Add-on Ondertiteling addon’s.

Misschien wel leuk/handig om te delen hoe je het opgelost hebt, mochten meerdere mensen dit probleem hebben.
Ik heb

bij locaties gezet en vervolgens zip bestand in kodi gedownload en a4ksubtittles geactiveerd.
Vervolgens bij de instelling van de skin aangegeven dat ik bij films en tv gebruik wil maken van a4ksubtitles en dat ik de subs in dutch wil downloaden.
Tevens in de instellingen van a4ksubtitles bij opensubtitles mijn inlog gegevens ingevoerd voor de zekerheid.
Daarna lukte alles.
 
  • Like
Reacties: Mark62 en Slikt
Mijn probleem is van iets andere aard; met a4k worden bij mij gelukkig wel prima de gewenste ondertitelingen gevonden, maar .........
het lukt Kodi vreemd genoeg niet om ze te downloaden.
Bij de instellingen beide opties getest; zowel - Bij de video alsook - Aangepaste ondertitelmap, inbeide gevallen krijg ik onderstaande melding.
Ideeën of suggesties om het op te lossen zijn van harte welkom! 😉

You must be registered for see images attach
 
En hierbij nog een andere log-file in de hoop dat iemand me een stapje verder kan helpen:
You must be registered for see images attach
 
Ik had iets gevonden over permissies, maar dat geldt voor Windoze en jij hebt een Android box, zie ik.
Heb je het probleem ook met een andere addon dan Asgard? Zul je wel geprobeerd hebben hè?

Ik zou dan opensubs eens proberen als ik jou was..
 
Hallo,

Vraagje.. als subtitles heb ik A4ksubtitles die gebruik bij Kodi
Nu heb ik addons The Oath, Venom (doet het niet meer), Shadow en Asgard.
Ik gebruikte veel The Oath (vond deze ook fijn werken) maar sinds kort pakt hij me a4ksubtitles niet, elke keer als ik deze download als de film begint krijg ik het volgende venster in beeld met: "a4ksubtitles IMDB ID is not provided"
Het gekke is als ik Shadow addon gebruik doet hij het wel.

Heeft iemand hier dit ook weleens gehad en hoe los ik dit in Kodi op??

groeten, Job
 
Is een bekend probleem maar een echte oplossing is er niet word geadviseerd addons te gebruiken die er geen last van hebben.

Base19 seren shadow en nog vele meer ....
 
  • Like
Reacties: JobvH86
Is een bekend probleem maar een echte oplossing is er niet word geadviseerd addons te gebruiken die er geen last van hebben.

Base19 seren shadow en nog vele meer ....
Oke thanks..
Zijn er eventueel andere subtitles die ik extra kan toevoegen?
 
Bij mij lopen de subs al enige tijd niet meer synchroon ongeacht welke app er word gebruikt, was in het verleden wel anders
 
Nou dat is balen met zo'n antwoord....

Moet nu toch maar weer eens alles doorlopen.....zucht....grrrrrr.....🤣🤣🤣🤣😂😅
 
FEN er weer opgezet loopt perfect met idem dito ondertitels die ook weer goed syncen