Add-on opensubtitles.org

Ook ik krijg sinds gisteren de melding ‘"opensubtitles: authentication failed". Wel geprobeerd om opensubtitles.com te downloaden, maar mijn (wellicht verouderde kodi) geeft dan een ‘could not be satisfied’ melding. Nou wil ik best die 15 euro betalen via opensubtitles.org voor een vip-account. Maar gaat dat wel werken als ik die "opensubtitles: authentication failed"- melding krijg? Met andere woorden: krijg ik die melding omdat ik geen vip ben of gaat die koppeling sowieso niet goed? Want in dat laatste geval is een betaald account nogal overbodig haha.
overigens heb ik wel een account (sinds gisteren ) en heb ik die inloggegevens zowel bij a4k subtitles als opensubtitles.org ingevoerd via kodi....
iemand die hier iets meer van weet toevallig?

Ik zou, als ik jou was, de opensubtitles.org addon verwijderen en de opensubtitles.com addon er voor in de plaats zetten. En dan daar je accountgegevens invoeren. Bij mij doet deze het namelijk wel.

Ik zou, als ik jou was, de opensubtitles.org addon verwijderen en de opensubtitles.com addon er voor in de plaats zetten. En dan daar je accountgegevens invoeren. Bij mij doet deze het namelijk wel.
Ja dat lukt helaas dus niet op mijn kodi want dan krijg ik een foutmelding....:(

Hoi,
Allemaal nog de beste wensen!

Ik loop ook tegen dezelfde problemen aan. .com geïnstalleerd met dezelfde inlog gegevens van .org. Uiteraard heb ik me ook geregistreerd bij de website van opensubtitles.com.
Iedere keer als een ondertiteling wil downloaden, krijg ik de melding 'error searching for subtitles'. .org heb ik al verwijderd. Als ik via a4k een ondertiteling wil zoeken, slaat hij opensubtitles.com ook over. Dit terwijl ik daar ook mijn inlog gegevens heb ingevuld.
Hopelijk weet iemand de oplossing.

Groeten Robin

In a4k opensubs uitzetten, als iedereen dit doet komen op de overige aanbieders in a4k wel met genoeg subs.

goedemorgen allemaal ik heb de oplossing voor a4ksubs we hallen van github v3 6 0 binnen als zip dit is de addon

dan in kodi hallen we de addon 3 10 of 3 11 weg en dan ook de repo van a4k weg hallen

dan zetten we gewoon de addon 3 6 0 er op per instel die kanje dan weer terug vinden bij addons en dan mijn addons dan subs dan kanje hem naar wens instellen zo als de 2 vinkjes aan van auto subs

veel plezier nog met a4ksubs en nog gelukkig nieuwejaar

Opensubtitles.com is leuke en aardig, maar bij vrij nieuwe films krijg je geen ondertitels te zien: melding “geen ondertitels gevonden” Als je het dan probeert met opensubtitles.org dan krijg je keurig de ondertitels wel.
Maar als je deze vervolgens download komt er in het ondertitelveld te staan dat je VIP member moet worden.
Heel erg frustrerend, ik had zoiets al aan zien komen, je wordt helemaal voor blok gezet. Ze willen geld zien en misschien wel terecht, maar toch….
verder zoek ik een manier om opensubtitles.com op een oudere Kodi versie Leia te krijgen, staat hier niet in de Kodi repository. Ik kan Leia moeilijk updaten in mijn box (H96 pro plus)
Overigens heb ik bij beiden geen inlogproblemen.

Laatst bewerkt:
de oplossing waar ik mee kwam werkt echt goed mensen net getest nog met een nieuwe film van 2023

Lees dit draadje waar je nu in reageert eens door, dan staat er precies wat je moet doen, ik kan het niet mooier maken voor je🤷🏼‍♂️

bericht van formuler:
Thank you for your reports.

We're aware of this issue and an update will follow soon.

Probeer eens kodi
Instellingen
Speler
Ondertiteling
Standaard tv en standaard filmdienst op opensubtitles com te zetten
[automerge]1704283204[/automerge]

Installeer van repo. Ga naar de officiële kodi repo daar staan 2 opensubtitles eentje com en de andere is org

Bekijk bijlage 9173
@Maxpuk
Ja , maar in oudere Kodiversies vind je die .com niet.
Ik heb Leia en die maakt deel uit van een CoreElec build en weet niet hoe ik deze moet updaten naar b.v. Matrix

Je hebt het over A4Ksubs? is die net zo uitgebreid als Opensubtitles.org?
in a4k zit zo wel opensubs als nog een paar in 1 addon die is vrij simpel

maar zo als ateam278 ze kan ook dan gebruik je alleen opensubs die is simpel te vinden op u kodi box daar zie je de org en de com versie dan haal je org weg en zet je de com er weer op en dan inloggen met com account

en alsje alleen org account hebt dan even bij inloggen op com site importeren van org dan krijg je mail en dan wachtwoord en com werkt ook dan het is vrij simpel wel nog

zelf gebruik ik nu a4ksubs 3 6 0 en die werkt echt top zonder account