Projector met Android - IPTV mogelijk ?

speedme

Actief
29 mei 2017
31
7
6
42
Hoi allemaal,

Onlangs zie ik veel advertenties langs komen op internet, over een projector met Android 11 ingebouwd.
Het zou leuk zijn om mijn oude MiBox S (met Android 9) daarmee te vervangen, maar dan moet het wel mogelijk zijn om
IPTV apps erop te kunnen zetten.

Ik bedoel deze : (even zoeken naar HY300 op Ali)

Heeft iemand toevallig ervaring met een dergelijke set up ?

Misschien heb je iets aan deze recente review: Smart Android Projector HY300
Deze reviewer beoordeeld vele led projectoren en zoals je ziet beland deze HY300 helemaal onderaan op de ranglijst. Minpunten zijn onder andere de helderheid, het geluid en het lawaai van 41db van de ventilator.
Het besturingssysteem is Android TV 11 en er zit Kodi op en een Google Playstore voor als je er apps op wil zetten.

• Like
Reacties: The Brook
Dank je wel @B. web , ik had deze review nog niet gevonden maar schept wel duidelijkheid.

Uiteraard kun je voor die prijs ook niet heel veel verwachten.
Voor mij is het dan ook niet bedoeld om een TV te vervangen, maar meer voor de kids zodat ze wat op hun kamer kunnen kijken.
En voor mij om er een beetje mee te spelen.

• Like
Reacties: B. web
Als het enkel voor entertainment voor de kids is, op de Duitse A*** vind je er veel tussen 150 en 200, waarbij de meeste toch wel een goeie review krijgen, zelf ook een tijdje naar gekeken, maar idee afgevoerd. Voor minder dan 100 euro ga je echt geen deftige beamers vinden 😇

Als het voor jezelf is, er staan tientallen reviews van de betere merken op internet, met dank aan mr google.

Ik heb inmiddels toch de stoute schoenen aangetrokken en moet eerlijk zeggen dat ik zeer blij verrast ben.
Voor iets meer dan 80 euro heb ik een redelijk goede projector.
Sure, de kamer moet donker zijn wil de projector op zijn best werken maar ook in beetje daglicht is het nog prima om te zien.
Vol in de zon is het uiteraard niet te zien, maar dat was ook nooit mijn bedoeling.

Ingebouwd Android 11, Wifi 6, Bluetooth en zelfs screen casting. Het zit er allemaal op.

En met IPTV erop, werkt het echt super.
Ook voor de betere streamingdiensten is er al een app voor geinstalleerd, zoals Netflix, HBO+, Disney+, etc

Al met al dus erg blij mee.

• Like
Reacties: B. web
Ik heb inmiddels toch de stoute schoenen aangetrokken en moet eerlijk zeggen dat ik zeer blij verrast ben.
Voor iets meer dan 80 euro heb ik een redelijk goede projector.
Sure, de kamer moet donker zijn wil de projector op zijn best werken maar ook in beetje daglicht is het nog prima om te zien.
Vol in de zon is het uiteraard niet te zien, maar dat was ook nooit mijn bedoeling.

Ingebouwd Android 11, Wifi 6, Bluetooth en zelfs screen casting. Het zit er allemaal op.

En met IPTV erop, werkt het echt super.
Ook voor de betere streamingdiensten is er al een app voor geinstalleerd, zoals Netflix, HBO+, Disney+, etc

Al met al dus erg blij mee.
Mag ik vragen welke projector het is zo niet dan mag deze vraag verwijderd worden