Opgelost Samsung SMART IPTV "stream error"

Piedra

Nieuwkomer
25 jun 2018
4
1
6
41
Hi all,

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen met het volgende op mijn Samsung tv uit 2013 functioneert de SMART IPTV niet meer i.c.m. een STACK Abbo.

Foutmelding: "stream error"
M3u file of link werkt wel op een android box (formuler z7+) waar ik ook SMART IPTV op heb draaien nadeel hiervan is dat ik daarop niet kan switchen met de audio sporen.

Iemand een idee of hetzelfde probleem?

Een Samsung tv (maar ook andere) uit 2013 is volgens de huidige maatstaven helaas al een oudje :

Hi all,

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen met het volgende op mijn Samsung tv uit 2013 functioneert de SMART IPTV niet meer i.c.m. een STACK Abbo.

Foutmelding: "stream error"
M3u file of link werkt wel op een android box (formuler z7+) waar ik ook SMART IPTV op heb draaien nadeel hiervan is dat ik daarop niet kan switchen met de audio sporen.

Iemand een idee of hetzelfde probleem?

Ik zie deze melding ook vaak verschijnen op een smarttv even heen en weer zappen levert uiteindelijk wel beeld op dat kanaal.
Staat jouw m3u online opgeslagen of op de tv zelf?Die optie kun je aan of uit zetten op de website van Siptv namelijk.

Heen en weer zappen werkt helaas niet, m3u heb ik zowel online als op TV opslaan getest helaas geen verschil. Dit heeft btw wel een jaar prima gewerkt.

Heen en weer zappen werkt helaas niet, m3u heb ik zowel online als op TV opslaan getest helaas geen verschil. Dit heeft btw wel een jaar prima gewerkt.
Ja maar dat is met alles als er iets veranderd wil niet zeggen dat het apparaat of de addon dan nog correct blijft werken.
Op 1 televisie heb ik dit wel kunnen oplossen door de m3u flink in te krimpen of dit dan een beperkt geheugen probleem is?

2 weken geleden ook last gehad met samsung tv uit 2012. Heb alle gegevens gewist terug naar fabrieksinstellingen. Opnieuw smart iptv geinstalleerd. Daarna via dashboard van iptv stack een nieuwe m3u (with options) bestand gedownload, (via link van je resseller opnieuw downloaden loste het bij mij in iedergeval niet op).
Dit loste bij mij het probleem op en ik kan inmiddels alweer 1,5 week zonder problemen.

2 weken geleden ook last gehad met samsung tv uit 2012. Heb alle gegevens gewist terug naar fabrieksinstellingen. Opnieuw smart iptv geinstalleerd. Daarna via dashboard van iptv stack een nieuwe m3u (with options) bestand gedownload, (via link van je resseller opnieuw downloaden loste het bij mij in iedergeval niet op).
Dit loste bij mij het probleem op en ik kan inmiddels alweer 1,5 week zonder problemen.

Inmiddels functioneert hij bij mij ook weer zonder iets gedaan te hebben.

• Like
Reacties: Lex
Wat een geluksvogel haha.
Ik schiet hem wel naar opgelost ?