U maakt gebruik van een Adblocker om advertenties te verbergen. Door dit soort programma's is het moeilijk om deze website in de lucht te houden, aangezien het tonen van advertenties de enige manier is om de hosting te betalen. Zou u voor deze site een uitzondering willen maken? We beloven dat je geen last zult hebben van de advertenties.
Klik hier om te zien hoe je je Adblocker uitschakelt. Je kunt ook een uitzondering maken voor onze website zodat je alleen op Kodi-Forum.nl advertenties te zien krijgt.
Bedankt voor uw medewerking. ❤️
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen met het volgende op mijn Samsung tv uit 2013 functioneert de SMART IPTV niet meer i.c.m. een STACK Abbo.
Foutmelding: "stream error"
M3u file of link werkt wel op een android box (formuler z7+) waar ik ook SMART IPTV op heb draaien nadeel hiervan is dat ik daarop niet kan switchen met de audio sporen.
De vaste bezoekers van dit forum weten dit al jaren :rolleyes: Mooi dat de argeloze consument nu ook een keer gewaarschuwd wordt. Consumentenbond: negeer app-aanbod bij keuze smart-tv - https://nos.nl/l/2268478
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen met het volgende op mijn Samsung tv uit 2013 functioneert de SMART IPTV niet meer i.c.m. een STACK Abbo.
Foutmelding: "stream error"
M3u file of link werkt wel op een android box (formuler z7+) waar ik ook SMART IPTV op heb draaien nadeel hiervan is dat ik daarop niet kan switchen met de audio sporen.
Ik zie deze melding ook vaak verschijnen op een smarttv even heen en weer zappen levert uiteindelijk wel beeld op dat kanaal.
Staat jouw m3u online opgeslagen of op de tv zelf?Die optie kun je aan of uit zetten op de website van Siptv namelijk.
Heen en weer zappen werkt helaas niet, m3u heb ik zowel online als op TV opslaan getest helaas geen verschil. Dit heeft btw wel een jaar prima gewerkt.
Heen en weer zappen werkt helaas niet, m3u heb ik zowel online als op TV opslaan getest helaas geen verschil. Dit heeft btw wel een jaar prima gewerkt.
Ja maar dat is met alles als er iets veranderd wil niet zeggen dat het apparaat of de addon dan nog correct blijft werken.
Op 1 televisie heb ik dit wel kunnen oplossen door de m3u flink in te krimpen of dit dan een beperkt geheugen probleem is?
2 weken geleden ook last gehad met samsung tv uit 2012. Heb alle gegevens gewist terug naar fabrieksinstellingen. Opnieuw smart iptv geinstalleerd. Daarna via dashboard van iptv stack een nieuwe m3u (with options) bestand gedownload, (via link van je resseller opnieuw downloaden loste het bij mij in iedergeval niet op).
Dit loste bij mij het probleem op en ik kan inmiddels alweer 1,5 week zonder problemen.
2 weken geleden ook last gehad met samsung tv uit 2012. Heb alle gegevens gewist terug naar fabrieksinstellingen. Opnieuw smart iptv geinstalleerd. Daarna via dashboard van iptv stack een nieuwe m3u (with options) bestand gedownload, (via link van je resseller opnieuw downloaden loste het bij mij in iedergeval niet op).
Dit loste bij mij het probleem op en ik kan inmiddels alweer 1,5 week zonder problemen.