Smarters IPTV app

Calimero1566

Forumlid
13 jan 2023
9
1
6
63
Beste medeforummers,
Bij mij werkt de app niet meer op Samsung tv, Samsung tablet en Iphone en Windows PC, zal een nieuwe app het wel doen?
Heb ze inmiddels op alle apparaten verwijderd omdat ik niet wist dat deze niet meer in de playstore verkrijgbaar is of bestaat er een alternatief.
Graag hoor ik het.
Alvast hartelijk dank.

Groetjes

Beste medeforummers,
Bij mij werkt de app niet meer op Samsung tv, Samsung tablet en Iphone en Windows PC, zal een nieuwe app het wel doen?
Heb ze inmiddels op alle apparaten verwijderd omdat ik niet wist dat deze niet meer in de playstore verkrijgbaar is of bestaat er een alternatief.
Graag hoor ik het.
Alvast hartelijk dank.

Groetjes
iptv smarters pro niks aan de hand loopt als een trein 🚄🚄

Smarters IPTV app ken ik niet. Ik denk dat je de Smart IPTV app of de IPTV Smarters app bedoelt ?

Beiden kun je via de app "Downloader by AFTVnews" gewoon installeren.
Open de app "Downloader by AFTVnews" en tik de code in die bij de app hoort die je wilt installeren:
IPTV Smarters > 78522
Smart IPTV > 75340

Laatst bewerkt:
App werkt bij mij ook niet meer sinds een aantal weken. Gebruik nu de wesopro app (gewoon in de playstore te vinden)

• Like
Reacties: sumitomo
Smarters IPTV app ken ik niet. Ik denk dat je de Smart IPTV app of de IPTV Smarters app bedoelt ?

Beiden kun je via de app "Downloader by AFTVnews" gewoon installeren.
Open de app "Downloader by AFTVnews" en tik de code in die bij de app hoort die je wilt installeren:
IPTV Smarters > 78522
Smart IPTV > 75340
Smarters ipv is een bestaande app. Naast iptv stmarters,,ik heb ze beiden draaiend

Welke zou dat dan moeten zijn ? Smarters Player (Lite en Pro) zegt met wel iets maar "Smarters IPTV app" niet. Heb je een website of logo zodat duidelijk is welke je bedoelt ? Dan kijk ik FFf of ik daar ook een code voor heb om te kunnen installeren met die Downloader app.

Welke zou dat dan moeten zijn ? Smarters Player (Lite en Pro) zegt met wel iets maar "Smarters IPTV app" niet. Heb je een website of logo zodat duidelijk is welke je bedoelt ? Dan kijk ik FFf of ik daar ook een code voor heb om te kunnen installeren met die Downloader app.
moet mij excuseren het is inderdaad smart iptv

Smarters Player (Lite en Pro) deze bedoel ik

Smarters Player (Lite en Pro) is wat ik bedoel

Beste medeforummers,
Graag hoor ik het.
Alvast hartelijk dank.

Groetjes
Misschien is dit de oplossing voor uw probleem.
Ga op uw Samsung televisie naar apps dan scroll je naar Genre en klik je lifestyle aan.
Dan scroll je 15 keer naar beneden en 5 keer naar rechts daar staat Iptv Smarters Pro.
Succes

Weet iemand of er ook een Kodi Addon is die hetzelfde doet als Smarters iptv pro, dus liveTV, series, films en, terug kijken alles apart gesorteerd?
En ook dat je catogorieen kan blokkeren/verbergen.

Hallo ik heb een nieuwe tv en kan de iptv smarters pro app niet meer vinden...iemand een oplossing?

Pascal.

ik las op hun forum dat hij betaald gaat worden. iptv smarters pro.. dus nu zul iedereen problemen ervaren. zoals niet meer updaten. of dat het pauze menu steeds in beeld komt elke 5 min.