U maakt gebruik van een Adblocker om advertenties te verbergen. Door dit soort programma's is het moeilijk om deze website in de lucht te houden, aangezien het tonen van advertenties de enige manier is om de hosting te betalen. Zou u voor deze site een uitzondering willen maken? We beloven dat je geen last zult hebben van de advertenties.
Klik hier om te zien hoe je je Adblocker uitschakelt. Je kunt ook een uitzondering maken voor onze website zodat je alleen op Kodi-Forum.nl advertenties te zien krijgt.
Bedankt voor uw medewerking. ❤️
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik wil mij Real-Debrid account zo anoniem mogelijk gaan maken en wil gaan betalen met een Paysafecard die je overal kunt kopen.
Probleem met die kaarten is dat er na 30 dagen ondehoudskosten in rekening gebracht worden.
Een periode van 180 dagen voor 16€ is dus heel onpraktisch met een kaart van €25.
Vraag: kun je het restsaldo van de ene kaart gebruiken in combinatie met de volgende kaart?
Of eventueel twee kaarten van 10 euro kunnen kopen.
Met deze twee een periode van 180 dagen kopen voor €16
Daarna meteen een periode van 30 dagen voor €4
Dit resulteert ook nog eens in 1000 loyaliteitspunten ook weer voor 30 dagen
Is het dus mogelijk om bij een betaling twee 16 cijferige codes in te voeren?
Iemand hier ervaring mee?
Ik betaal real debrid ook met paysafe van €25,00
Eerst betaal ik € 19,00 en meteen er achter aan voor € 6,00 .
Mijn paysafe meteen opgebruikt .
Dus je kunt de 16 cijferige code rustig 2x vaak na elkaar gebruiken.
Ik betaal real debrid ook met paysafe van €25,00
Eerst betaal ik € 19,00 en meteen er achter aan voor € 6,00 .
Mijn paysafe meteen opgebruikt .
Dus je kunt de 16 cijferige code rustig 2x vaak na elkaar gebruiken.
Je hebt toch alleen maar abbo’s van 3 - 4 - 9 of 16 euro?
Mijn vraag is eigenlijk: kun je een abbo van €16 kopen met twee Paysafecards van €10?
En daarna met de rest nog een abbo van €4?
Je hebt toch alleen maar abbo’s van 3 - 4 - 9 of 16 euro?
Mijn vraag is eigenlijk: kun je een abbo van €16 kopen met twee Paysafecards van €10?
En daarna met de rest nog een abbo van €4?
Bedankt, ik denk dat ook maar ga kiezen voor de 16 - 9 methode met een kaart van €25
16 - 4 met twee kaarten van €10 kan misschien ook wel maar geeft weer een gesplitste betaling, wat misschien weer problemen geeft?
Bedankt, ik denk dat ook maar ga kiezen voor de 16 - 9 methode met een kaart van €25
16 - 4 met twee kaarten van €10 kan misschien ook wel maar geeft weer een gesplitste betaling, wat misschien weer problemen geeft?
Ik koop altijd bij Primera of Kruidvat 20 Euro PaySafe, dat zijn gewoon twee tegoed bonnetjes met de code, die wissel ik dan in voor 180 dagen 16 euro en 30 dagen voor 4 euro