Opgelost Real debrid kopen.

Yakub

Gevorderd
23 jul 2017
107
43
16
Ik wil graag bij real debrid kopen. Ideal is niet mogenlijk. Ik had voor creditcard een site waar ik online creditcard nummer kreeg 3vcard maar die is gestopt..waar kan ik zo iets vinden. Anders kan ik geen real debrid kopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag bij real debrid kopen. Ideal is niet mogenlijk. Ik had voor creditcard een site waar ik online creditcard nummer kreeg 3vcard maar die is gestopt..waar kan ik zo iets vinden. Anders kan ik geen real debrid kopen.
Ik lees mee ook alleen Ideal.
 
In het Kruidvat kun je prepaid krediet kopen die geschikt is voor real debrid .
Ik heb dit vorige week op dit forum al meegedeeld daar was de vraag ook gesteld .
Ik had voor 25 euro gekocht je krijgt een code en deze kun je gebruiken om te betalen in real debrid ik heb voor bijna een jaar tegoed, je krijgt bij rd ook punten die kun je ook inleveren voor extra dagen .
Paysafecard heet het en bij rd moet je gaan naar prepaid tickets
 
Heb mijn real-debrid betaald met Ideal zie ik in mijn bankgegevens. Dus het zou moeten gaan of ze hebben het veranderd.
 
Onderstaande link is makkelijker ;)


gemakkelijk met IDeal te betalen.

Kijk deze is lekker nu hoef ik niet aftevallen.
Heb mijn real-debrid betaald met Ideal zie ik in mijn bankgegevens. Dus het zou moeten gaan of ze hebben het veranderd.
Ik wou vandaag betalen ideal was er niet.
Nou afvallen is nooit verkeerd mocht het nodig zijn ! Maar ik denk genoeg informatie verzameld dan kunnen we dit onder dankzegging van de hulptroepen weer afsluiten.

Jep zeker. Dank je wel heren
 
Onderstaande link is makkelijker ;)


gemakkelijk met IDeal te betalen.
Dank je.
In het Kruidvat kun je prepaid krediet kopen die geschikt is voor real debrid .
Ik heb dit vorige week op dit forum al meegedeeld daar was de vraag ook gesteld .
Ik had voor 25 euro gekocht je krijgt een code en deze kun je gebruiken om te betalen in real debrid ik heb voor bijna een jaar tegoed, je krijgt bij rd ook punten die kun je ook inleveren voor extra dagen .
Paysafecard heet het en bij rd moet je gaan naar prepaid tickets
Goedemorgen @Mike r ik wou ook eens real debrid proberen via zo'n paysafecard !! bevalt deze ?? alvast bedankt.
 
Goede morgen . Dit gaat zeer goed en met rd heb je veel meer links in 1080.
Dus snel naar het kruitvat , account aan maken en kodi even instellen .
Je kunt 25 euro in twee keer gebruiken 25 euro kun je niet in één keer gebruiken . Het aantal dagen word daarna erbij geteld en je krijgt ook nog punten deze kun je dan ook al inruilen voor extra dagen .
Gebruik een email wat niet aan jou linkt dan is dat gedeelte toch al safe
 
  • Like
Reacties: akko
Goede morgen . Dit gaat zeer goed en met rd heb je veel meer links in 1080.
Dus snel naar het kruitvat , account aan maken en kodi even instellen .
Je kunt 25 euro in twee keer gebruiken 25 euro kun je niet in één keer gebruiken . Het aantal dagen word daarna erbij geteld en je krijgt ook nog punten deze kun je dan ook al inruilen voor extra dagen .
Gebruik een email wat niet aan jou linkt dan is dat gedeelte toch al safe
Bedankt @Mike r account is er al effe een kaartje halen en voor het safe gedeelte een vpn:leuk::slotje:
 
  • Like
Reacties: mike.r
Goede morgen . Dit gaat zeer goed en met rd heb je veel meer links in 1080.
Dus snel naar het kruitvat , account aan maken en kodi even instellen .
Je kunt 25 euro in twee keer gebruiken 25 euro kun je niet in één keer gebruiken . Het aantal dagen word daarna erbij geteld en je krijgt ook nog punten deze kun je dan ook al inruilen voor extra dagen .
Gebruik een email wat niet aan jou linkt dan is dat gedeelte toch al safe
Voordat Kruitvat miljoenen extra winst maak door de reclame hier toch maar dit alternatief
 
  • Like
Reacties: mike.r en akko
Voordat Kruitvat miljoenen extra winst maak door de reclame hier toch maar dit alternatief
@LeX even naar primera,coop of kruidvat.
Goedemiddag nou even naar de bekende winkel van sinkel geweest om een paysafecard aan te schaffen en ik moet zeggen het werkt prima.
Dank aan de leden voor jullie informatie.
 
Graag on topic blijven allemaal. Discussie is opgelost dus alles wat niet bijdraagt aan het onderwerp kan in de offtopic sectie van het forum.

Iedereen bedankt voor zijn bijdrage.