Add-on Retrospect onder versie Kodi19.5 kan ik niet laden vanuit repository

Tini

Actief
9 dec 2017
26
4
6
79
Naam
Retrospect
Versie
5.6.6
Repository
Kodi repository
Categorie
Video add-on
Ik tracht Retrospect 5.6.6. te laden vanuit de officiele Kodi repository van Kodi 19.5. Bij de Installeren geeft hij een foutmelding dat de "Inputstream. Adaptive" versie 20.3.1 moet zijn. Echter deze versie is ontwikkeld voor Kodi Nexus. Bij de te laden Retrospect 5.6.6. zit wel een versie van Inputstream Adaptive nl. 19.0.7. Dit is echter de laatst uitgebrachte versie onder Kodi 19 .
Ik kan dus Retrospect niet laden vanuit de officiele Kodi repository.

Heeft iemand een idee.

Gemeld bij Retrospect. Volgens B. Rieter Retrospect loopt het bij hem in een schone versie van Kodi 19 (Matrix) wel goed. Hij heeft gevraagd om een logfile aan te maken bij het installeren van Retrospect (want die wordt niet geladen ivm een probleem met de inputstream.advantive versie.).

• Like
Reacties: B. web
Dan ligt het niet aan Retrospect, maar is jou Kodi misschien vervuild geraakt. Kodi eens geheel verwijderen en opnieuw installeren lost het dan in dit geval op. Als het daarna bij jou wel werkt is een logfile ook niet meer nodig.

Het is dus duidelijk, gezien het speurwerk van Bas Rieter (Retrospect), dat het probleem lag aan het toevoegen van repository.umbrella. Deze repository houd GEEN rekening gehouden met de versie van Kodi , waardoor de "Inputstream Adaptive" een versie heeft, die pas in Kodi-versie Nexus gebruikt wordt.