T-Bob
Expert
- 12 jan 2017
- 566
- 130
- 216
- 68
En hoe doe je dat dan in A4K mij lukt het niet.Ik ben al even over op .com.
Ik heb .org al uitgeschakeld.
Ik heb vandaag mijn naam een wachtwoord ingevuld in A4k.
Umbrella doet het ook goed.
En hoe doe je dat dan in A4K mij lukt het niet.Ik ben al even over op .com.
Ik heb .org al uitgeschakeld.
Ik heb vandaag mijn naam een wachtwoord ingevuld in A4k.
Umbrella doet het ook goed.
Instellingen van a4k naar accounts gaan daar je ww en gebruikersnaam invoerenEn hoe doe je dat dan in A4K mij lukt het niet.
En waar staat account ?Instellingen van a4k naar accounts gaan daar je ww en gebruikersnaam invoeren
Je moet nog 1 stap verderEn waar staat account ?
Ja dat lukt helaas dus niet op mijn kodi want dan krijg ik een foutmelding....Ik zou, als ik jou was, de opensubtitles.org addon verwijderen en de opensubtitles.com addon er voor in de plaats zetten. En dan daar je accountgegevens invoeren. Bij mij doet deze het namelijk wel.
Welke versie van Kodi gebruik je dan?Ja dat lukt helaas dus niet op mijn kodi want dan krijg ik een foutmelding....![]()
Je hebt het over A4Ksubs? is die net zo uitgebreid als Opensubtitles.org?de oplossing waar ik mee kwam werkt echt goed mensen net getest nog met een nieuwe film van 2023
@MaxpukProbeer eens kodi
Instellingen
Speler
Ondertiteling
Standaard tv en standaard filmdienst op opensubtitles com te zetten
[automerge]1704283204[/automerge]
Installeer van repo. Ga naar de officiële kodi repo daar staan 2 opensubtitles eentje com en de andere is org
Bekijk bijlage 9173
in a4k zit zo wel opensubs als nog een paar in 1 addon die is vrij simpelJe hebt het over A4Ksubs? is die net zo uitgebreid als Opensubtitles.org?