downloaden! Dit kun je doen tijdens het afspelen van de film. Je kunt er ook voor kiezen om de ondertiteling te synchroniseren.

Dan moet je even een andere ondertiteling downloaden! Dit kun je doen tijdens het afspelen van de film. Je kunt er ook voor kiezen om de ondertiteling te synchroniseren.

Dat probeer ik ook maar dan pakt ie nog de verkeerde of loopt niet gelijk en soms staan er meerdere dan pan ik langer bezig voor dat ik de film of serie kan bekijken

Dat probeer ik ook maar dan pakt ie nog de verkeerde of loopt niet gelijk en soms staan er meerdere dan pan ik langer bezig voor dat ik de film of serie kan bekijken
Tja... Dat kan wel eens voorkomen. Probeer de bestandsnaam eens te vergelijken met de ondertitelingsnaam.. Bijvoorbeeld:
Filmnaam.2017.1080p_TEAMDTS.avi

Kijk dan of je ook een ondertiteling vindt waar die naam op lijkt.

sFbddNC.png

In mijn voorbeeld staat videoplayback maar normaal staat daar de bestandsnaam van de film (Hoeft niet altijd trouwens).
En bij de nieuwste films is de ondertiteling meestal in 1 keer goed. (En probeer Real-Debrid eens uit ;))

Tja... Dat kan wel eens voorkomen. Probeer de bestandsnaam eens te vergelijken met de ondertitelingsnaam.. Bijvoorbeeld:

sFbddNC.png

In mijn voorbeeld staat videoplayback maar normaal staat daar de bestandsnaam van de film (Hoeft niet altijd trouwens).
En bij de nieuwste films is de ondertiteling meestal in 1 keer goed. (En probeer Real-Debrid eens uit ;))

Dankje voor de tip

sFbddNC.png

bij mij staat ook vaak videoplayback of de wereld letters en tekens en is die Real Debrid ook gratis te testen?

• Like
Reacties: Spinix
bij mij staat ook vaak videoplayback of de wereld letters en tekens en is die Real Debrid ook gratis te testen?[/QUOTE]

Real-debrid is niet gratis te testen, maar in mijn ogen is het zowat gratis want het kost bijna niks. Voor 2eu heb je 7dagen premium, en voor 31eu heb je 1 jaar premium. Je hebt nog een paar keuzes tussen deze 2 maar dat moet je zelf maar eens bekijken. Je kan ook met ideal betalen mocht je geen credit card of dergelijke hebben.

bij mij staat ook vaak videoplayback of de wereld letters en tekens en is die Real Debrid ook gratis te testen?

Real-debrid is niet gratis te testen, maar in mijn ogen is het zowat gratis want het kost bijna niks. Voor 2eu heb je 7dagen premium, en voor 31eu heb je 1 jaar premium. Je hebt nog een paar keuzes tussen deze 2 maar dat moet je zelf maar eens bekijken. Je kan ook met ideal betalen mocht je geen credit card of dergelijke hebben.[/QUOTE]

heb nu real-debrid voor 7 dagen
alleen het is nog steeds goed zoeken naar de juist sub de ene keer loopt ie te snel en dan weer te langzaam maar krijg hem dan ook niet goed sync
en klopt het dat als er 720 in de naam staat van de sub dat ie dan het beste is???

Real-debrid is niet gratis te testen, maar in mijn ogen is het zowat gratis want het kost bijna niks. Voor 2eu heb je 7dagen premium, en voor 31eu heb je 1 jaar premium. Je hebt nog een paar keuzes tussen deze 2 maar dat moet je zelf maar eens bekijken. Je kan ook met ideal betalen mocht je geen credit card of dergelijke hebben.

alleen het is nog steeds goed zoeken naar de juist sub de ene keer loopt ie te snel en dan weer te langzaam maar krijg hem dan ook niet goed sync
en klopt het dat als er 720 in de naam staat van de sub dat ie dan het beste is???[/QUOTE]

Ik kijk altijd naar de kwaliteit van de film dus als ik een 1080p film heb dan pak ik de sub ook met 1080p. Maar de bestandsnaam moet ook zowat hetzelfde zijn dus bijv. The accountant.1080p.blabla.bla dan zou je als sub ook the accountant.1080p.blabla.bla moeten pakken.. mocht bijv alleen the accountant.720p.blabla. staan dan kun je die beste pakken. Kan alleen zijn dat je dan een beetje moet synchroniseren. Wat ik ook vaak bij bijv. Series ervaar is dat de video bijv een blueray rip is en de sub een hdtv rip is dus dat die van een televisie uitzending geript is dus dan gaat je sub zeker niet goed lopen of je moet al heel veel gaan synchroniseren. Dus dan zou in je sub ook blueray rip moeten staan. Al met al gewoon zorgen dat beide bestands namen zoveel mogelijk hetzelfde zijn dan moet het eigenlijk bijna altijd al goed zijn en anders moet je beetje vertagen of versnellen.

Laatst bewerkt:
en klopt het dat als er 720 in de naam staat van de sub dat ie dan het beste is???

Ik kijk altijd naar de kwaliteit van de film dus als ik een 1080p film heb dan pak ik de sub ook met 1080p. Maar de bestandsnaam moet ook zowat hetzelfde zijn dus bijv. The accountant.1080p.blabla.bla dan zou je als sub ook the accountant.1080p.blabla.bla moeten pakken.. mocht bijv alleen the accountant.720p.blabla. staan dan kun je die beste pakken. Kan alleen zijn dat je dan een beetje moet synchroniseren. Wat ik ook vaak bij bijv. Series ervaar is dat de video bijv een blueray rip is en de sub een hdtv rip is dus dat die van een televisie uitzending geript is dus dan gaat je sub zeker niet goed lopen of je moet al heel veel gaan synchroniseren.[/QUOTE]

ik heb hem op auto afspelen dus die bijv. The accountant.1080p.blabla.bla zie ik niet

Ik kijk altijd naar de kwaliteit van de film dus als ik een 1080p film heb dan pak ik de sub ook met 1080p. Maar de bestandsnaam moet ook zowat hetzelfde zijn dus bijv. The accountant.1080p.blabla.bla dan zou je als sub ook the accountant.1080p.blabla.bla moeten pakken.. mocht bijv alleen the accountant.720p.blabla. staan dan kun je die beste pakken. Kan alleen zijn dat je dan een beetje moet synchroniseren. Wat ik ook vaak bij bijv. Series ervaar is dat de video bijv een blueray rip is en de sub een hdtv rip is dus dat die van een televisie uitzending geript is dus dan gaat je sub zeker niet goed lopen of je moet al heel veel gaan synchroniseren.

ik heb hem op auto afspelen dus die bijv. The accountant.1080p.blabla.bla zie ik niet[/QUOTE]

Aaa kijk nu weet ik al wat jou probleem is.
Aller eerst ga je in covenant naar gereedschap->instellingen: ondertiteling. Als het goed is heb jij die geactiveerd. Die moet je even deactiveren. Dan ga je helemaal uit covenant. Eenmaal in het startmenu van kodi ga je naar: Addons->downloaden->diensten en dan moet je Autosubs pakken. Als die is geinstalleerd kun je weer naar covenant. Wat er nu gebeurd als je een film of serie kiest dan gaat autosubs je direct naar je ondertiteling menu sturen en vanuit daar kun je je gewenste sub pakken. Als je wilt dat covenant de ondertiteling automatisch afspeelt dan pakt die meestal gewoon de eerste sub bovenaan de lijst en dan heb je meestal dat die niet goed loopt. Dat moeten we niet hebben haha
Kijk ook eens op : zowerktkodi.nl daar vind je ook veel nuttige info. En mischien heb je hier ook wat aan https://zowerktkodi.nl/tips-tutorials/kodi-op-nederlands-zetten-en-ondertiteling-instellen/

ik heb hem op auto afspelen dus die bijv. The accountant.1080p.blabla.bla zie ik niet

Aller eerst ga je in covenant naar gereedschap->instellingen: ondertiteling. Als het goed is heb jij die geactiveerd. Die moet je even deactiveren. Dan ga je helemaal uit covenant. Eenmaal in het startmenu van kodi ga je naar: Addons->downloaden->diensten en dan moet je Autosubs pakken. Als die is geinstalleerd kun je weer naar covenant. Wat er nu gebeurd als je een film of serie kiest dan gaat autosubs je direct naar je ondertiteling menu sturen en vanuit daar kun je je gewenste sub pakken. Als je wilt dat covenant de ondertiteling automatisch afspeelt dan pakt die meestal gewoon de eerste sub bovenaan de lijst en dan heb je meestal dat die niet goed loopt. Dat moeten we niet hebben haha
Kijk ook eens op : zowerktkodi.nl daar vind je ook veel nuttige info. En mischien heb je hier ook wat aan https://zowerktkodi.nl/tips-tutorials/kodi-op-nederlands-zetten-en-ondertiteling-instellen/[/QUOTE]

wat je net vertelde heb ik ook
de autosub heb ik ook aan staan gaat dan gelijk naar de sub menu zeg maar zie soms 3 of meer nl subs staan
het maakt dan ookniet uit welke ik pak ze lopen gewoon niet sync

Kijk ook eens op : zowerktkodi.nl daar vind je ook veel nuttige info. En mischien heb je hier ook wat aan https://zowerktkodi.nl/tips-tutorials/kodi-op-nederlands-zetten-en-ondertiteling-instellen/

wat je net vertelde heb ik ook
de autosub heb ik ook aan staan gaat dan gelijk naar de sub menu zeg maar zie soms 3 of meer nl subs staan
het maakt dan ookniet uit welke ik pak ze lopen gewoon niet sync[/QUOTE]

Het kan ook zijn dat als je een sub gekozen hebt maar die niet gelijk loopt en je hebt hem een paar keer vertraagt of versnelt en je hebt zoiets van, ik pak eens een andere sub dan moet je je synchroniseer balk weer op nul zetten. Dus stel voor je hebt +10sec versnelt en je wilt toch een andere sub pakken dan start jou nieuwe sub ook met +10sec dus die moet je dan even terug naar nul zetten. Tenzij je de film helemaal stopt en hem weer opnieuw opent dan staat jou sync balk ook automatisch weer op nul.

• Like
Reacties: mschaper
@Tvk_NLD Als een creditcard of ideal niet mogelijk is om real debrid aan te schaffen kun je op real debrid ook betalen met een paysafe card op de site van paysafe kun je vinden welke winkel bijjouw in de buurt deze verkoopt.

• Like
Reacties: mike.r
  • Like
Reacties: Tvk_NLD
hoi mschaper
je moet links boven het radarwielje aan klikken
dan spelerinstelingen dan synchroniseer video met schermfrequentie aan zetten
bij mij werkt het goed

GR SJAAK46
hoi all
de ondertiteling klopt ook weer niet
bij series the last ship