Probleem Kodi opstarten

FOX123

Gevorderd
6 jun 2021
63
13
6
67
Ik had om een beetje de boel schoon te maken ff me harddisk uit me Nvidia Shield Pro gehaald, nu steek ik hem weer in de USB poort en start Kodi weer op, nu zit ik al een behoorlijke tijd naar het Kodischerm te kijken met "Waiting for external storage" hoelang gaat dat duren of moet ik iets veranderen in het optischerm van Nvidia???

Het gaat hierbij om een HDD van 8 GB, waar kan ik dat vinden die vergeet die (in mijn geval HDD opslag) opslag?

Ja daar ben ik nu, maar ik zie nergens vergeten staan, als ik er op klik krijg ik Uitwerpen te zien met daaronder Diversen en Beschikbaar.

Klikken op "uitwerpen" kan je proberen. En de mediaspeler eens opnieuw opstarten zou je kunnen proberen.

Wel, ik ben weer in Kodi, maar nu moet alles weer laten scannen, harddisk staat alles nog op, maar alle hoesjes en dergelijke moet ik opnieuw doen, en dat is een kolere werk op een schijf van 8 TB, maar iig bedankt voor je moeite, Gr FOX123

• Like
Reacties: B. web
Ben nu weer druk om alles weer te scannen, pfffff, maar heb een vraagje nog nu, en ik weet niet meer hoe je mp3 bestanden uit 1 map op shuffle kan zetten, zal weer simpel zijn maar hoofd is beetje leeg.

Ik ben helemaal up to date met Nvidia en kodi, maar die optie zie ik dus niet, heb jij daarvoor een addon geïnstalleerd? Ik heb wel dutch Estuary nu.

Bijlagen

• 20250613_205234.jpg
    20250613_205234.jpg
    840,4 KB · Weergaven: 3
Klopt helemaal, ik moet een nr afspelen, dan linker menu, dan afspeellijst, weer linker menu en daar staat willekeurig, oftewel shuffle, en weer bedankt. Zal nog wel een paar vraagjes hebben, maar is voor morgen, tijd geleden dat ik kodi vanaf nieuw moet installeren weer.

• Like
Reacties: B. web