Ik kreeg een foutmelding over een foute RD token, dit heb ik inmiddels opgelostIk zelf gebruik Plex, Sonarr, Radarr, Decypharr en Zurg.
Ik draai dit alles in Docker containers.
Decypharr downloadt de torrents die die via Sonarr/Radarr krijgt aangeboden en vervolgens kun je Plex aan de Zurg mount koppelen zodat je je gecachte torrents beschikbaar hebt om af te spelen in Plex.
Decypharr heeft zelf ook een ingebouwde Rclone mount waardoor Zurg dus optioneel is.
Wat voor foutmelding krijg je bij het starten van Zurg?
ik kreeg een foutmelding over een foute RD token, en hoewel ik die in mijn configuratie file had ingevuld, zelfs een paar x had vernieuwd bleef dit probleem bestaan. Uiteindelijk heb ik de configuratie file in de zurg container gezet, blijkbaar werd er toen ik hem mounte op de host een andere token ingeladen? Nu is het werkend, ben nog wel bezig hoor, heb inmiddels zurg webdav draaiend en met rclone en prowlarr en radar en sonar ook. Plex heeft inmiddels (ik heb eerst een kleine test gedaan) 2 series en een film geladen, en deze zijn ook speelbaar. Decypharr Ken ik verder niet, nog nooit over gehoord , zal het eens opzoeken, kijken wat ik er mee kan. Mijn symlinks werken ook dus ik ben nu aan het testen met radarr en sonar om te kijken of ik daar mee kan zoeken, en dan in RD kan implementeren. Daarna wil ik overdeed en nog aan koppelen. Kan wezen dat ik niet alles goed uitleg maar met veel proberen en testen ben tot hier nu gekomen. Jou verwijzing naar saffys guide vorig jaar heeft me goed geholpen.Ik zelf gebruik Plex, Sonarr, Radarr, Decypharr en Zurg.
Decypharr downloadt de torrents die die via Sonarr/Radarr krijgt aangeboden en vervolgens kun je Plex aan de Zurg mount koppelen zodat je je gecachte torrents beschikbaar hebt om af te spelen in Plex.
Decypharr heeft zelf ook een ingebouwde Rclone mount waardoor Zurg dus optioneel is.
hoi Spinix,Ik zelf gebruik Plex, Sonarr, Radarr, Decypharr en Zurg.
Wat zegt Sonarr/Radarr bij Activity? Beide applicaties hebben toegang nodig tot de Real Debrid folder en de Plex folder (waar de symlinks aangemaakt worden). Je kunt hiervoor ook in de logs van de *Arrs kijken.hoi Spinix,
ik vond dit ook wel een leuke uitdaging en ben hier eens mee aan het stoeien gegaan. ik ben er volgens mij bijna maar nog net niet helemaal. Ik heb de volgende arr-stack gemaakt, overseerr, radarr, sonarr, prowlarr, decypharr en plex. als ik nu een film of serie aanvraag in overseerr dan komt dit binnen in radarr/sonarr, vervolgens komt het ook binnen in decypharr, en uiteindelijk komt het ook in mijn real debrid beschikbaar. dat gedeelte klopt dus volgens mij wel, alleen in overseerr blijft de melding bezig met verwerken. ook in decypharr blijft het staan op downloading, terwijl het wel beschikbaar is in real debrid. Als ik op mijn host kijk dan zie ik dus wel dat er mappen worden aangemaakt van bv de serie die ik aanvroeg als test, maaar die map blijft wel leeg. kun jij hier wat over zeggen/ eventueel wat tips geven?
Hoi ik zit toch te hannesen met dit in het geheel. ik krijg op de 1 of andere manier geen symlink van Decypharr, weet jij toevallig of er een bug bekend is voor de versie die ik gebruik? Decypharr v1.1.5, in mijn uitzoek en logging zie ik dat ik een AD-mount heb en die is gezond en bevat een echt .mkv-bestand. (mijn find laat het volledige pad zien). In incoming/radarr wordt de release-map netjes aangemaakt. In de DEBUG-logs van Decypharr zie ik:Wat zegt Sonarr/Radarr bij Activity? Beide applicaties hebben toegang nodig tot de Real Debrid folder en de Plex folder (waar de symlinks aangemaakt worden). Je kunt hiervoor ook in de logs van de *Arrs kijken.
Deze zouden meer duidelijkheid moeten geven.
Heb je alle volumes die Plex en Sonarr/Radarr beschikbaar hebben ook beschikbaar gemaakt voor Decypharr? Het gaat hier om de rclone real-debrid mount en de symlink locatie.Hoi ik zit toch te hannesen met dit in het geheel. ik krijg op de 1 of andere manier geen symlink van Decypharr, weet jij toevallig of er een bug bekend is voor de versie die ik gebruik? Decypharr v1.1.5, in mijn uitzoek en logging zie ik dat ik een AD-mount heb en die is gezond en bevat een echt .mkv-bestand. (mijn find laat het volledige pad zien). In incoming/radarr wordt de release-map netjes aangemaakt. In de DEBUG-logs van Decypharr zie ik:
“Post-Download Action: Symlink” → “Creating symlinks for 1 files …”, maar er komt geen vervolgregel (geen “linked … → …”, geen fout). Met andere woorden: de symlink-worker van Decypharr doet niets (of stopt stilletjes) terwijl alle randvoorwaarden volgens mij kloppen Heb jij toevallig nog tips?
ja volgens miij heb ik alles wel goed staan, maar uiteindelijk werkt het niet. dus waarschijnlijk zal ik iets niet goed doen.Heb je alle volumes die Plex en Sonarr/Radarr beschikbaar hebben ook beschikbaar gemaakt voor Decypharr? Het gaat hier om de rclone real-debrid mount en de symlink locatie.
Kun je je Docker compose eens delen?