Problem met Kodi 17.1 op een raspberry 3 pi 1200 MHz

Wolfgang

Forumlid
16 feb 2017
15
1
6
56
Hoi vrienden van kodi forum.
Ik heb al een aantal weeken het probleem met mijn pvr manager bij mijn raspberry pi 3.

DSC_0019.JPG
DSC_0017.JPG
De CPU is er vol in gebruik
En ik snap er niks meer van.heb nu een nieuwe sd card met een nieuwe LibreELEC Geïnstalleerd
Nu ben ik basic met het intoetst van de url enz in de pvr cliënt maar krijk het niet te lopen.
Ik hoop dat iemand het snapt,
Dankjewel

Bekijk bijlage 1704
Bekijk bijlage 1705
De CPU is er vol in gebruik
En ik snap er niks meer van.heb nu een nieuwe sd card met een nieuwe LibreELEC Geïnstalleerd
Nu ben ik basic met het intoetst van de url enz in de pvr cliënt maar krijk het niet te lopen.
Ik hoop dat iemand het snapt,
Dankjewel
Hoi Wolfgang.
Ik zelf heb het zelfde probleem , maar dan enkel met de EPG.
Ik zie dat de Gids gegevens worden geladen maar het blijft leeg. Net of wordt de file niet weggeschreven of zo. Ook niet in het geheugen.
Verder heb ik wel kanalen en goed beeld en ook de logoś werken perfect, maar geen EPG.
Ik heb net als jij een Raspberry PI 3 en Libreelec.
Wel een Berryboot partitie, maar Libreelec werkt perfect. Helaas geen EPG.

• Like
Reacties: Wolfgang
Hoi Wolfgang.
Ik zelf heb het zelfde probleem , maar dan enkel met de EPG.
Ik zie dat de Gids gegevens worden geladen maar het blijft leeg. Net of wordt de file niet weggeschreven of zo. Ook niet in het geheugen.
Verder heb ik wel kanalen en goed beeld en ook de logoś werken perfect, maar geen EPG.
Ik heb net als jij een Raspberry PI 3 en Libreelec.
Wel een Berryboot partitie, maar Libreelec werkt perfect. Helaas geen EPG.

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Rpi3. Óók ik heb libreelec met 17.3. Zelfs met EPA en hulp van Plenkske is het me niet gelukt (tot nu toe) om een redelijke epg erop te krijgen. De zenders werken als een dolle, prima beeld. Ik heb als provider HD-streambox. Zal het aan een instelling op de Rpi3 liggen, aan een instelling van libreelec of van de (2 laatste) Nederlandse build ?
Ik heb nog geen idee, heb een beetje alles uitgeprobeerd in ca. 2 maanden tijd. Ik krijg bij sommige niet HD zenders een epg en geen op de HD-zenders.

Ja, ik sluit mijn PVR Simple Client, pas mijn configuratie aan, activeer weer de PVR, trek aan mijn stekkert ......... maar niets, geen verschil. Mijn stekkert krijgt het heen en weer van me en kijkt mij vragend aan ...........wat nu weer!
Dat arme ding is bijna versleten maar niets helpt.

Schiet mij maar lek, ik kan het niet vinden :hamer:

Laatst bewerkt:
Zelfs met EPA krijg ik het niet voor elkaar. Dan maakt de provider volgens mij niet uit. De epg is dan van hiptv.

Ik zie dat de EPG word opgehaald maar daarna is de lijst leeg. Dus de instellingen kloppen.
Nu komt het:: Zou het kunnen en ik zit er sterk aan te denken dat wij raspberry users met Libreelec geen schrijfrechten hebben voor deze ap waardoor de EPG in dit geval de xml file niet word weggeschreven in zowel het geheugen als in de directory van de schijf. Ik kan het namelijk niet terug vinden.
Dat zou dus betekenen dat we moeten inloggen in het Linux systeem van de rasp en daar de configuratie dusdanig veranderen dat deze file nu wel word gesaved.
Ik zie het nu wel inladen maar het veld of de epg lijst blijft leeg !
Zou dit het probleem zijn?

Ik zie dat de EPG word opgehaald maar daarna is de lijst leeg. Dus de instellingen kloppen.
Nu komt het:: Zou het kunnen en ik zit er sterk aan te denken dat wij raspberry users met Libreelec geen schrijfrechten hebben voor deze ap waardoor de EPG in dit geval de xml file niet word weggeschreven in zowel het geheugen als in de directory van de schijf. Ik kan het namelijk niet terug vinden.
Dat zou dus betekenen dat we moeten inloggen in het Linux systeem van de rasp en daar de configuratie dusdanig veranderen dat deze file nu wel word gesaved.
Ik zie het nu wel inladen maar het veld of de epg lijst blijft leeg !
Zou dit het probleem zijn?
Dat is het niet aangezien Kodi gewoon op de Storage schijf mag schrijven van OpenELEC.
Ik denk dat je ergens toch een fout hebt gemaakt.

Volg deze tutorial en zorg dat je de juiste EPG hebt (Vraag deze na bij je IPTV provider)
https://kodi-forum.nl/threads/iptv-pvr-simple-client-kodi-17-instellen.1404/