Rapid IPTV

Om verwarring en dat soort zaken te voorkomen, alle topics over iptv verwijderen, alleen maar forum vulling/vervuiling zonder juiste en bijgewerkte informatie, heeft totaal geen zin meer nu
Ik snap je punt. Als forum willen we mensen nog wel informatie bieden over IPTV dus vandaar dat wij er voor kiezen om het zo te doen.
Wat is wel noemenswaardig vind is dat de eerste hit die je krijg op Google van Rapid IPTV dus een oplichters site is.
Heeft niks met rapid te maken, is geen reseller en levert de lijnen ook niet na betaling.
Voor dit soort praktijken zou een forum als deze zich juist moeten inzitten om forum genoten te beschermen...
Ik snap jouw punt ook, dit is ook alles waar wij als forum TEGEN zijn maar helaas mag het rechtstreeks aanbieden van links niet omdat ik niet weet hoe bepaalde partijen hier tegenover staan. Het gebruik van IPTV is nog een beetje grijs gebied.

Een oplossing zou zijn linken naar een onafhankelijke IPTV review site zodat gebruikers via daar de goede richting opgestuurd worden en dat dit forum dan ter discussie gebruikt kan worden? Ik dacht dat jij zo'n site had @Reidinga

Uiteraard als jullie tips / ideeën hebben hoor ik ik ze graag @Freaktab @dude-nl
 
Klopt ;) maar met vele werk is dat even blijven liggen.. Dus mensen die het stokje willen overpakken, zijn zeker welkom.. Hosting en domein en alles is al gereed, enkel de boel nog invullen.. Is WP site, dus allemaal redelijk makkelijk bij te houden..
 
Er is niets tegen doorlinken naar Resellers.
Zelfs Marktplaats laat dat toe terwijl zij juist erg streng zijn op gebied van auteursrechten etc.
Zolang je als partij er niet beter van wordt (lees doorlink vergoeding) kan je niets gemaakt worden, je bent een informatieve site.
Sterker nog: Kodi addons welke toegang geven dat niet legaal verkregen content zijn nog grijzer dan IPTV, en daar linkt het forum wel naar door.

Ik ga volgende week eens kijken of ik een forum/vergelijkingssite kan bouwen... Heb alleen weinig tijd om te bouwen.
Wil het allemaal wel betalen en hosten maar kan wel hulp gebruiken bij het bouwen.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

@ reidinga welke domein had jij? Zonde als ik er ook 1 aanschaf en de domeinnaam goed genoeg is
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog: Kodi addons welke toegang geven dat niet legaal verkregen content zijn nog grijzer dan IPTV, en daar linkt het forum wel naar door.
Daar linken wij zeker niet naar door, illegale add-ons zijn niet toegestaan maar legale wel. Uiteraard is het voor ons moeilijk om te controleren welke legaal en / of illegaal zijn. Ook zijn er repo's waar genoeg legale add-ons in staan maar ook een paar illegale, hoe ga je daar mee om? Allemaal moeilijk te controleren.

Ik ga volgende week eens kijken of ik een forum/vergelijkingssite kan bouwen... Heb alleen weinig tijd om te bouwen.
Wil het allemaal wel betalen en hosten maar kan wel hulp gebruiken bij het bouwen.
Volgens mij is dit topic van @Freaktab een mooie oplossing. https://kodi-forum.nl/threads/unlimited-hd-iptv-nl-rapid-iptv-en-hiptv-telegram-groepen.6078/

Houd er trouwens rekening mee dat linken naar een Nederlands forum niet is toegestaan wegens concurrentie :p
 
Houd er trouwens rekening mee dat linken naar een Nederlands forum niet is toegestaan wegens concurrentie :p
Hahaha, IPTV is geen concurrentie :)

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

https://kodi-forum.nl/threads/nl-televisie.5227/

Dus linken naar een bron met content mag niet, maar het laten zien in een screenshot wel?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Freaktab
Er is niets tegen doorlinken naar Resellers.
Zelfs Marktplaats laat dat toe terwijl zij juist erg streng zijn op gebied van auteursrechten etc.
Zolang je als partij er niet beter van wordt (lees doorlink vergoeding) kan je niets gemaakt worden, je bent een informatieve site.
Sterker nog: Kodi addons welke toegang geven dat niet legaal verkregen content zijn nog grijzer dan IPTV, en daar linkt het forum wel naar door.

Ik ga volgende week eens kijken of ik een forum/vergelijkingssite kan bouwen... Heb alleen weinig tijd om te bouwen.
Wil het allemaal wel betalen en hosten maar kan wel hulp gebruiken bij het bouwen.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

@ reidinga welke domein had jij? Zonde als ik er ook 1 aanschaf en de domeinnaam goed genoeg is

@dude-nl

Ik denk dat een (objectieve) vergelijkingssite bijna niet is samen te stellen, immers de verwachtingen en eisen van de individuele gebruikers kunnen/zullen heel verschillend zijn.
Waar de ene gebruiker zou willen kiezen voor een zo'n groot mogelijk aanbod aan kanalen, zal de ander gaan voor de prijs.
Of de gebruiker die gaat voor zo'n hoog mogelijke kwaliteit en beschikbaarheid, of de gebruiker die alleen belang heeft bij de sportkanalen en geen interesse heeft bij het overige aanbod.
En dan heb je nog de aanbieders die met hun eigen aanbod komen en de aanbieders die met resellers werken (waar ook verschillen in prijs kunnen zitten). En hoe kun je ervaringen met klantenservices vergelijken als de ene gebruiker alleen positieve en de ander negatieve ervaringen heeft, los van de rol die resellers zonder eigen klantenservice in het verhaal kunnen/zullen spelen.

Al met al denk ik dat er een 'hell of a job' ligt of e.e.a. objectief (en dat willen we allemaal) neer te zetten.

Kortom, ik zal de komende ontwikkelingen kritisch blijven volgen...
 
Misschien een idee om een IPTV forum te maken waar je wel gewoon linken mag plaatsen naar IPTV resellers en IPTV aan kan bieden.
 
Hoe kan Rapid TV eigenlijk precies gezien worden?
Een IPTV aanbieder met heel veel resellers?

Tijdje terug, toen er nog aardig wat resellers aanwezig waren had ik de mogelijkheid om bij een andere lid aan te sluiten.
Weten jullie misschien waar ik terecht kan voor goede kwaliteit voor FOX Sports kanalen en Ziggo Sport?
Zit nu namelijk 1 jaar vast aan Hiptv, geloof nu nog 6 maanden maar wil graag overstappen naar een andere aanbieder in verband met de kwaliteit die HIPTV bied bij Ziggo Sport en Fox.

Voor mij gaat het met name om voetbal.
Alvast bedankt!
 
Yes die had ik inderdaad gezien, helaas is er alleen een aanbod voor sport zenders en niet voor reguliere erbij zoals RTL, SBS en andere zenders.
De reguliere zenders zitten in een andere pakket, en die doen het zeer goed:)
 
De reguliere zenders zitten in een andere pakket, en die doen het zeer goed:)
Yes, alleen dan heb je uiteindelijk 2 verschillende pakketen..


Ik denk dat ik kan blijven zoeken naar een goede aanbieder, heb IPTV paar maanden geprobeerd van HIPTV, uiteindelijk denk ik dat het voor mij toch verstandiger is om mijn dreambox erbij te pakken, lekker ouderwets -;) maar voor mij wel beter aangezien de kwaliteit top is aangezien het ook via antenne gaat en dat er eigenlijk nooit storing is.
 
Yes, alleen dan heb je uiteindelijk 2 verschillende pakketen..


Ik denk dat ik kan blijven zoeken naar een goede aanbieder, heb IPTV paar maanden geprobeerd van HIPTV, uiteindelijk denk ik dat het voor mij toch verstandiger is om mijn dreambox erbij te pakken, lekker ouderwets -;) maar voor mij wel beter aangezien de kwaliteit top is aangezien het ook via antenne gaat en dat er eigenlijk nooit storing is.

Misschien verkeerd uitgelegd.Je hebt 1 pakket met reguliere zenders en sport en je hebt 1 sport pakket. Anders even de telegramgroep toevoegen en daar voor meer info vragen.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen mensen!

Ik ben er ook ingetrapt om bij rapidiptv.me een abbo af te sluiten van een maand. Naar inderdaad enkele dagen viel deze verbinding weg. Maar nu einde van de maand sturen ze weer een nieuwe factuur voor de volgende maand (februari) terwijl ik maar 1 maand had “besteld”. Natuurlijk word er niet gereageerd op de mails. Wat raden jullie nu aan? Ik ben als de doods dat de betalingen opstapelen.

Alvast bedankt.

Groeten Roy
 
Goedemorgen mensen!

Ik ben er ook ingetrapt om bij rapidiptv.me een abbo af te sluiten van een maand. Naar inderdaad enkele dagen viel deze verbinding weg. Maar nu einde van de maand sturen ze weer een nieuwe factuur voor de volgende maand (februari) terwijl ik maar 1 maand had “besteld”. Natuurlijk word er niet gereageerd op de mails. Wat raden jullie nu aan? Ik ben als de doods dat de betalingen opstapelen.

Alvast bedankt.

Groeten Roy

Betalingen negeren n overstappen naar echte Rapid.
Join onze telegram groep voor meer info