Problemen met IPTV ontvangst.

Ook als je geen probleem hebt met de UK en Duitse catchup kanalen van WESOPRO 6 op een Formuler dan graag ff melden hier..dan kan ik zaken uitsluiten namelijk. Thx.
 
Wellicht ben ik nog een van de weinige die een abbo heeft bij exodus, dit is omdat het bij mij altijd heeft gewerkt, echter sinds een week hier geen ontvangst meer, ook geen reactie via de mail.
Mijn abbo loopt nog tot Mei.
 
Als ik met xtreme code van weso pro 6 inlog in tivimate krijg ik altijd dit bij update kanalen, vroeger werkte dit , nu niet meer , iemand die weet wat ik misdoe , of iemand die weet hoe ik kan zien of de epg werkt of niet...?

Heb je inmiddels een oplossing? Ik loop ook al een tijd tegen dit probleem aan. Soms doet hij het wel en soms niet. Heb geen idee waar dit aan ligt.
Updaten duurt trouwens ook een eeuwigheid (meer dan 15min)
 
Het valt me nu trouwens wel op dat de meeste problemen zitten bij die lijntjes die gekocht wordt via Alie. Bij de andere leveranciers lees ik amper problemen. Daar zullen vast ook wel wat problemen zijn maar hier lees je daar amper iets over dan je geen epg heb of niet kan inloggen.
 
Het valt me nu trouwens wel op dat de meeste problemen zitten bij die lijntjes die gekocht wordt via Alie. Bij de andere leveranciers lees ik amper problemen. Daar zullen vast ook wel wat problemen zijn maar hier lees je daar amper iets over dan je geen epg heb of niet kan inloggen.
Ik heb niets meer vernomen van Exodus, dus een Alie lijntje aangevraagd, na een paar trials, besloten om voor Jmdsung te gaan bijna alles Full HD, werkende EPG en catchup (niet voor alle zenders), dus voorlasnog zeer tevreden over dit Alie lijntje.
 
Laatst bewerkt: