Ondertitelingen lijst blijft leeg

Edward58

Gevorderd
6 aug 2017
72
22
6
67
Ondertiteling

Hallo, wanneer ik bij een serie/film een ondertitel wil downloaden, krijg ik geen lijst met ondertitels meer, het scherm blijft leeg?

Weet iemand de oplossing ?

Gegevens:

-Versie-info: 21.2 (21.2.0)

-ik gebruik Real Debrid en addon Seren

-Opensubtitles

-

Groetjes,
Ed

Gebruik je wel de Opensubtitles com versie? Heb je een account bij Opensubtitles com aangemaakt? En dat ingevoerd in de instellingen van de Opensubtitles add on? Je kan ook de add on A4kSubtitles eens proberen.

Ik heb de dingen die ik heb gefotografeerd, kan dat helpen om een oplossing te vinden?

Bijlagen

• IMG_0090.jpeg
    IMG_0090.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 11
  • IMG_0089.jpeg
    IMG_0089.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 11
  • IMG_0088.jpeg
    IMG_0088.jpeg
    1 MB · Weergaven: 8
  • IMG_0087.jpeg
    IMG_0087.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 8
  • IMG_0086.jpeg
    IMG_0086.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 11
Ook graag antwoord op de vraag of je een account bij Opensubtitles com hebt aangemaakt en ingevoerd? En soms werkt de ene ondertiteling add on niet. Dus benieuwd of je dan nu wel resultaten krijgt bij A4kSubtitles.

Even geprobeerd met jouw serie Fire Country. Ik krijg zowel bij Opensubtitles com als bij A4kSubtitles resultaten.

opnsubtitles.png A4ksubtitles.png

Wat betekent dat je met account Opensubtitles juist afgerond bent, ik kan op de site automatisch inloggen. Wachtwoord weet ik meer). Misschien nieuw wachtwoord maken en opnieuw in Kodi registeren/
A4ksubtitles werkt ook niet.

Er is ook een button wachtwoord vergeten. En anders een nieuw account aanmaken. Als je wel kan inloggen dan kan je even je profiel bekijken en download historie bekijken om te checken of eea werkt.
Opensubtitles.png
Als je SubDL wil gebruiken in A4ksubtitles moet je een API Key invoeren. Je kan een gratis account aanmaken op SubDL com en daar de SubDL API-sleutel vandaan halen.

Via wachtwoordenbeheerder in Chrome kan ik zien dat ik het juiste wachtwoord heb gebruikt voor open ondertitels.com.
Ik heb weiliswaar voor ondertitels.org een ander gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld.

Ik zit een beetje vast

wat ik nu nog kan doen?

Laatst bewerkt:
De opensubtitle.org versie en Subscene add on kan je verwijderen. Als je de nieuwste versie hebt van A4ksubtitles dan heb je nu voor SubSource .net ook een Api nodig. Of anders SubDL en/of SubSource uitvinken in de instellingen als je geen Api hebt. Anders krijg je een foutmelding en geen resultaten.

Subsource.png

Gebruik je Kodi op een Android mediaspeler? Soms zijn er problemen met a4ksubtitles op een Windows PC en gebruikt men dan een oudere versie 3.20 om dat op te lossen.

Verder zou je met een geheel ander email adres een nieuwe account bij Opensubtitles com kunnen aanmaken en dit invoeren bij a4ksubtitles en opensubtitles com add on.

Het kan ook liggen aan Seren, die wordt niet bijgewerkt. Je kan het ook eens proberen met een andere Kodi add on. Soms is Kodi vervuilt en werkt eea niet meer goed. Dan misschien eens Kodi verwijderen en opnieuw beginnen met een schone Kodi en een add on die nog wel updates krijgt, bijvoorbeeld FEN Light AM.

Het is gelukt! Ik heb Umbrella met suc6 geïnstalleerd en alles werkt! top Forum, bedankt voor de hulp en adviezen 😎😀👍 Groetjes Ed

• Like
Reacties: B. web
SubSource daar heb ik wel een account aan gemaakt en die api ook er bij gezet maar alsje dan kijkt bij wat die vind bij een film of serie dan vind die allen opensubs en van subdl en soms ook wat van die geen account nodig hebben maar van >> SubSource zelf zie je niks de api is wel goed die geeft ook geen fout of zo aan

wie weet hoe dat zit met SubSource ? of die gewoon uit zetten en mooi blijven zo als we altijd hadden

@kappa84 Op reddit staan recent meldingen zoals "Zelfs Subsource werkt niet voor mij, ondanks dat ik de verzonden verzoeken wel kan zien op de Profielpagina." Dus je zou SubSource voorlopig wel kunnen uitvinken.

• Like
Reacties: kappa84
Heb zelf wat getest met Subsource. Bij m'n series vind die niet veel. Bij speelfilms wel wat resultaten. Dus zelf laat ik hem voorlopig gewoon aan staan.

• Like
Reacties: B. web
Subsource is erg schaars inderdaad, soms vind ie wat bij oudere series, en sporadisch ook bij films, veruit de meeste resultaten zijn van opensubtitles, daarnaast vindt subdl ook redelijk wat en een enkele keer ook resultaten van potnaastpiessie.

Addic7ed vindt ook nagenoeg niks meer, bovendien blijft ie op addic7ed vaak het langst hangen als je met a4kSubtitles zoekt.

Ik weet nog dat addic7ed ten tonele verscheen en zich wilde onderscheiden van de rest door zich te focussen op series, en niet op films. Dat ligt inmiddels al lang achter hun, en als ie al wat vindt is het vaak eerder een film dan een serie.

Persoonlijk vindt ik het jammer dat het leeuwendeel via opensubtitles verloopt, mocht deze eens storing hebben, of een hele dag onderhoud (gebeurt ook regelmatig) dan sta je gelijk te kijken.

Zou beter zijn als de uploaders van opensubtitles ook zouden uploaden bij Addic7ed, subsource, subdl en potnaastpiessie, op die manier zit je dan nooit zonder.

En wat bij opensubtitles bij mij een doorn in het oog is, is dat ze tegenwoordig heel veel AI subtitles uploaden.

Die ondertitels raken kant noch wal.

Gewoon een simpele Amerikaanse uitdrukking als “move your ass” wat zo veel betekent als “doorlopen” wordt dan vertaald in “beweeg je kont”

Nog zo’n woordje wat eigenlijk “precies” betekent: “right” wordt vertaald als “rechts”.

Dit soort fouten, hoe subtiel dan ook, zorgen er voor dat ik me dood kan ergeren aan een ondertitel.🤦🏼‍♂️

• Like
Reacties: Espero