Preparing sources duurt eeuwig !!!!

gyb

Nieuwkomer
9 aug 2017
2
0
1
46
Ik bezit een tanix tv box android 9.0 met kodi 18.2.
bij exodus , exodus redux , yoda etc duurt de" preparing sources" bijna 5 minuten.
Het heeft altijd goed gegaan en opeens 5 min wachtijd .
 
2 addons kun je al verwijderen, Exodus en Yoda, deze zijn beide offline.

Exodus Redux zou wel streams moeten geven.
Gebruik je ook readebrid oid er bij? zo nee dan kan dit wel eens verklaren dat je minder of geen streams krijgt.
 
Ik gebruik RD en heb hetzelfde probleem met exodus redux.
Dwz als ik op eender welke film klik duurt het minimum 5 min voordat de verschillende inlog files verschijnen.
 
Bij mij werkt alles eerlijk gezegd sneller, maar ik heb na dat er veel addons en repo's er mee gestopt zijn eens grondig ales opgeruimd en verwijderd.

Misschien dat dit bij jullie ook helpt, even de boel opschonen. ;)
 
Ik heb er ook een paar afgegooid, alleen nog Exodus Redux en Exodus 8 overgehouden.
Ex.8 doet inderdaad sinds gisteren niets meer, die andere nog wel, duurt geen 5 minuten, nee, dat niet.

Straks werkt er niets meer, en dan? ?
 
"preparing sources" gaat hier ook heeeel langzaam sinds de update
Same here , sinds de ellende met opdoeken van addons, voorbereiden op bronnen veel langer.
weliswaar geen 5 min, maar tov vroegah, wel stuk langer.
Gewoon ff de storm afwachten...en alles weer gesust is, kunnen ze de boel weer optimaliseren
 
Ik heb er ook een paar afgegooid, alleen nog Exodus Redux en Exodus 8 overgehouden.
Ex.8 doet inderdaad sinds gisteren niets meer, die andere nog wel, duurt geen 5 minuten, nee, dat niet.

Straks werkt er niets meer, en dan? ?

Voor de meesten einde Kodi
 
Voordat we elkaar een depressie inpraten, hebben jullie wel eens gedacht om bv Scrubs V2 of de ouderwetse Genesis erbij te zetten? Kun je voorlopig je films en series weer effe kijken. Verder kwam ik Watch Dogs weer tegen. Ook die wordt gewoon nog onderhouden. En zo zijn er nog wel een paar te noemen. Dus geen paniek, hoor. Waar de een wegvalt, daar komt een ander weer terug. ?
 
Ja hoor geen paniek.
Zit op meerdere Telegram groepen en de nieuwe addons komen er weer aan De een gaat de ander komt.... Zoek bijvoorbeeld ff via Google: Fen addon. Is een Exodus fork... Werkt als een tierelier Numbers ook een juweeltje.... Dus nogmaals achter over gaan zitten en "rustig" afwachten.....
Dit is de zoveelste addon kill wave....
Gebeurt zo nu en dan eens....
Wel bekende dweilen met de kraan open.....
 
  • Like
Reacties: Rudolf en Shaman
Ja hoor geen paniek.
Zit op meerdere Telegram groepen en de nieuwe addons komen er weer aan De een gaat de ander komt.... Zoek bijvoorbeeld ff via Google: Fen addon. Is een Exodus fork... Werkt als een tierelier Numbers ook een juweeltje.... Dus nogmaals achter over gaan zitten en "rustig" afwachten.....
Dit is de zoveelste addon kill wave....
Gebeurt zo nu en dan eens....
Wel bekende dweilen met de kraan open.....


die "gekke "Clowns doet het hier weer goed.
 
2 addons kun je al verwijderen, Exodus en Yoda, deze zijn beide offline.

Exodus Redux zou wel streams moeten geven.
Gebruik je ook readebrid oid er bij? zo nee dan kan dit wel eens verklaren dat je minder of geen streams krijgt.
Yoda offline? Ik heb gisteren nog een serie gekeken via Yoda...
 
Wat is nu dan een goede vervangen voor Yoda? Gebruikte deze altijd voor mijn films en series.
Gaia vond ik wel goed, alleen is dit een vrij zware app
 
Lees de twee Posts boven die van jou?

Je zal hem alleen niet vinden op trending Kodi apps.

Dus even googelen op ScrubsV2 addon, en je zal hem vinden?

Er zijn 2 repositories waar je hem uit kan pakken, de jewrepo en de jewBMXrepo.

De jewBMXrepo is vrij van malware, de jewrepo niet, de keuze is aan jou, maar het lijkt me simpel?
Post automatically merged:

Lijkt qua lay-out ook op Yoda, maar met wat andere kleurtjes?