Opgelost Probleem met ondertitels subtitles.org en automatische ondertitels covenant

Andy Verbeke

Forumlid
19 sep 2016
6
1
6
56
Reeds een week of zo ondervind ik problemen met ondertitels in kodi. De automatische ondertitels die met een aantal addons komen werken verkeerd. Hij lijkt steeds dezelfde ondertitels af te spelen. Ook wanneer ik de ondertitels zelf wil downloaden van subtitles.org geeft hij de ondertitels weer en lijkt ze te downloaden maar doet dit uiteindelijk niet. Met de addons podnapisi en subscene lukt het dan weer wel. Voor series voldoen deze andere 2 addons niet altijd. Iemand anders vertrouwd met dit probleem. Alvast bedankt.

Om welke add-ons gaat het dan?
Als het goed is moet het met Covenant wel goed werken, net nog getest hier :)

https://kodi-forum.nl/threads/nederlandse-ondertiteling-add-ons.4957/
Covenant en Elysium doen allebei hetzelfde. Daarnet nog 'Baby Driver' geprobeerd en de ondertitels die laadden waren van The Hobbit ?? Ik ben nochtans al een tijdje vertrouwd met Kodi maar voor dit geen zinnige uitleg. Als ik dan zelf de ondertitels via de addon van opensubtitles.org probeer te laden krijg ik de ondertitels wel opgelijst maar kan ik ze niet laden. De addons van podnapisi en subscene werken wel als voorzien.
Update: daarnet even uitgetest op mijn gsm met eveneens 'Baby Driver' als testcase maar op 4G ipv mijn thuisnetwerk en dan doet hij het zoals het hoort. Ondertitels klopten als een bus. Ik vermoed dat ik dus een probleem met mijn internetrouter (en eventueel ISP) heb aangezien ik op 3 verschillende devices hetzelfde probleem heb. Ik ga hiermee zelf ook aan de slag maar mocht iemand hier meer over weten is alle hulp welkom.