Software Engineers, Developers en Programmeurs gezocht

Reidinga

VIP
28 mei 2017
1.093
1.199
216
40
Zoals velen die hier al langer op het forum aanwezig zijn, zullen jullie weten dat ik een M3U editor gebouwd had - maar vanwege ziekte, en andere omstandigheden heb ik dit project moeten laten vallen na een aantal versies. Nu wil ik deze graag open-source(en) zodat iedereen deze kan aanpassen naar eigen wensen. Hiervoor ga ik eerst een en ander moeten verbeteren, updaten en naar 2024 brengen. Ik ben dus op zoek naar mensen die willen helpen in dit project, omdat ik nogal een hele volle agenda heb is het voor mij lastig om hier veel uren in te steken.

Ben je goed in programmeren, bekend met Delphi, PHP, Javascript of Typescript? Dan kan je zeker meehelpen, de bedoeling is dat het volledig open-source wordt, en dus vrij toegankelijk is. Ik zal deze dan uitbrengen onder een eigen licentie die iedereen zal toelaten een eigen versie hiervan te maken, maar deze moet open-source zijn en aan dezelfde licentie voldoen. Een eigen commerciële variant hiervan uitbrengen is dus niet toegestaan.

Kan je niet programmeren maar kan je op een andere manier een steentje bij dragen? Denk aan:
- Grafisch werk, zoals afbeeldingen, programma iconen, website ontwerpen, GUI designs.
- Vertalers, omdat er gebruikers zijn uit verschillende landen zou het fijn zijn om ook verschillende talen te kunnen gebruiken.
- Heb je webruimte beschikbaar, of een SQL server die we kunnen gebruiken.
- Donaties groot en klein (Vanwege kosten voor licenties, certificaten), kan ook in de vorm van Hardware (Raspberry PI, NUC, PC, laptop, etc).
- Of wellicht iets totaal anders..

Hoe snel deze nieuwe open-source versie beschikbaar zal zijn hangt af van een aantal zaken. Zoals hoeveel mensen er willen/kunnen helpen, hoeveel tijd ik zelf vrij heb, of/hoeveel donaties er gedaan zullen worden, of/hoe snel er webruimte beschikbaar zal worden. Ik zal proberen er toch elk weekend aan te werken, afhankelijk van mijn professionele leven kan het zijn dat ik niet elk weekend de tijd ga hebben hiervoor.

Voel je je geroepen om mee te helpen? Stuur dan gerust een bericht, je mag eventuele vragen/opmerkingen ook hier stellen/plaatsen en ik zal proberen er op te antwoorden binnen een aantal dagen.

Hi Ernst, weer fijn je te "zien"op het forum , hopelijk ben je van alle ellende verlost,wat betreft je gezondheid.
Helaas kan ik niet progrogrameren , maar maak nog steeds gebruik van jouw IPTV M3U Editor. v1.10.59
Al hoewel ik wel een probleempje heb....
In v 1.2.0.74 krijg is steeds bij opstarten de meldingen... .. (Zie onder ) heb jij de goed werkende nog in het bezit. Zo ja, kan ik deze nog ergens downloaden.???
Schermafbeelding 2024-05-31 153554.png

• Like
Reacties: Reidinga
Dat is inderdaad een van de redenen dat ik een nieuwe open-source versie wil uitbrengen. Ik zal vanavond eens kijken of ik nog een stabiele versie heb.

• Like
Reacties: The Brook