Opwaarderen real-debrid account z

Waus

Gevorderd
19 aug 2023
56
3
6
44
Ik heb een Kodi tv box. Ik deed altijd mijn real-debrid via de creditcard van mijn zwager mijn opwaarderen op mijn real-debrid account. Dus bijvoorbeeld een bepaald bedrag voor 90 dagen Premium alles kijken. Nu wilt mijn zwager dit niet meer doen voor mij. Is er een andere manier om dit zelf op te waarderen
ZONDER creditcard ????

Laatst bewerkt door een moderator:
real debrid opwaarderen kan op meerdere manieren, je kan met een pay safe card betalen op de site van real-debrid zelf. Deze manier heb ik zelf nog nooit gebruikt, maar mijn collega @mrmiyagi en @Shaman werken met deze methode, en zijn wellicht bereid om je deze manier wat uitgebreider uit te leggen.

ik heb zelf altijd gebruik gemaakt van 24 instant. Hier kan je met iDeal betalen.

je zoekt op Google even op 24 instant real debrid, je kiest het pakket wat je wil, betaalt en ontvangt een code.

je gaat naar real debrid, en zorgt dat je ingelogd bent op je account, en opent een nieuw tabblad.

dan ga je naar www.real-debrid.com/voucher, en voert de code in die je in je mail hebt ontvangen.

als het goed is word dan het aantal dagen wat je hebt gekozen toegevoegd aan je account.

mocht je dat niet meteen zien, ververs dan even je browser.

het voordeel van 24 instant is dat je ook kan kiezen voor 360 dagen, da’s bijna een heel jaar, deze optie heb je niet bij real-debrid zelf😉

mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust👍🏼
[automerge]1702471184[/automerge]
Let wel goed op, op de site van 24 instant, deze bieden heel veel verschillende debrid providers aan, overtuig jezelf dat je voor real-debrid kiest😉

Alvast bedankt ik ga wat research doen.

Alleen bij 24 instant kan het zei je via een Ideal betaling. Ik maak een account aan en klaar zeg maar in korte woorden ?
[automerge]1702471609[/automerge]
real debrid opwaarderen kan op meerdere manieren, je kan met een pay safe card betalen op de site van real-debrid zelf. Deze manier heb ik zelf nog nooit gebruikt, maar mijn collega @mrmiyagi en @Shaman werken met deze methode, en zijn wellicht bereid om je deze manier wat uitgebreider uit te leggen.

ik heb zelf altijd gebruik gemaakt van 24 instant. Hier kan je met iDeal betalen.

je zoekt op Google even op 24 instant real debrid, je kiest het pakket wat je wil, betaalt en ontvangt een code.

je gaat naar real debrid, en zorgt dat je ingelogd bent op je account, en opent een nieuw tabblad.

dan ga je naar www.real-debrid.com/voucher, en voert de code in die je in je mail hebt ontvangen.

als het goed is word dan het aantal dagen wat je hebt gekozen toegevoegd aan je account.

mocht je dat niet meteen zien, ververs dan even je browser.

het voordeel van 24 instant is dat je ook kan kiezen voor 360 dagen, da’s bijna een heel jaar, deze optie heb je niet bij real-debrid zelf😉

mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust👍🏼
[automerge]1702471184[/automerge]
Let wel goed op, op de site van 24 instant, deze bieden heel veel verschillende debrid providers aan, overtuig jezelf dat je voor real-debrid kiest😉
Ja dat zag ik al inderdaad haha bedankt nog voor de reactie

• Like
Reacties: Arjan E.
Alvast bedankt ik ga wat research doen.

Alleen bij 24 instant kan het zei je via een Ideal betaling. Ik maak een account aan en klaar zeg maar in korte woorden ?
Ja dat is inderdaad de korte versie:

account aanmaken, inloggen op de site van 24 instant, pakket kiezen, betalen, code ontvangen op de mail die je bij je account van 24 instant hebt opgegeven , inloggen op real debrid, 2de tabblad openen, en daar in de adresbalk invoeren www.real-debrid.com/voucher, code uit de mail daar invoeren, checken op het eerste tabblad op je account of het bijgeschreven is(eventueel met browser even verversen)😉

Ja dat is inderdaad de korte versie:

account aanmaken, inloggen op de site van 24 instant, pakket kiezen, betalen, code ontvangen op de mail die je bij je account van 24 instant hebt opgegeven , inloggen op real debrid, 2de tabblad openen, en daar in de adresbalk invoeren www.real-debrid.com/voucher, code uit de mail daar invoeren, checken op het eerste tabblad op je account of het bijgeschreven is(eventueel met browser even verversen)😉
Hartstikke bedankt vriend dit waardeer ik.

Ik ga hier alvast mee aan de slag.

• Like
Kort en simpel naar Albert heijn paysafecard kopen.(paysafecard van 25 euro)

Naar website van Real-debrid zorgen dat je daar account hebt.

16 euro kopen en daarna nog eens voor 9 euro.(paysafecard van 25 euro)

Paysafecard direct opmaken op deze manier anders word er periodiek tegoed afgehouden totdat de prepaid card leeg is.

• Like
Kort en simpel naar Albert heijn paysafecard kopen.(paysafecard van 25 euro)

Naar website van Real-debrid zorgen dat je daar account hebt.

16 euro kopen en daarna nog eens voor 9 euro.(paysafecard van 25 euro)

Paysafecard direct opmaken op deze manier anders word er periodiek tegoed afgehouden totdat de prepaid card leeg is.
In dit geval een paysafe card van €25. Ook te koop bij tankstations.

• Like
@Waus , ben je er nog een beetje uitgekomen?🤷🏼‍♂️
Jazeker.
Ik moet een account aanmaken bij 24Instant dan via Ideal betalen.
Ik .oet nog een account aanmaken maar kk zit sinds gister ineens een ander probleem.

Nooit geen last van gehad en een een keer doet mijn ondertiteling het niet.
Ik krijg onderstaand een melding pfff
Zie foto.
Weet jij hier iets vanaf ?

Groeten Peter

Bijlagen

• 17041330976781390103961345707900.jpg
    17041330976781390103961345707900.jpg
    2 MB · Weergaven: 7
@Waus voor de subtitles opmerking kan je hier even kijken:

• Like