Problemen stremio avond en weekend

pe1ngg

Actief
10 apr 2022
27
5
6
67
Zijn er meer mensen die de laatste tijd problemen hebben met stremio in de avond en weekenden?
op de dag totaal geen probleem snel en goed inladen van films en serie, maar daarbuiten continue http fail en verwijzing probeer een andere player.
Zijn er hier oplossingen voor?
snelheid van internet op die momenten gewoon de snelheid die het hoort te hebben

Er zijn wel gebruikers op Reddit die zeggen dat het komt door een toename van het serververkeer voor torrentio.

Als je een VPN gebruikt zou je die kunnen uitschakelen. Dat is voor sommigen de oplossing.

Op Reddit r/StremioAddons staat info welke alternatieve add ons je kan gebruiken als Torrentio niet werkt. Bijvoorbeeld daar even zoeken op "guide for back up Addons".

Er zijn wel gebruikers op Reddit die zeggen dat het komt door een toename van het serververkeer voor torrentio.

Als je een VPN gebruikt zou je die kunnen uitschakelen. Dat is voor sommigen de oplossing.

Op Reddit r/StremioAddons staat info welke alternatieve add ons je kan gebruiken als Torrentio niet werkt. Bijvoorbeeld daar even zoeken op "guide for back up Addons".
Ja had ik ook gelezen op reddit, heb ook comet er op gezet, maar hetzelfde resultaat, VPN gebruik ik niet bij stremio, kan het dus ook niet zijn, maar er zijn weinig reacties, dus ik ben bang dat ik de enige ben die er last van heeft, in ieder geval bedankt voor het reageren

• Like
Reacties: B. web
Je bent heus niet de enige. Zoals al vermeld geeft torrentio nogal veel problemen op sommige momenten. En dan vooral ‘s avonds. Comet is hier in de meeste gevallen een prima vervanger. Sinds vandaag heb ik ook Debridio toegevoegd en deze geeft tot nu toe zonder problemen resultaten.

Je bent heus niet de enige. Zoals al vermeld geeft torrentio nogal veel problemen op sommige momenten. En dan vooral ‘s avonds. Comet is hier in de meeste gevallen een prima vervanger. Sinds vandaag heb ik ook Debridio toegevoegd en deze geeft tot nu toe zonder problemen resultaten.
ok bedankt, die ga ik ook toevoegen, vanavond deed comet het trouwens aardig, duurde wel lang met inladen, maar daarna geen buffer