Add-on opensubtitles.org

Nog even geprobeerd.
Op de laptop en foon gaat het wel goed.
Alleen op de shield nog niet.
Naja, zal wel aan mij liggen dan.

Wel een beetje vreemd, het is hetzelfde account..

hier een oplossing voor opensubtitles met tivimate en mytvonline met vlc player

Zoek naar ‘VLC’ in de Playstore. Klik op de app en installeer. Nu staat de app op uw apparaat.
Open de Tivimate-app en of mytvonline kies een film of tv-programma.
Zoek de gewenste aflevering of film en houd de selectieknop ingedrukt om het tabblad ‘OPEN IN EXTERNE SPELER’ te openen
Selecteer ‘OPENEN MET VLC’ Selecteer ‘ALTIJD’
Zodra de inhoud is gestart, klikt u op het vierkante pictogram linksonder in het scherm.
Selecteer de pijl naar beneden naast ‘ONDERTITELS’ en selecteer vervolgens ‘ONDERTITELS DOWNLOADEN’ (je kunt de taal van de ondertiteling wijzigen door op het ‘GLOBE-PICTOGRAM’ te klikken) vind hij de ondertitel niet kun je ook nog handmatig zoeken en als de ondertitel niet synchroon afspeelt kun je hem nog bijstellen

Hier geen probleem.. Meerdere films getest.

Gewoon Nederlandse ondertiteling hoor.
Pakt hij wel buitenlandse?

Want dan staan je instellingen niet goed of de film heeft nog geen Nederlandse ondertiteling.
Ook op de Firestick met Stremio gewoon NL ondertiteling. Wordt trouwens niet geregistreerd bij Opensubtitles.com

Ook op de Firestick met Stremio gewoon NL ondertiteling. Wordt trouwens niet geregistreerd bij Opensubtitles.com
Hij pakt ook nl ondertiteling bij andere ondertiteling providers weg zag ik vanmiddag.

Als je het blokje links onderin aanklikt kun je ondertiteling openen..

Daar opent hij dan de lijst met providers. Dan staat er achter opensubtitles v3..

Maar er kan ook achter staan (pgs) scroll ik dan naar beneden dan staat opensubtitles v3 er wel tussen maar geen dutch. Allemaal buitenlandse ondertitels20240106_175810.jpg20240106_175826.jpg

Ik heb maar even een vers account aangemaakt en nu lijkt het goed te gaan.
Ook geen foutmelding meer zodra er een sub wordt gezocht met A4k.

Ook staat er direct dat ik 1 sub heb gebruikt.

Bekijk bijlage 9190
Had exact hetzelfde hier, op één of andere manier wou ie niet lekker de gegevens van .org overnemen, nieuw account aangemaakt, en hij werkt🤷🏼‍♂️