Add-on Seren setup.

Is een nieuwe update geweest van de a4k. Oude ff verwijderen en opnieuw url ingeven. Vervolgens 1337x , bitlord en magnetDL aanlaten staan. Dan zou je toch genoeg streams moeten verkrijgen @Stefan73
 
  • Like
Reacties: Stefan73
Is een nieuwe update geweest van de a4k. Oude ff verwijderen en opnieuw url ingeven. Vervolgens 1337x , bitlord en magnetDL aanlaten staan. Dan zou je toch genoeg streams moeten verkrijgen @Stefan73

Als er een update van Seren is, neemt ie dan automatisch de scraper sets mee in de update? Of moet je deze zelf updaten?
Post automatically merged:

Oh, en van wanneer was deze update??
 
Zelf opnieuw install versie v0.09. Deze versie krijgt updates welke je handmatig kunt doen of je steld auto in bij de settings. Update is er sinds gisteren btw.
 
Ik heb al wel een versie waar bij aangegeven kan worden of je handmatig of auto wil updaten, was vooralsnog even de kat uit de boom aan het kijken, maar jij hebt hem op auto update staan? En dat werkt dus goed?
 
Ben nu ff paar dagen op vakantie en geen shield meegenomen??. Weet niet waar ie op staat nu....maar de autoupdate is alleen voor de scrapers en niet voor Seren zelf. Deze staan los van elkaar.
 
Ok, dan weet ik dat dus ook weer, en dat auto updaten gaat dus goed? Onthoudt ie ook welke scrapers je uit hebt geschakeld, of moet je dit elke keer opnieuw instellen?
Post automatically merged:

Oh, en geniet van je vakantie??
 
Zit net even te kijken bij de instelling voor real debrid, de prioriteit moet deze gewoon op 10 blijven staan?

Zit een wat oudere serie te kijken (the flash season 2 e 11) maar hij lijkt geen torrents te vinden ?

Heb realdebrid opnieuw geauthoriseerd, maar lijkt geen verbetering te brengen?
 
Zit net even te kijken bij de instelling voor real debrid, de prioriteit moet deze gewoon op 10 blijven staan?

Zit een wat oudere serie te kijken (the flash season 2 e 11) maar hij lijkt geen torrents te vinden ?

Heb realdebrid opnieuw geauthoriseerd, maar lijkt geen verbetering te brengen?
Nieuwe films/series werken top met torrents. Voor ouder content werken hosters beter is mijn ervaring. Met torrents ben je afhankelijk wat populair is op dit moment.
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ja precies, dat dacht ik dus al, hij vind 1 hoster die een 720 P versie aanbied?
 
Het werkt vlotjes bij me, maar ik merk dat hij automatisch aan de volgende aflevering begint, zelfs zonder de "up next" plugin. Ligt dat aan de "auto playlist creation"-optie?
 
  • Like
Reacties: Slikt
Het werkt vlotjes bij me, maar ik merk dat hij automatisch aan de volgende aflevering begint, zelfs zonder de "up next" plugin. Ligt dat aan de "auto playlist creation"-optie?
Nooit opgevallen dit. En als je idd autoplaylist uitzet dan speelt Seren geen aflevering automatisch meer.
 
Wel, het gedrag dat ik wil is het volgende: up next tonen, maar tenzij je als gebruiker goedkeuring geeft, de volgende aflevering *niet* afspelen. Enig idee hoe je dat realiseert? Thanks!
 
Wel, het gedrag dat ik wil is het volgende: up next tonen, maar tenzij je als gebruiker goedkeuring geeft, de volgende aflevering *niet* afspelen. Enig idee hoe je dat realiseert? Thanks!
Normaal gaat dat via deze optie:

You must be registered for see images attach


Maar aangezien het up-next gebeuren niet juist werkt is momenteel de enigste optie om gewoon de stream te stoppen. Hoop dat bij een volgende update de up-next functie weer gewoon werkt en dan weet je waar de instelling zit.
 
Hoe kun je bijhouden wanneer je de scraper links (a4 en lambda) moet verversen? En of er nieuwe lijsten bijkomen? Is er een forum waar de ontwikkelaar iets post?
 
Hoe kun je bijhouden wanneer je de scraper links (a4 en lambda) moet verversen? En of er nieuwe lijsten bijkomen? Is er een forum waar de ontwikkelaar iets post?
Hierzo:
 
Hierzo:
Thanks Slikt. Heb zitten bladeren maar niet gezien wanneer ik het moet updaten. Blijft de url voor a4k en lambda gewoon hetzelfde? In dat geval kun je gewoon om de zoveel weken deze herinvoeren toch? Of is er een manier dat ze automatisch updaten? Thanks
 
Laatst bewerkt:
Thanks Slikt. Heb zitten bladeren maar niet gezien wanneer ik het moet updaten. Blijft de url voor a4k en lambda gewoon hetzelfde? In dat geval kun je gewoon om de zoveel weken deze herinvoeren toch? Of is er een manier dat ze automatisch updaten? Thanks
De url's blijven hetzelfde en de update kun je zelf doen of automatisch. De werking zelf heb ik nog niet kunnen testen omdat ik nog geen update heb gehad sind de auto-update mogelijkheid.Hier vind je de instellingen:

You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach


De huidige versies van a4K en Lamda zijn 0.09 en 1.8.2.2. Dit kun je controleren door naar de volgende map te gaan.

Kodi=> userdata=> addon_data=> plugin.video.seren=> providerMeta en daar staan de versies die je hebt momenteel,