Real debrid

@peterp The Crew krijgt weinig updates. Daarom krijg je streams die uit de Real Debrid cache zijn verwijderd.
Vanwege het filter en probleem met Real Debrid kan je momenteel beter POV gebruiken. POV heeft een update gekregen en slaat de verkeerde streams over.
Thx!

Is POV een addon?

• Like
Reacties: B. web
Ik lees alle reacties rondom real debrid en wat er wel en niet werkt en de diverse tips.
Er is al een paar keer de addon POV genoemd.
Wel die heb ik geprobeerd te installeren maar kreeg helaas 0,0 respons,je kunt het https adres invoeren enz , als alles binnen is dan installeren.
Krijg bij installeren al volgens mij de melding"server niet vinden".
Dus POV afgedaan.
Maar wat mij ook opvalt is dat er geen werkende sportaddon meer is,DaddyLive en SportHD is gebeurt en bij Riding Tides en The Loop vind ik geen Nederlands voetballen.
Kortom heb het idee dat men aardig aan de stoelpoten zaagt van kodi.

@floppie POV kan gewoon geïnstalleerd worden. Daarna ga je naar settings > My Services en moet je kiezen voor een debrid service. Google op Troypoint POV en volg alle stappen inclusief de uitleg debrid toevoegen.

• Like
Reacties: Arjan E.
Ik lees alle reacties rondom real debrid en wat er wel en niet werkt en de diverse tips.
Er is al een paar keer de addon POV genoemd.
Wel die heb ik geprobeerd te installeren maar kreeg helaas 0,0 respons,je kunt het https adres invoeren enz , als alles binnen is dan installeren.
Krijg bij installeren al volgens mij de melding"server niet vinden".
Dus POV afgedaan.
Maar wat mij ook opvalt is dat er geen werkende sportaddon meer is,DaddyLive en SportHD is gebeurt en bij Riding Tides en The Loop vind ik geen Nederlands voetballen.
Kortom heb het idee dat men aardig aan de stoelpoten zaagt van kodi.
Waarschijnlijk heb je een niet langer werkend repo adres gebruikt, die werkt dan niet meer.

Sportzenders wordt actief jacht op gemaakt en deze worden indien gevonden uitgeschakeld..

V.w recente meldingen van copyrightfouten in RD heeft Umbrella zijn addon aangepast en kunnen deze streams worden uitgefilterd, en werkt goed, betere alternatief is op dit moment toch Torbox