Open subtitel org acount aangemaakt

Denny de Haas

Forumlid
12 jun 2017
10
0
1
55
Deze heb ik aangemaakt in de aangegeven link van het forum via mijn mobiel met dezelfde emailadresals mijn 4k tv android.
In kodi geeft hij aan geen source te hebben.

Kom ook op een engelse site bij bevestiging URL.
Wat gaat er fout ?
[automerge]1526494363[/automerge]
Deze heb ik aangemaakt in de aangegeven link van het forum via mijn mobiel met dezelfde emailadresals mijn 4k tv android.
In kodi geeft hij aan geen source te hebben.

Kom ook op een engelse site bij bevestiging URL.
Wat gaat er fout ?
[automerge]1526494461[/automerge]
Reeds opgelost was vergeten te configureren

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal ik ben Ronald en nieuw hier en ik ben een leek op kodigebied.
Het spijt me als er al ergens een antwoord staat.
Ik heb eerst Kodi 17 op mijn PC geinstalleerd en de ondertiteling op Nederlands gezet.
Dan heb ik No Limits Build in Kodi geladen.
Ik heb alles op Dutch gezet en nog blijf ik alleen Engels krijgen. Om gek van te worden.Subtitle.org gedownload en nog steeds hetzelfde.
Allemaal Engelse Vlaggen maar nergens een verwijzing naar Nederlandse Ondertiteling en ook geen andere talen.
Het rare is dat de subtitles worden geladen via een icoon onderaan het scherm en dan staat er bijvoorbeeld 82 gevonden.
In het midden van het scherm staat echter een veel hoger aantal zoals bijvoorbeeld 344.
Wat doe ik fout, heb ik nog tools nodig, werkt mijn subtitles.org wel?
Wie kan mij helpen zodat ik de Nederlandse ondertiteling krijg?
Vriendelijk Dank!

Laatst bewerkt:
Zijn er wel nederlandse subs van wat je wil kijken anders verklaard dat de engelse vlaggen,kortom is hetgene niet te "nieuw"
Welke addon gebruik je .

Zijn er wel nederlandse subs van wat je wil kijken anders verklaard dat de engelse vlaggen,kortom is hetgene niet te "nieuw"
Welke addon gebruik je .
No Limits v.11.0, is dat de goede add-on?
Je zou zeggen dat"de Godfather"toch wel Nederlands ondertiteld zou moeten zijn, of is die bij jullie ook niet Nederlands ondertiteld?
Is subtitle.org een add-on want daar heb ik een account aangemaakt, dat was vereist.
IK vond de Vlaamse Misdaadserie ASPE die ook op RTL Crime is geweest. Ik zie 10 seizoenen in Kodi maar kan er geen enkele van bekijken. Kunnen jullie die wél bekijken?

Laatst bewerkt:
Misschien alleen aanzetten dat die Nederlandse ondertitels zoekt en niet in andere talen zoals Engels? Probeer ook eens Subscene, vind ik een goed alternatief als opensubtitles.org kuren heeft.

Ik herken het geklooi met ondertiteling als je met Kodi start, om moedeloos van te worden. Gelukkig is het wel op te lossen! Succes!

No Limits v.11.0, is dat de goede add-on?
Je zou zeggen dat"de Godfather"toch wel Nederlands ondertiteld zou moeten zijn, of is die bij jullie ook niet Nederlands ondertiteld?
Is subtitle.org een add-on want daar heb ik een account aangemaakt, dat was vereist.
IK vond de Vlaamse Misdaadserie ASPE die ook op RTL Crime is geweest. Ik zie 10 seizoenen in Kodi maar kan er geen enkele van bekijken. Kunnen jullie die wél bekijken?
Heb je zeker weten bij je configuratie van de addon die je gebruikt subtitle Dutch aangevinkt en als 1e gezet?En daarna English als 2e?

@Metalium, even een vraag: Heb dit ingesteld in de addon, en heb je ook in het systeem de subs op Nederlands gezet? (Systeem/instellingen/speler/taal----> voorkeur ondertitelingstaal ----> Dutch ) .

Heb je zeker weten bij je configuratie van de addon die je gebruikt subtitle Dutch aangevinkt en als 1e gezet?En daarna English als 2e?
Ja dat heb ik gedaan.
[automerge]1533044635[/automerge]
@Metalium, even een vraag: Heb dit ingesteld in de addon, en heb je ook in het systeem de subs op Nederlands gezet? (Systeem/instellingen/speler/taal----> voorkeur ondertitelingstaal ----> Dutch ) .
Volgens mij moet ik er dan eerst No Limits afgooien anders krijg ik die kale Kodiversie niet om dat te kunnen.
[automerge]1533044816[/automerge]
Nee, nou je het zegt Engels stond voorop en als 2e rechts ervan Dutch. Ik vond het al zo raar dat die Engels erin bleef staan nadat ik Dutch had geselecteerd. Dus moet No Limits er weer af om te kunnen doen wat jij zegt Dreamshare.Of kan dan ook op een andere manier?
[automerge]1533044894[/automerge]
IK wacht even op het antwoord van Dreamshare daarna probeer ik jouw suggestie.
[automerge]1533045064[/automerge]
Misschien alleen aanzetten dat die Nederlandse ondertitels zoekt en niet in andere talen zoals Engels? Probeer ook eens Subscene, vind ik een goed alternatief als opensubtitles.org kuren heeft.

Ik herken het geklooi met ondertiteling als je met Kodi start, om moedeloos van te worden. Gelukkig is het wel op te lossen! Succes!
Dat eerste wat jij zegt lukt niet.
Dat Subscene werkt dat terwijl ik al een opensubtitles account heb aangemaakt? Of moet ik nu van dat account af?
Bedankt voor jullie reacties tot zover.
Krijgen jullie de Godfather wel Nederlands ondertiteld?

Laatst bewerkt:
Volgens mij moet ik er dan eerst No Limits afgooien anders krijg ik die kale Kodiversie niet om dat te kunnen.

Volgens mij hoeft dat niet, het is gewoon een andere layout/skin. Je kunt altijd in de systeeminstellingen komen, en ik denk toch echt dat je daar moet zijn, want enkel bij de addon die je gebruikt de taal op Nederlands zetten gaat niet werken, Kodi zelf moet ook op deze taal ingesteld worden. ;)

Als je nederlands goed hebt ingesteld krijg je geen Engels te zien . Dus in de kodi settings en in de add-on nakijken . En Engels uitvinken overal staat die standaard aan .
En nogmaals je hebt geen account nodig voor opensubtitels, gebruik opensubtitels by opensubtitels is juist hetzelfde maar zonder account .
Deze vraag en antwoorden zijn al honderd keer voorbij gekomen met een oplossing

Sluit me bij de vorige reactie aan;
- check je kodi instellingen of je daar dutch hebt ingesteld bij de ondertiteling
- check de instellingen van de add on zelf of het hier goed ingesteld staat.

Als bij een van deze engels staat, dan zou dat je probleem kunnen verklaren en oplossen.

Subscene kan je gewoon toevoegen, hoef je opensubtitles er niet af te gooien. Als opensub soms niet werkt gebruik ik subscene als alternatief.
Hoop dat het lukt!

• Like
Reacties: Slikt
Probeer de volgende addons eens. Bekijk bijlage 4742
Zet deze op nl. En dan de volgende addon.
Bekijk bijlage 4743
Doet het hier al maanden goed.
Bedankt allemaal, ik zal die Subsceneversie installeren.
Slikt, moet ik zowel Autosubs als Subscene installeren en worden die dan automatisch in Kodi geladen na installatie?

edit: Ik heb de Nederlandse Ondertiteling nu.Nu het audiospoor nog. Waar kan ik deze vinden in Kodi No Limits Build en hoe laat ik de ondertiteling synchroon met het beeld lopen.?
Ik zoek me nu al wezenloos.;)

Laatst bewerkt:
Audio spoor? Nl audio ga je niet vinden .
Voor subs kies wat bij de film staat , is het 1080 dan pak je een ondertiteling waar 1080 bijstaat . En als dat niet gaat ondertiteling synchroniseren kiezen

Audio spoor? Nl audio ga je niet vinden .
Voor subs kies wat bij de film staat , is het 1080 dan pak je een ondertiteling waar 1080 bijstaat . En als dat niet gaat ondertiteling synchroniseren kiezen
Ja, de film:"The Godfather", loopt nu wel synchroon qua ondertiteling en het gesprokene.
Dus altijd 1080 gebruiken.
Waar kun je:" ondertiteling synchroniseren"vinden?
Dank.
Moet ik Subscene i.c.m. Autosubs installeren en behoud ik mijn opensubtitles dan nog?

Laatst bewerkt:
Als op pauze duwt of op de ok button krijg je een paar opties te zien . Dus je hebt de ondertiteling optie En daar langs iets van geluid . Daar zou het ergens bij moeten staan